Млад шофьор загина след удар от изпреварваща кола

23-годишен мъж е загинал на място при катастрофа на автомагистрала „Хемус” снощи, съобщиха от ОДМВР – Варна.

Обратно в новината

Коментари - Млад шофьор загина след удар от изпреварваща кола | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ул. "Атанас Москов" нали е в "Младост"? Какво общо има с АМ "Хемус"? И друга улица ли има с това име?

ул.А. Москов тръгва от Метро и слиза до езерото на ул. Девня

Така ще е докато се позволява 5 см дистанция. Олигофрени ...

А защо си мислиш, че "се позволява"?

Защото това е ежедневие :( И когато подадеш сигнал, ония си го преместват в другия крачол... Санкциите са смешни - примерно минаване на червено 150лв. и то ако те види някой орган и ако му се занимава...

Там скоростта не би трябвало да е толкова висока. От едната страна тамън започва магистралата, т.е. дотам е 90км/ч ограничението а от другата заради бизнес парка има ограничение 80км/ч. Пътя е изключително гладък, тих и с идеална видимост и денем и нощем (има осветление). Не изключвам изпреварване без да се огледа да е предприел Шевролета. Там всички шофьори са много заспали вече (ако е в посока Варна) и отвреме на време има рязки маневри когато реагират твърде бавно на намаляването на скоростта на предните автомобили или камиони заради знаците. За да стане такава беля не е необходимо много - достатъчно е да го чукнат в задницата леко докато излиза в лявата лента Шевролета. Тук разсъждават хора които си нямат и понятие колко лесно се дестабилизират колите при контакт. Но все пак и аз подозирам, че Волксвагена не е карал със позволената скорост.

Трябва да се сложат някакви мигащи знаци 'намали' там за да се посъбудят шофьорите преди да влязат в града.

На онзи с Фолксвагена са му отказали спирачките. Тези в главата, между ушите ...

( В резултат на удара вторият автомобил се отклонява вдясно, преминава през мантинелата и се преобръща на пътното платно на ул. Атанас Москов) Атанас Москов минава под магистралата и по нея се движат тирове. Много лош късмет да те изхвърлят от пътя точно на такова място. жалко за човека.

Този инцидент е пример за поведението на тези "шампиони", които карат като бясни в лявото платно и ти светят с дълги отзад, за да ги пуснеш да си трошат главите. Но в случая са строшили главата на невинния водач на застигнатата кола. На подобни изроди никога не давайте път, защото ако си с разрешените 130 (или 140) км, за какъв дявол ще те избутват встрани? А, направете това в Германия или САЩ например - веднага следва телефонно позвъняване на най-близкия полицейски патрул и си "опечен" с огромна глоба за притесняване на водачите в лявата лента извън разрешената скорост.

Абсолютно съм съгласен с почти всичко казано, само ще си позволя да дам един съвет, който смятам, че ме е опазил жив вече над 20 години като шофьор. Имам си един принцип, който гласи, че ако някой кара лошо, той трябва да е далеч пред мен или далеч зад мен. Затова ако някой ми светка го пускам да ходи и да си троши главата. А ако аз настигна някой криволичещ, го изпреварвам при първа възможност и давам газ докато остане достатъчно назад.

Предлага полицаите да излязат на пътя и улиците и да действат както полицаите във САЩ. Никаква прошка за всяко нарушение.

Ти луд ли си? Да ги накараш да работят?! А как ще разбират кого спират, мутра или обикновен гражданин? Зарежи тая работа ...

че в крайно-лявата лента карат джигити е ясно. Обаче виновен е водача на фолксвагена ма 100%. От това по ясно не може да бъде. Егаси нелепата смърт.

Така ще е, докато служителите на КАТ следят за превишена скорост, вместо КАТ като институция да се загледа в собствената си статистика, където жертвите в ПТП от превишена скорост са 10, а жертвите в ПТП от НЕСЪОБРАЗЕНА скорост са 330. Който съобразил, съобразил.

Несъобразената скорост е такава когато катастрофираш. Щом не си катастрофирал и се движиш в рамките на ограниченията за скорост, КАТ не могат да те санкционират. Ти какво предлагаш? Как КАТ да докаже, че се движиш с "несъобразена скорост", след като реално не си нарушил правилата за движение? Нали всеки акт ще падне от РАЗ в съда. Отделно - ако КАТ определят "несъобразената" скорост "на око" - ще предразполага към куп субективни наказания.

Предлагам КАТ от чисто санкциониращ орган да си попромени функциите и да обяснява на шофьорите как да действат в различни ситуации. Да ги научи да мислят. Педагогиката, основана на забрани, не върши работа.

И несъобразената скорост в доста случаи не води до катастрофа. Самото понятие "съобразяване на скоростта" е вид преценка на риска и способностите на водача да избегне катастрофа.