След москвичи и фиати Ловеч ще прави брилянси

Край Ловеч ще се строи завод за сглобяване на китайски леки автомобили, за който ще бъде предоставен общински терен.

Обратно в новината

Коментари - След москвичи и фиати Ловеч ще прави брилянси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ами не че се заяйдам ама по колата китайците са си поиграли и сега е мн по добре. http://it.youtube.co смятам 4е не е краино лоша има си и дазиаин.ае за начало става.лада нива е мн по зле!!!

тия коли са с най слаби показатели на краштест след пак китайските ЧЕРРИ!!! който си купи с 60 км/ч удар е труп! вижте в youtube краштестовете на китайските коли, както и на лендуинд - пак китайски джип дето при удар се сплесква до втората врата, тия еърбеци залудо са ги сложили .... същото е и с греат уолл - пак китайска барака една лада от старите е в пъти по-здрава и няма да умреш, въпреки че има само колани :Д

Tova e edna xubava novina. A tezi koite zlobeiat iskam da popitam s edna duma: ZA6TO? Znaete li kolko rabotni mesta 6te badat otkriti? Kakvo zna4enie ima dali markata e izvestna ili ne? Vajnoto e 4e se otkriva rabota i dobri perspektivi za xorata ot Lovech i rajona. Ne triabva da zlobeem, a da se radvame kogato novi zavodi ili fabriki badat otkriti v Balgaria, kogato v Balgaria se investira i usiguriava rabota na mnogo semeistva.

Radvam se

Няколко факти:1.Китайските университети бълват по 500 000 инженери всяка година 2. В китай инвестирара много немски технологични фирми, но от 2 години се изнасят обратно- но късно е вече. 3. Проблемът е световен- ограничани ресурси- някои поглеждал ли е скоро развитието на цените на металите- едно БМВ нов модел едва ли може да се сравни с едно БМВ по-стар модел. Нищо че вътре е пълно е всакакви екстри и електроника. (Заради тази електроника си карам стари японки- само механика и давам за подръжка смешни пари на година- а Тайота си е номер едно по отношение на сигурността.) 4. Не идват заради ниските заплати, а заради достъпа до европейския пазар-няма мита, ако е произведено тук, а митата правят тези коли непродаваеми- Така направи и Тайота, като започна да произвежда в чехия и Унгария преди години- Произведено в EU)

BRILLIANCE, добре познати на европейския пазар...ne sum vijdal nito edna do sega...otdelno kitaiskite 4x4 gi zabraniha v evropa poradi niskata im sigurnost...

ИСКАМ ДА РАБОТЯ В ТОЗИ ЗАВОД. ИМАМ СИ И ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ ИНСТРУМЕНТИ И 45 ГОДИШЕН СТАЖ В ЗАНАЯТА.

Az jiveya v zapadna evropa no kola s takova ime po ulicite ne sam vijdal.

ЗА КАКВИ ГЕРМАНСКИ КОЛИ ГОВОРИМ БЕ ПОВЕЧЕТО СИ ИЗНЕСОХА В КИТАЙ.

До тия които са срещу проекта. Знам защо пишите такива неща, защо е на Гриша Ганчев. Нали така бе гпвеждо-чорбарски фенчета.

Ами Freddy когато българинът сглобява някакъв механизъм и трябва да завинти някой винт, той просто го забива с чук за по-бързо и по-лесно!

погледнете това http://youtube.com/w това ли му викат сигурна кола , че тя гумата влиза в купето

Не разбирам от техника но Китайците завладяха света. Ние в същото време по български умуваме. Когато излязоха първите ЛАДИ пак умувахме и добре че ги пуснаха на изплащане та се сдобих с отличен автомобил. УМУВАЙТЕ за да си купя без ред пак и на изплащане автомобил.

Най-ужасно смешното в тази статия е следното: BRILLIANCE, добре познати на европейския пазар.....ако не сте умряли от смях след това изказване вижте crash test-овете, а цялостната пародия на подобна идея и предприятие не изкам да коментирам....и се попитайте малко защо нокиа си преместиха фабриката от Бохум в Румъния точно, а не в БГ и е хиляди примери има....не май никой не го интересуват подобни неща....важното е ракия да има.....аааа и мезе...

