Спряха движението по Северната тангента за 5 дни

От днес до 2 септември се забранява движението по Северната скоростна тангента за доизграждането на Западната дъга на Софийския околовръстен път.

Обратно в новината

Коментари - Спряха движението по Северната тангента за 5 дни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Надявам се скоро да оправят и частите от новото околовръстно, където по време на строителството се работеше на етапи - в момента асфалтът е с различни нива, качването/слизането на/от детелината на Ломско шосе и Околовръстен път става със супер удар в гумите, дори и да караш с 30 км/ч...

Само тук може да се види УНИКАЛНО транспортно решение, благодрение на доказаните гении от Столична община и Агенция Пътна инфраструктура - едновременно се преасфалтират, ремонтират и/или затварят 3 успоредни транспортни трасета и цялото движение в северозападната част на София став АД!!! Да живеят поредните транспортни гении, начело с новия зам-кмет по транспорта ...

на северната скоростна тангента скоростта е сведена до 0

А кога моста при Казичене??!

Ще бъде осигурен катапулт, споко :)))

Ако докато връзват тангентата със западната дъга, вземат, че оправят и фугите на мостовете, то цена няма да имат. От слягането са се получили прагове, които са доста неприятни

абре тангента ли е не лие обаче има една кака дето клитуръ и е като 20 стинки ...ща оноди и извози!

Бравос, докато не я оправите, хич не я пускайте. На места, тя си е направо опасна за живота.

Опасна е та дрънка - прагове като бордюри по мостовете, вълни на настилката по мостовете, които са и неориятни, и опасни, а на 2 места има и виражи като на състезателна писта на завоите - колата ми се накланя и се налага да я удържа със сила, ама нали не е южната дъга или Цариградско, за хората в северозападните квартали на никой не му пука !!!!!!!

Моля се да приключат качествено всички дъги и тангенти и безпроблемно да си ги ползваме (имам предвид включително с всичките им пътни възли и връзки с околните пътища).

Ние ги пускаме, а те ги спират.

А затварянето на тангентата доведе до нови наблюдения / преживявания - по околовръстното от тангентата до Ботевградско не са запълвани дупките още от есента и сега ще ги опитаме като награда за тангентата всичките, а и за по-добро движение сега с всички останали тук се движат и камионите с инертни натериали и то как - днес сутринта при Войнеговци ме задмина със поне 120 км/ч такъв камоин на една много известна транспортна фирма, ама както за разнесената кал, така и за опасното шофиране няма кой да контролира и да си разваля отношенията с хората с пари и връзки ...

А на някой от високопоставените инженери в т.нар. ПЪТНА агенция да му е направило впечатление, че за разлика от пътния възел при Чепинско шосе, този на бъдещия възел при новия Рожен не става въобще за ТИР-ове, защото при Чепинско шосе се слиза встрани от тангентата на 7-8 метра, докато при Рожен пътчето е залепено до тангентата и за да вземат ляв завой ТИР-овете влизат в черния път и оттам правят завоя ... Също така настилката на поне 2 моста е на вълни и на поне три моста се преминават сглобките с удар,мкоето е много опасно при 100 км/ч, ама кой да гледа, нали парите са ги раздали отдавна - и на строителите, и за премии на знаещите в АПИ ...

Самият път трябва да ти подсказва временен характер. Очевидно има планове пътният възел да е именно там, където е слизането до черния път, където има място за всички видове леви завои, дори с малко зор и за обратен.

И ти наричаш това път ? А отпуснатите преди повече от 2 месеца 1.5 млн лв за преустройването му, сигурно са похарчени вече?

Временен, ама за постоянно - съдят се за новото трасе на "Рожен" с фирмите от Арома до складовете на Химснаб включително, т.е. ще стане, ама друг път ... А ако въобще си направиш труда да сравниш малко от малко 2-та пътни възела-Чепинско шосе и "бъдещия Рожен", ще видиш веднага огромната разлика, а и при "Рожен" и нормален по размери ТИР взима левия завой като влиза в черния път, ама нали разни "мушмороци" като тебе са го строили и разбират от всичко, затова сме така ....

Па то в тая агенция понастоящем има повече юристи и икономисти отколкото инженери.

Нямаме късмет - явно никой важен властимащ не живее в района на Требич, Мировяне, Нови Искър и Искъеското дефиле след проходчето под Северната тангента накрая на Рожен и затова въпреки обещанията и "отпуснатите пари" от най-големия началник нищичко не се прави по подходите от Рожен към и от Северната тангента и все така си караме по черните пътища и си трошим колите .... Благодарим ви, Борисов, Фандъкова, Павлова, Лазаров и други незнайни ... - няма да ви забравим ....

Този проход е направен по поръчка на еколозите от там да минават дивите животни :);)

А кога ще се почва от бул. Борис до кръговото на Люлин???Че е много зле само 1 лента за движение в посока?Някой знае ли?Или към 2050г

Нека не го пипат! Че много добре напомня на хората какво беше цялото Околовръстно.

ясно се виждат вълничките. В България няма нито един километър качествено пътно строителство, защото се краде със страшна сила.

А ти минава ли от там или само по снимките прецени?

Всеки ден минавам по 2 пъти. Усещането от карането в участъка откъм ботевградско шосе може да те наведе над мисълта че имаш крива джанта или счупена полуоска.

Всеки ден минавам - уцелил съм с късмет най-пълната програма - качвам се / слизам по черния път при Требич, като взимам поредната доза прах и си троша колата (засега единия амортсьор сдаде багажа, ама ще почакам) , след това минавам с як удар в гумите като през шипове за принудително спиране на повечето мостове (на всеки мост по 2 пъти-на входа и на изхода му), олюлявам се стабилно на поне 2 от мостовете и така в двете посоки сутрин и вечер - да са живи и здрави и строителите, и приемащите, и плащащите с чужди пари - ама пак да кажа - няма да ви забравим ...

Според мен не е защото само се краде, а защото толкова си могат просто. Малко като приказката за това да не се стреля по пианиста...

Ама когато чак в джипа на бате Бойко се усети люлеенето по Царградско веднага го оправиха, щото той минава често и голяма скорост оттам - да не стане скатлък, пък по северната тангента само едни жители на София и околностите, ама от бедните+тирове+гастарбайтери минават - защо им е нормален път, какъвто им направят, такъв - та не е колкото си можем, а колкото ЧОВЕКА с голямо Ч поиска, както винаги е било ...

за последни години три пъти са сложили нов асфалт на улицата на Боко в Банкя, и то такъв асфалт, какъвто ние не сме сънували! Когато искат - могат, слагат с подложка 8 см, а иначе намаляват подложката на 4 даже 2 см.

Важното е лентички да се режат, пък после затваряме пътя. Уникално и единствено за БГ!

Нищо не разбираш, сега като го отворят пак, пак ще срежат лентичка. Хляб и зрелища, така се работи!

С акцент върху зрелищата.

Принципно си прав. В случая не много, тангентата беше изградене на юруш иначе щяха да загубят европейското финансиране. За т'ва я пуснаха ей така да има, пък сега доизграждат връзките.

Кои връзки изграждат точно не знам, ама затварянето на възли , които не съществуват и не са почвани , като при "бул. Рожен", е близко до дебелоочие.

Е, а можеше др. Станишев да ги среже...

Таман го пуснаха. По план график, за околовръстното требе да се отрежат още около 72 лентички.