Бургас въвежда електронна карта за пътуване в града

От 7-ми септември стартира новата система за електронно таксуване в градския транспорт в Бургас, съобщиха от общината.

Обратно в новината

Коментари - Бургас въвежда електронна карта за пътуване в града | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Новото 5 лв - повишение на пенсионерските карти със / 7 /седем лв. Защо ще ме задължавате да купувам карта с 50 качвания, които няма да изразходвам и останалите изгарят...Или греша..Къде да направим справка... Справка във Варна пенсионерската карта е 2 лв, Бургас -= 20.00 лв

Не всеки пътува редовно с автобус, как ще пътува? По- скъпи ли ще са билетите и с колко? Или обратно с колко по- евтини ще бъдат картите? Пак ли ще са по-скъпи от Софията?

Сега ще почнат да крадат на децата картите....

помислете .и това е само за сега.я поръждавайте малко по повдигнатите въпроси свързвайки ги с въвеждането на новите маршрути на линиите направени от хора неживеещи в тоя град не познаващи нуждите на гражданите а стремящи се да изкарат автобусите по периферията на града/и да си вземат паричките за "великото "творение разбира се/.де да видим тогава 45мин.де да видим тогава новото 5лева

аз не разбрах какво ще стане като се кача и не се чекирам с картата? кой ще ме контролира? вярно първата година ще има контрольори а после? ...ще има много гратисчийй които няма да имат карти а шофьора трябва да кара рейса той не е пъдарин..на запад става защото там хората имат съзнание а нашите са мошеници хора цяла българия сме мошеници хахахаха хихихихихи

Като сте казали дата и месец, кажете и годината.

При този начин на таксуване от първата врата трябва да се извадят всички седалки от автобусите. Само си представете. Един поток от качващи се, които евентуално трябва да се придвижат към другия край на автобуса, друг поток от слизащи движейки се по посока на първата врата и трети поток от пътуващи за 1-2 спирки които логично се позиционират около вратата. Съответно с икарусите това ще е голяма забава и никак няма да е бързо. За да функционира това успешно всички линии трябва да са на 5 минутен интервал който да се спазва, а не като сега обявени 5м. а от единия до другия амтобус чакаш 15 минути. И съответно трябва да се поднови автомобилния парк с автобуси с размер на микробуси, за да има смисъл изобщо придвижването жт първата врата навътре в автобуса. С досегашните автобуси задната част ще е напълно празна освен ако някой не пътува до последна спирка, а около вратата ще е тълпа.

А досега, пътувашите най-отзад слизаха от първа врата ли? На бугарите само бей им трябва. Доказано е 200г.+500г.+45г.

Досега функционираха всички врати и кой където се намира си избира най-близката врата и слиза, а сега вратата ще е само една и с тези дълги автобуси по линията 211 бая ходене напред назад ще е

Системата работи перфектно в натоварени градове като Валенсия и Барселона. Не виждам проблем да работи и в Бургас, София, и където и да е.

За да има ефект трябва като се качиш от първата да отиваш към последната врата, а като спрат няколко човека щот там им е удобно спира и качването.

Не разбирам, защо тогава във всеки малък автобус има по три устройства на всяка врата ...,т.е. разбирам. Пак нечия "наша" фирма си е взела печалбата

И това е вярно, но доколкото разбрах от обясненията на една кондукторка, ако искаш след този автобус, от който слизаш, веднага да се качиш в друг, т.е. да използваш 45-те мин., трябва първо да се чекнеш на някое от задните устройства и след това да се валидираш в новия автобус, за да ти зачете едно пътуване, а не - две. Дано го обясних разбираемо.

голямо търчане ще падне :))), което е добре ще свалим кг.

Е какъв е смисъла? Нали при чекиране във втория автобус означава, че вече не си в първия?

