Е-таксуване в градския транспорт в Бургас от днес
Нова система за електронно таксуване в градския транспорт работи от днес в Бургас. Нововъведенията са част от проекта "Интегриран градски транспорт".
Обратно в новинатаКоментари - Е-таксуване в градския транспорт в Бургас от днес | Днес.dir.bg
Коментари
А третата и четвъртата врата за какво ще се ползват? И като не са научени българите да се нареждат на опашка, а се скупчват с лактите напред, готови за щурм, ще има ли контрольори на бойното поле, опа на предната врата?
Гражданите, докато се качват от първата, селяните и другите неорентирани, както и тъмнозелените, ще се качват от останалите.
Много сложно е измислено. Защо трябва да се правят персонални карти със снимка? Ако дойде гост в Бургас как ще си извади карта? Трябва да се продават по лесно и ма много места. Например крта за 5 или 10 пътувания. Ако искащ карта с намаление, за пенсионер, ученик или други - тогава да бъде със снимка. Навсякъде в Европа и USA картите за автобус и метро се издават на автомати, плаща се в брой или с карта.
Това е началото г-н Василев, навсякъде в Европа и по света ги остави сега....те се развиват от както свят светува ....ние тук не се развиваме от тогава...
Не виждам защо да не се ползва техният опит? ВСИЧКИ табла в града са САМО на Български - майната им на чужденците!
Не е ли по-просто да се въведат устройства тип - ПОС в градския транспорт, като се има в предвид, че безконтактните банкови карти са масово навлезли в бита, а и няма такси за плащане на ПОС в България. За да се ползват отстъпки може да се намалява цената на билета при всяко последващо плащане в определен период от време, например месец.
Според мен е тъпо, нелогично и непрактично. Днес ми се наложи да пътувам в различни автобуси. "Голям юруш" на първа врата - много хора се натрупват и се върви през целия автобус докато се стигне накрая, където са останали места за сядане. Според мен не е удобно, вместо да се опростяват нещата, те се усложняват и затормозяват пътниците(предполагам и шофьора)
Тролейбусите са изключени от интегрирания градски транспорт и на практика системата е опорочена.В тях няма автомати за чекиране, отварят се всички врати и слизането и качването става както преди. По този начин става още по-голямо объркването сред пътниците и не се ползва ефекта за смяна на превозното средство в рамките на 45 мин.Има много въпроси на които трябва да се отговори.