Пуснаха движението по бул. ”Васил Априлов”

От днес бул. „Васил Априлов“ е отворен за движение на автомобили, а от утре по него тръгват и автобусите от градския транспорт.

Обратно в новината

Коментари - Пуснаха движението по бул. ”Васил Априлов” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Айде сега чакаме дебилите да наскачат колко лоши са тези от ГЕРБ, как крадат, как обират държавата, как майката на мамин Ваньо имала хотел, как нищо не се прави за града и т.н и т.н

абе че краде,краде маминия,но булеварда стана идеален...

Сега чакаме да видим колко ще изкара преди да го разбият или разкопаят за смяна на тръби.

Паважната настилка, е поставена някъде около 1900 година. Или повече от 100 /сто/ години! Това, че няма нищо под нея е технология - тя е от типа "еластична настилка". Асфалтовата е "нееластична", затова отдолу има поне метър трошляк и др. При нея лошото е, че при преминаване на кола, се получават деформации, които я разрушават. Някъде след около един милион....което е към 7-8 години. Съмнявам се, че градът, ще може да си позволи това, че и за всички асфалтови улици.

Който го направи това ръцете да му изсъхнат.

Гледам снимката и не вярвам на очите си. Каква лента режат тия идиоти, като зад тях не се вижда завършена работа!

Интересно наистина, не се вижда маркировка !

крадат и се измитат това им е тактиката

След толкова кражби да свърши и някаква рябота донякъде. Тоя галфон въведе най-идиотската постановка на светофарните уредби в целия град с отделен ляв завой. Бави целия трафик, затапването на града идва от това. Най-сполучливата постановка е да се пускат всички коли наведнъж последователно от четирите посоки на кръстовищата, масово да се изнасят МПС-тата. Когато има опашка в някоя лента, от съседната може да се направи същата маневра, така или иначе навсякъде където е възможно се прави за да поеме увеличения трафик. Няма ли кой да го каже това на отговорните отдели и лица в града??!

Къде Ви е Бойко?

Човек се чуди да се раджа ли да плаче ли ? Като на всички е ясно колко икономии са направени в името на усвояването, качеството клони към нула. Лошото е, че не кмета плаща тази софра, а всички ние. По същия начин вървят ремонтите и на останалите булеварди. Качеството е ненадминато, а за ЦБО които няма и 3 години след асфалт, няма място без кръпка или запълнена фуга, по "специална технология". Някой скоро попита, дали кмета имал деца. Да има, да са му живи и здрави, но с какви очи ги гледа и дали е спокоен ...

Трафикът се бави заради всички хотреци, които се пререждат и правят втора лента за ляв или десен завой и шофиращите направо, дето трябва най-бързо да се изнесат - духат супата

Ванката вече е заработил до 9 коляно и сутрин като става сигурно се смее и си казва пред огледалото идот съм ама по-големи от мен идиоти ме избраха!

1.1км се прави цяла година. Булеварда е стеснен, светофарните уредби никакви ги няма. Автобусния транспорт е под всякаква критика. Изрязаха се толкова дървета че направо града оголя. Колко още тъпни има дето не ги виждаш. Някаква улица преасвалтирали дето и викат булевард. Ела виж булеварди в чужбина как се правят.

Да, точно така е, навсякъде проличава културата на хората, най-вече зад волана. Съгласете се обаче, че и на ул. Победа посока север-юг, за да се качиш на моста Герджика от три ленти само от средната можеш да преминеш направо, като моста също е с три ленти за движение. Как да не стават задръствания? Заради две коли, които завиват на ляво всички масово са принидени да чакат в средна лента, защото тези две коли преминават с отделен светофар, който скъсява времето за движещите се направо.

Ремонтираните 1100 м. в Гугъл мапс излизат около 930/950м.А срока на изпълнение е като за прокопаване на тунел със същата дължина, но в друга точка на света.

"паважната настилка е без основа, не е съвременна" и т.н. бла-бла-бля. Добре. Трябва да се смени. ОК. НО, ако не ме лъжи нещо аритметиката паважът е издържал 51 години(!), почти без ремонт. Сега ще видим КОЛКО ще издържи "съвременната" настилка, която е с ПРАВИЛНАТА основа, изграждаждаха я ПОВЕЧЕ от година (това са по-малко от 3 м на ден т.е. скоростта на охлюв болен от рахит). Само дано с настилката да не стане като хидроизолацията на фонтаните, а пътната маркировка да не се изтрие след 1 година.