Спряха движението по Северната тангента за 5 дни
От днес до 2 септември се забранява движението по Северната скоростна тангента за доизграждането на Западната дъга на Софийския околовръстен път.
Обратно в новинатаКоментари - Спряха движението по Северната тангента за 5 дни | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Gwanyn (нерегистриран)
Надявам се скоро да оправят и частите от новото околовръстно, където по време на строителството се работеше на етапи - в момента асфалтът е с различни нива, качването/слизането на/от детелината на Ломско шосе и Околовръстен път става със супер удар в гумите, дори и да караш с 30 км/ч...
Само в София, България (нерегистриран)
Само тук може да се види УНИКАЛНО транспортно решение, благодрение на доказаните гении от Столична община и Агенция Пътна инфраструктура - едновременно се преасфалтират, ремонтират и/или затварят 3 успоредни транспортни трасета и цялото движение в северозападната част на София став АД!!! Да живеят поредните транспортни гении, начело с новия зам-кмет по транспорта ...
Мугариту (нерегистриран)
на северната скоростна тангента скоростта е сведена до 0
20 години (нерегистриран)
А кога моста при Казичене??!
79 (нерегистриран)
Ще бъде осигурен катапулт, споко :)))
03652 (нерегистриран)
Ако докато връзват тангентата със западната дъга, вземат, че оправят и фугите на мостовете, то цена няма да имат. От слягането са се получили прагове, които са доста неприятни
koi (нерегистриран)
абре тангента ли е не лие обаче има една кака дето клитуръ и е като 20 стинки ...ща оноди и извози!
Шифьорче (нерегистриран)
Бравос, докато не я оправите, хич не я пускайте. На места, тя си е направо опасна за живота.
Опасна е, та дрънка ... (нерегистриран)
Опасна е та дрънка - прагове като бордюри по мостовете, вълни на настилката по мостовете, които са и неориятни, и опасни, а на 2 места има и виражи като на състезателна писта на завоите - колата ми се накланя и се налага да я удържа със сила, ама нали не е южната дъга или Цариградско, за хората в северозападните квартали на никой не му пука !!!!!!!
Янко (нерегистриран)
Моля се да приключат качествено всички дъги и тангенти и безпроблемно да си ги ползваме (имам предвид включително с всичките им пътни възли и връзки с околните пътища).
Гай Тиквоний (нерегистриран)
Ние ги пускаме, а те ги спират.
Добавка от днес (нерегистриран)
А затварянето на тангентата доведе до нови наблюдения / преживявания - по околовръстното от тангентата до Ботевградско не са запълвани дупките още от есента и сега ще ги опитаме като награда за тангентата всичките, а и за по-добро движение сега с всички останали тук се движат и камионите с инертни натериали и то как - днес сутринта при Войнеговци ме задмина със поне 120 км/ч такъв камоин на една много известна транспортна фирма, ама както за разнесената кал, така и за опасното шофиране няма кой да контролира и да си разваля отношенията с хората с пари и връзки ...
Бог високо,бул."Рожен" (нерегистриран)
А на някой от високопоставените инженери в т.нар. ПЪТНА агенция да му е направило впечатление, че за разлика от пътния възел при Чепинско шосе, този на бъдещия възел при новия Рожен не става въобще за ТИР-ове, защото при Чепинско шосе се слиза встрани от тангентата на 7-8 метра, докато при Рожен пътчето е залепено до тангентата и за да вземат ляв завой ТИР-овете влизат в черния път и оттам правят завоя ... Също така настилката на поне 2 моста е на вълни и на поне три моста се преминават сглобките с удар,мкоето е много опасно при 100 км/ч, ама кой да гледа, нали парите са ги раздали отдавна - и на строителите, и за премии на знаещите в АПИ ...
3евзек
Самият път трябва да ти подсказва временен характер. Очевидно има планове пътният възел да е именно там, където е слизането до черния път, където има място за всички видове леви завои, дори с малко зор и за обратен.
Мишок (нерегистриран)
И ти наричаш това път ? А отпуснатите преди повече от 2 месеца 1.5 млн лв за преустройването му, сигурно са похарчени вече?
Още един "мушморок" - (нерегистриран)
Временен, ама за постоянно - съдят се за новото трасе на "Рожен" с фирмите от Арома до складовете на Химснаб включително, т.е. ще стане, ама друг път ... А ако въобще си направиш труда да сравниш малко от малко 2-та пътни възела-Чепинско шосе и "бъдещия Рожен", ще видиш веднага огромната разлика, а и при "Рожен" и нормален по размери ТИР взима левия завой като влиза в черния път, ама нали разни "мушмороци" като тебе са го строили и разбират от всичко, затова сме така ....