През 2003 BMW и Brilliance са подписали споразумение за съвместно производство на седани. Досегашните тестове по безопасността на колата са завършили с пълен неуспех на тестовете в Германия, и с частичен успех на тестовете в Испания, където колата постига 3 точки от 5 максимални. В Унгария, страна като България, без социалистическа традиция в автомобилостроенето, сега Audi имат завод, в който правят А3, страната произвежда Subaru IGNIS, Фиат Seduci, и Suzuki. Производството на коли е 300 000 за 2007 г. У нас подобни опити са били неуспешни, за мен е тайна защо.

През 2003 BMW и Brilliance са подписали споразумение за съвместно производство на седани. Досегашните тестове по безопасността на колата са завършили с пълен неуспех на тестовете в Германия, и с частичен успех на тестовете в Испания, където колата постига 3 точки от 5 максимални. В Унгария, страна като България, без социалистическа традиция в автомобилостроенето, сега Audi имат завод, в който правят А3, страната произвежда Subaru IGNIS, Фиат Seduci, и Suzuki. Производството на коли е 300 000 за 2007 г. У нас подобни опити са били неуспешни, за мен е тайна защо.

abe hora sled 90km nqma predpazni sredstva si4ko e kysmet a ne vqrvam vie da karate po 90km to s 60 koi katastrofira ?taka 4e teq merki za bezopasnos rqdko rabotqt

когато долърът сане 50 СТОТИНКИ тогава ще си купим и от колите на литекс

Китай да изнася производството си в България?! Сега вече за всички е ясно финансовото положение на българина! ХА-ХА-ХА-ХА!

Понеже много експерти, казаха че тази кола е ковчег на колела вижте това- http://youtube.com/w

Pak li ugyrchinskite tzigani/romi shte gi sglobivat? Ne mersi!!!!! Karayte si gi vie! Ili vnesete i kitaytzi da gi karat

А дано да стане! Предназначени за нашия пазар означава ли, че ще могат безпроблемно да преодоляват скапаните ни пътища и да предпазват безразсъдните шофьори от новото поколение да не се избиват?

в Китай сглобяват БМВ, ние ще правим тяхното BRILLIANCE. Да не стане като Роувъра. Преди години Димитър Луджев се пребори и направи завод за Роувър, обаче ....

За местното население е по-добре да правят хибрид между танк и бронетранспортьор!

Ne se butaite i ne barzaite, izchakaite da zapochnat proizvodstvoto na reklamiranite polukoli/polurikshi v India i si kupete ot tiah. Shte harchat po 2L/100km. Moze indiicite da iznesat proizvodstvoto si v Balgaria, poradi po evtinata rabotna raka.

и много поздрави на моите братовчеди - Даниела, Гого, Йонита, Иван, Рени, Жанина и Лили....

Сигурен съм , че и боклулк да са на тази цена ще имат успех . Помните ли колко много хора си купиха TICO навремето , което си беше ковчег на колела , но евтин...

zashto ne tip malka kola det e kat tico ili reno5, a tez typi bokluci golemi, luskavi, slabi, slabi i nesigurni ! Na kogo mu e pritrqbval nesiguren djip?

Браво на ЛОВЕЧ и Гриша Ганчев. Китай е следващия лидер на света. САЩ затъват в криза.

Ако има хляб за хората в Ловеч - Успех ! Моята майка е от Ловеч, прекарвах там ваканциите ... Не следя живота в града, но се радвам, че има напредък... Хубав град, хубава природа... Моят мъж е чужденец и тежко болен. Лекуваше го за щастие български лекар, който работи тук и е родом от Ловеч.... Доктор Генов... Много щастие за ловчалии...

Както се вижда от сайта на китайците 49.01% от компанията се държи от BMW. http://www.brillia не това е най-важното в случая, а че 2000 ловчанлии ще получават заплата от този завод. По-добре за БГ е с билианс отколкото без брилианс. Не мислите ли ?

Крайно време беше

Ганчев бил комунист тов а може да го каже само псевдо демократ. И още нещо тая китайска компания е единствения лицензиран производител на БМВ за цяла АЗИЯ.

