София ще тества втори електрически автобус

Предстои да бъде тестван още един електрически автобус в София, съобщи зам.-кметът Евгени Крусев при представяне на нова зарядна станция за електромобили.

Обратно в новината

Коментари - София ще тества втори електрически автобус | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

да задължат бензиностанциите в София ( същите тия дето ни продават горивата с поне 10 стотинки по-висока отколкото извън столицата ) в срок до 1 Юли 2017г. на всяка от тях да има поне 3 места за зареждане на електроавтомобили.

още 2 нови електрически лекотоварни автомобила за почистване на парковете в града. НЕПОСТИЖИМ УСПЕХ!!

Добре де, защо го спряха този тролейбус 11? Кандензаторите се поредиха ли?

Какво толкова се пънат на една електростанция и то на паркинга на МОЛ-а. Ако наистина искат да направят нещо ще им направя предложение за решение - да задължат бензиностанциите в София ( същите тия дето ни продават горивата с поне 10 стотинки по-висока отколкото извън столицата ) в срок до 1 Юли 2017г. на всяка от тях да има поне 3 места за зареждане на електроавтомобили. Хем ще бъдат една крачка преди всички в Европа и света, хем парите, които взимат от софиянци ще бъдат инвестирани в нещо полезно.

искаш да ти продават бензин с 20ст. (вместо с 10) по-скъпо ли?

БРЦК

Електрически автобус , ама на батерии ли ? Щото 'батериите' са няколко ПЪТИ по-мръсни от двигателите с вътрешно горене. Говорим за целия живот на автомобила. Тролейбусите и автобусите на ГАЗ са в пъти по-екологични и практични. А и са по-евтини. А може би говорим за електрически автобуси на водород с водородна клетка? Там е истината и бъдещето.

Не батерии, а ултракондензатори.

Ама разбира се, бъдещето било в това да изгорим водата. Много хитро, няма що! Никакви водородни клетки! Бъдещето е в електромобилите :) И те идват

БРЦК

Като не разбираш що се пънеш? Водородната клетка не 'гори' водород. Съединява го с кислород и се получава ВОДА. Реакцията отделя енергия която се използва от ЕЛЕКТРИЧЕСКИ двигател за задвижването. С ултракондензаторите не съм запознат и не мога да кажа дали имат бъдеще. Предполагам, че са поредната междинна технология преди водорода да завладее автомобилния сектор.

тролейбус на газ?????велика мисъл,тук в офиса се смеем от 1/2 час но давай.....ти всекидневно ни оправяш настроението с глупостите си:))))))))

туй на снимката ако е автобус, то аз съм трамвай

Какво има да му се тества на Нисан Лиив? В доста западноевропейски страни и САЩ тези коли се карат ежедневно от хора и са си напълно нормални и удобни. За тези, които искат по цяла седмица да карат без да я включват в контакта за зарежда, Тесла Модел С е идеалния автомобил. На едно зареждане минава около 500 км.

БРЦК

Е да , ама не: 1. Не се продава в БГ и няма изгледи скоро да стане. Тесла не могат дори предплатените коли да си доставят навреме. 2. При температури под 0та и включени отопление на купето и пробега значително пада. 3. Доста е скъп - в щатите излиза евтино заради субсидии. 4. На пръв поглед Теслата изглежда 'зелен' автомобил , но всеки експерт ще ви каже ,че не е. Производството,експлоатацията и поддръжката на Тесла илиза по-замърсяващо от стандартен автомобил с вътрешно горене.

3евзек

Колко пада пробегът? Отоплението да не е 200 коня?

оо затова в Дания на Теслата и удариха теслата щото калифорнийски шменти капели там не минават

опитвам се да разбера напъна ти да си някак в крак с времето но никак не ти се отдава да знаеш......не зная как ел. автомобилите са по-замърсяващи от ДВГ или си мислиш,че са с оловни батерии а и всички батерии се произвеждат в Китай....и като не си излизал от селото си няма как да знаеш как е по света.....ЩЕ КАЖА ЗА N-ти ПЪТ,В НОРВЕГИЯ ВСЯКА 4-ТА КОЛА СЕГА Е ТЕСЛА,НИСАН ИЛИ БМВ i3 (справка 08.2016г.) и те явно са глупави нищо,че са 4-ти в света по производство на петрол и газ.....ей старциразбойници....мрежата не е кварталното ви кафене в което сте свикнали да разтягате локумите си пред другите старци......четете и слушайте,че комунизма ви натъпка главите само с лозунги и за това инфото ви е все старо

До другарката Фандъкова - молим единият електромобил за парковете да работи в Западен парк, че в Факултета вече не можем да дишаме миризмата на изгорелите газове ....