ММ (нерегистриран)
Па то в тая агенция понастоящем има повече юристи и икономисти отколкото инженери.
Бог високо, Рожен далеко - от съ (нерегистриран)
Нямаме късмет - явно никой важен властимащ не живее в района на Требич, Мировяне, Нови Искър и Искъеското дефиле след проходчето под Северната тангента накрая на Рожен и затова въпреки обещанията и "отпуснатите пари" от най-големия началник нищичко не се прави по подходите от Рожен към и от Северната тангента и все така си караме по черните пътища и си трошим колите .... Благодарим ви, Борисов, Фандъкова, Павлова, Лазаров и други незнайни ... - няма да ви забравим ....
фандъки (нерегистриран)
Този проход е направен по поръчка на еколозите от там да минават дивите животни :);)
hh (нерегистриран)
А кога ще се почва от бул. Борис до кръговото на Люлин???Че е много зле само 1 лента за движение в посока?Някой знае ли?Или към 2050г
Красная Кухая ЛЕйка
Нека не го пипат! Че много добре напомня на хората какво беше цялото Околовръстно.
То на тази снимка (нерегистриран)
ясно се виждат вълничките. В България няма нито един километър качествено пътно строителство, защото се краде със страшна сила.
por (нерегистриран)
А ти минава ли от там или само по снимките прецени?
Всеки ден минавам (нерегистриран)
Всеки ден минавам по 2 пъти. Усещането от карането в участъка откъм ботевградско шосе може да те наведе над мисълта че имаш крива джанта или счупена полуоска.
Всеки ден минавам (нерегистриран)
Всеки ден минавам - уцелил съм с късмет най-пълната програма - качвам се / слизам по черния път при Требич, като взимам поредната доза прах и си троша колата (засега единия амортсьор сдаде багажа, ама ще почакам) , след това минавам с як удар в гумите като през шипове за принудително спиране на повечето мостове (на всеки мост по 2 пъти-на входа и на изхода му), олюлявам се стабилно на поне 2 от мостовете и така в двете посоки сутрин и вечер - да са живи и здрави и строителите, и приемащите, и плащащите с чужди пари - ама пак да кажа - няма да ви забравим ...
55 (нерегистриран)
Според мен не е защото само се краде, а защото толкова си могат просто. Малко като приказката за това да не се стреля по пианиста...
Ама по Цариградско (нерегистриран)
Ама когато чак в джипа на бате Бойко се усети люлеенето по Царградско веднага го оправиха, щото той минава често и голяма скорост оттам - да не стане скатлък, пък по северната тангента само едни жители на София и околностите, ама от бедните+тирове+гастарбайтери минават - защо им е нормален път, какъвто им направят, такъв - та не е колкото си можем, а колкото ЧОВЕКА с голямо Ч поиска, както винаги е било ...
Не е така (нерегистриран)
за последни години три пъти са сложили нов асфалт на улицата на Боко в Банкя, и то такъв асфалт, какъвто ние не сме сънували! Когато искат - могат, слагат с подложка 8 см, а иначе намаляват подложката на 4 даже 2 см.
А де (нерегистриран)
Важното е лентички да се режат, пък после затваряме пътя. Уникално и единствено за БГ!
пф (нерегистриран)
Нищо не разбираш, сега като го отворят пак, пак ще срежат лентичка. Хляб и зрелища, така се работи!
moiraine (нерегистриран)
С акцент върху зрелищата.
MM (нерегистриран)
Принципно си прав. В случая не много, тангентата беше изградене на юруш иначе щяха да загубят европейското финансиране. За т'ва я пуснаха ей така да има, пък сега доизграждат връзките.
haha (нерегистриран)
Кои връзки изграждат точно не знам, ама затварянето на възли , които не съществуват и не са почвани , като при "бул. Рожен", е близко до дебелоочие.
134и (нерегистриран)
Е, а можеше др. Станишев да ги среже...
Mитко Пешев (нерегистриран)
Таман го пуснаха. По план график, за околовръстното требе да се отрежат още около 72 лентички.
НАЙ
В САЩ също заговориха за пращане на войски в Украйна, Путин отново заплашва с ядрено оръжие
Голямото прибиране: Кошмарни тапи на Е-79 и АМ "Тракия"
Страховита находка под дома на Гьоринг във "Вълчата бърлога"
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
Бившата депутатка от ПП-ДБ Петя Ставрева почина на 47 години
В САЩ също заговориха за пращане на войски в Украйна, Путин отново заплашва с ядрено оръжие
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
НАТО ще се намеси пряко във войната в Украйна, ако Русия пресече една от две червени линии
Берлин отзова посланика си от Русия, Москва привика британския дипломат №1
Болница "Мама и аз" към президента: С какво точно пречим на държавата?