Brilliance se poyaviha chisto teoretichno na Evropeiskia pazar i sa poznati samo na edinitzi hora, glavno eksperti ot Avtomobilnite spissania i mnenieto im e edinodushno edno:losho. Vyarno e che taka sa zapochnali i yapontzite i koreitzite v avtomobilostroeneto, no yapontzite sa imali nujda ot okolo 40-50 godini za da stignat tam kadeto sa, a koreitzite oshte ne sa stignali :-) Prognoza: Brillliance ako prosashtestvuvat oshte 20 godini minimum shte sa niskokachestveni, neotgovaryashti na savremennite normi za bezopasnost i ekologia, barzo stareeshti koli imitazii na evropeiski modeli, koli za bednyatzi koito ne razbirat ot avomobili i zatova harchat s lesnina pari. Po-dobre 15 godishen zapazen Mercedes za 3000 Eur otkolkoto nov Brilliance za 10000 Eur, prosto e neobhodimo da se razsajdava malko ili pone da se chue nyakoi minimalno gramoten spezialist ili montyor. Da uvajavame Evropeiskata avtomobilna traditzia, ima mnogo marki ot Evropa s poveche ili pochti 100 godishna istoria. Tradiziata i opitat imat znachenie!!! A nyakoi da haresva yaponskia, kitaiskia i koreiskia design??? Da jivee Germaskoto kachestvo i Italianskia design.

Surbite vchera podpisaha dogovor s Daimler a nie shte pravime biznes s kitaicite !!!!!!!!

Вижте в youtube краш тест на тези китайски коли и няма да посмеете да се качите на такава. Един голф е по безопасен.

Аз бих си купил.Сигурен съм че 4-5години ще издържи.Другите коли от по-нисък клас, горе-долу на тази цена, да не би да издържат повече?

в ловеч и пасти да правят пак ще е литекс намесен. ега ти феодалното градче.трябва да го прекръстят на литексград .

Китай е на трето място в света по производство на леки коли след Япония и САЩ и в Европа основателно се притесняват за пазарите си.

ИСКАМ БРИЛЯНС ИСКАМ БРИЛЯНС НЕ ЩА ВЕЧЕ ЛАДА И МОСКВИЧ

samo edno: che veche rabotnata raka v Balgaria e po evtina i ot samia Kitai. Sledvashtoto sabitie, koeto shte ni spoleti e, che Albania shte iznase proizvodstvoto si na REOTANI u nas, po sashtata prichina.

V komplekst s konete li shte prodavat tezi kitaiski karuci ili otdelno?

Леле кви са тия боклуци брилаинс хахаха, може да са добре познати с имитациите и несигурността за друго едва ли... то цената си казва всичко, евтиното е скъпо а живота скъп ли ви е? И аз не бих се качил в такава кола.

Абе, де гиди олигофрени и учени-недоучени от бившето МЕИ - от 55 000 марки по света, как точно ви дойде да се спрете на този боклук? То комай за друго не ви бива - три-четири пъти се проваляхте в годините /спомнете си тъжовната история с Булгаралпин, Рено, Балкан, Ровър.../. Явно, пак ще се краде и ще има жълти комисиони...

каквае тази глупост бе гриша това не е футбол нито борба а е кола тук няма далавера както при захарта

Гриша Ганчев питаше - А ти къщичка за птиченца правил ли си? А аз питам - А ти аквариумче за шаранчета правил ли си? Май си правил, защото искаш всички да ни направиш на шаранчета. А какъв е дела на другарите от БСП(К)? А на другарката Нора Ананиева?

Който има пари, няма да си купи китайски джип, а истински. А който няма пари, този джип не е по джоба му. В БълХария няма средна класа-само свръх богати мутри и свръх беден електорат - точно така е за съжаление.

които се правят на велики експерти по автомобилостроене, безопасност, тестове и др. неща, дето са ги гледали в рекламни и папулярни филмчета в неделя по ТВ след ракията. Докато вие се правите на такива, каквито не сте и няма да станете никога, китайците работят. Днес, всъщност вече вчера, правеха копия. Сега патентоват подобрения. Утре (всъщност вече днес) ще правят свои оригинални. Затова в старите страни на ЕС има комисия, която се занимава с китайската заплаха във високотехнологичните сектори. Ние там не участваме, познайте защо. На времето по същия път тръгва Япония - първият им парен двигател е правен от месинг на ръка и има к.п.д. под 15% заради лошото уплътняване и напасване. Сега нещо да ми кажете за японските коли и електроника, експерти мои? Хайде ходете сега да почетете списания за колите, които няма да имате.