годинките ми са повече, но не мисля, че това е някакъв порок. Пожелавам ти да си жив и здрав и да достигнеш не само моята възраст, а и да я надминеш. Възрастта не винаги означава назадничавост. Имам един въпрос, седем осми, като е толкова ползотворно електрозахранването на автомобили защо в Пловдив се унищожава контактната тролейбусна мрежа? Знам, че бъдещето принадлежи на друг вид енергоизточници, но това няма да е електрическата енергия, която също се произвежда по замърсяващ околната среда път. И един добронамерен съвет - не си мисли, че знаеш всичко. Това е възможно най-вредоностна позиция(съветът е базиран на личен опит).

Та бихте ли ми обяснили технологията за производство на електричество кое точно е замърсяващото....в Норвегия при наличието на толкова воден ресурс тока е е от ВЕЦ-ове,в Германия е пълно с ветрогенератори......може би производството на акумулатори но те не са оловни а и водородните клетки нямат нищо общо с акумулаторите.....гледам баща ми и другите по-възрастни хора....ами всяка новост ви плаши защото предполага нов напън за усвояване а май няма капацитет вече.....като с компотите(компютрите)а аз наистина през годината обикалям Европа по няколко пъти и гледам на къде върви светът

БРЦК

Замърсяващо е производството и изваждането от екплоатация на батерии. Предполагам ,че за такива ел. автобуси става на въпрос щото тролеи си имаме от много време. А и ние нито сме Норвегия , нито можем да произвеждаме чиста енергия. Нямаме данни за това. Най чистата и евтина енергия ни идва от АЕЦ-а.

ама строят севрен поток 2 та толкоз зв 2025 и подобни басни

замислял ли си е дали е рентабилно да се инвестира в електромобили - колко километра може да измине един такъв автомобил с едно зареждане и колко трае зареждането и докато той се зарежда трябва да има резервни автомобили, които да изпълняват неговата дейност. С оглед на това - колко автомобила ще са нужни на столична община, за да покрие поне една линия? А относно облекченията, които ползват собствениците на електроавтомобили, e видно, че ползватели отново са онези с парите.

Голямата разлика в поколенията проличава във всеки един подобен аспект......светът уверено върви към премахване на конвенционалните двигатели които замърсяват въздуха а старците най-много се оплакват от това...след 2020г в цяла Скандинавия се забранява продажбата на ДВГ и данъците за тях ще станат драстични(а Норвегия е един от най-големите производители на петрол и газ в света) а след 2025г същото се предвижда и за Германия....та какво следва от това......държавите които разчитат само на такъв износ много сериозно ще закъсат а няма да говоря,че акумулаторите се усъвършенстват с всеки изминал ден а има въглеродни клетки които се зареждат за мин.......е,тук времето на каруците още не си е отишло така,че не става дума за БГ

Неведоми са пътищата Господни...Някои се сдухват на млади години: Келеш потроши три момичета в катастрофа, Келеш краде кола, катастрофира заради майка си, Келеш съсипа Porshe 911, 21-годишен келеш без книжка яхна мотор и катастрофира, 17-годишен келеш без книжка спретна мелето в Дружба, Келеш размаза четири коли, Келеш потроши баща си и 6-годишно хлапе, Спипаха двама фиркани зад волана и келеш без книжка, Келеш на 13 разиграва 112 - твърди, че го отвличат, Келеш с джип наби с палка работник от МОЛ Бургас Плаза, Келеш с БМВ връхлетя върху детска количка на тротоара, 16-годишен келеш заменил кон и каруца за кола и катастрофира, Ужасът продължава - петима келеши загинаха при катастрофа, Зверска катастрофа между келеш на пистов мотор и лек автомобил, Пиян тийнейджър катастрофира в Габрово, Пак пиян келеш - шофьор, блъснал се в дърво, жив е, 21-годишен келеш поиска бира на версия и не му дадоха, той удари магазинерката и счупи стъклото на заведението, Неправоспобният 17-годишен шофьор е управлявал мотор без регистрационна табела, изгубил контрол върху управлението му, изхвърчал от него и получил тежка мозъчно-черепна травма, Лек автомобил, управляван от 20-годишен младеж, е излязъл от лентата за движение и се е ударил в крайпътно дърво, за съжаление водачът на автомобила е издъхнал на място, Млад келеш е нахлул в бившия партиен дом в Пловдив на 12-ия етаж, потрошил е принтери, ксерокси, компютри, счупил е огромното стъкло на единия прозорец и е застанал на него с развято знаме, Тийнейджър без книжка обърна кола, Келеш без книжка бута 11 лева подкуп на ченгета, 16-годишен нокаутира шофьор на линейка...

Тоя рейс, дето вървеше по линията на тролей 11 беше с ултра-кондензатори, които се зареждат за 5 мин. на последната спиртка. Цената на тока за курс с него излизаше по 2-3 лева и броят презареждания е практически неизчепаем (сменя се от време на време електролит, който не е особено скъп).

ама нали е китайски и няма гювеч по европрограми да почива в мир...)))))