Ами да, нещо не се разбра как ще е точно. Според теб се чекваш пак при излизане, при хващане на 2-ри бус. Но в текста пише, че е 45' от първото валидиране. Всъщност ако някои от линии са по-дълги и после чакаш 10-15', доста трудно ще се вкл. в безплатното валидиране.

Какво ще стане с въвеждането на това електронно таксуване? Автобуса докато мине през няколкото спирки през центъра, ще изгуби повече време, отколкото преди да има бързи линии. Ще започне едно бутане на предната врата, на някой картата ще му блокира, или нещо друго няма да е наред, и ще се започнат едни разправии, в резултат на което голямо забавяне на автобуса. Голям цирк ще е.

На 7 септември си вземам отпуск, сядам на една пейка на някоя автобусна спирка (по-натоварена) и започвам да гледам цирк, може и да поснимам малко. После - пускам в нета. Ще е забавно.

Ха, нали билетчето от е-картите щеше да е 95 ст.? Кога стана левче? А да попитам - кога ще стане 1.50 лв.? Защото май това ни чака.

На фона на другите големи градове Бургас дръпна много напред.Това с електронните карти вече е стандарт в най напредналите държави по света-пример NOL картите в Дубай.

Е какво искате вие?Безплатен обяд няма.Всичко което е вложено и откраднато трябва да се избие.Как да стане това?То е ясно ,че това не е направено за спокойствието на гражданите ,а за тяхното изнервяне. Проекта е мащабен и кражбите са мащабни.Само това е вярно.

Това с качването от една врата има смисъл когато в самото превозно средство няма постоянна контрола. Шофьора е и шофьр и касиер и контролира дали качващите се имат билет и дали се валидират. Това се прави не само в Лондон но в цяла Англия от години. Хората правят опашка и който е дошъл по преди се качва първи. Няма бутане, и навалица около вратите. Всички изчакват слизащите се и който е бил пръв се качва пръв и така всички подред. Така няма гратисчии и съответно добра събираемост. Рейсовете не спират задължително на всяка спирка. Като ти наближи спирката натискаш stop бутона и слизаш. И не се забравя да се благодари на шофьора че те е возил. Кога ли ще го видя това и в България.. на няколко пъти пробвах да благодаря за возенето при слизане ама получих едно мълчание. Благодаренето не е характерно за нас. Все пак трябва да се опитва

Карти за градски трнспорт е имало винаги. Ако цените им бяха по- ниски, сигурно и повече хора щяха да ги купуват. А сега май искат насила да карат хората да губят време и да ходят да им купуват картите за транспорт.

Много си прав. В София за 40 лв. месечно ползваш всички линии и метро, а в БС за 42 лв. ползваш 1 линия?

В Бургас местните управници мислят, че всички сме милионери(може би като тях)!, че всични имаме ноли(забележете секундите зелен светофар за пешеходци) и т.н. Град с найвисоките цени! Определено поснъп от София! Там наред с бутиците има и "народни цени", но не и в Бргас. На коя верига хранителни магазини дадоха целия център-"Болеро"(тих ужас)-безбройни нарушения! и т.н. Та накрая защо да не н оскубят и странспорта!

Мда. С 40 лева за карта, си ходя 1 месец на рабоат с колата, баси.

"Възможно е да стават опашки. Молим всички граждани да не създават излишно напрежение, докато чакат. Бъдете спокойни, автобусът няма да тръгне без вас". И след като ще висят по спирките по няколко минути, защо извадихте автобусите от джобовете? И как това успокоение от страна на общинарите, кореспондира с понятието "бърза автобусна линия"?

Ти не разбираш! Виж сега колко е просто - всеичко е за едни % - колкото повече кинти се усвоят толкова повече има за раздаване. Важното е да успееш да се провреш първи меджу дебелите колкоти които държат спирката туловище и кошовете, пейките, и другите кибици които чакат следващият бус за да можеш да заемеш удонбо място УСТОЙЧИВО, така че да не паднеш при рязкото потегляне бяхното шофиране за да се навакса изгубеното време по спирките да се качват всички от една врата