Спират движението нощем по част от ”Цариградско шосе”

За две седмици се спира движението през нощта в част от локалното платно на бул. "Цариградско шосе" в София.

Обратно в новината

Коментари - Спират движението нощем по част от ”Цариградско шосе” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато се проектира и изгради булеварда към 4-ти километър НА ВСЯКА АВТОБУСНА СПИРКА СЕ ПОСТРОИ ПОДЛЕЗ -те и сега се използуват от пешеходците за връзка с двете части ,разделени от булеварда. Защо последните 25 години не се строи по същия начин? - Сега всеки гледа да покрие с асфалт - да има път за автомобилите, но за пешеходците не се мисли - така стана и с Мола - за колите има тунели, но нищо не предвидено за пешеходеца или велосипедиста.....

Защо не направят надлез и към The Mall...? Там ще има по-голям "пътнико-поток".

За тези 2-3 месеца дето го правят до момента китайците ще направят поне 100 км асфалтов път с по няколко виадукта.

РАЗСТОЯНИЕТО МЕЖДУ ДВЕТЕ КРАЙНИ ТОЧКИ

само незнам откъде ги взеха тези "дълъг 126,5 метра"

А кога най-сетне ще се направят такова съоржение и на Южната дъга на Околовръстното шосе при спирката на Киноцентъра? Хората от години ежедневно са принудени да пресичат, рискувайки живота си, защото е абсолютно невъзможно безопасно да се пресече, ако живееш на отсрещната страна на шосето. А за трудноподвижни и майки с деца, въобще не става.

от доста години в града се правят ремонти на улиците и доста е направено за да станат по-проходими те за превозните средства, но където и да тръгнеш пеш в крайните квартали се срещаш с недомислици или лошо изпълнени пешеходни маршрути. В крайните квартали липсва маркировка на улиците и по правилник - пешеходецът е без предимство. ГРАДЪТ ТРЯБВА ДА СЕ ПЛАНИРА И ОРГАНИЗИРА - ЕДНАКВО ДА Е УДОБСТВОТО И ЗА АВТОМОБИЛИТЕ И ЗА ПЕШЕХОДЦИТЕ. Не забравяйте че пешеходци е най-уязвимата част от населението - деца и възрастни хора - другата половина са в автомобилите .

Колко ли пешеходци дневно ще преминават? Най-вероятно николко.

Нещо фатално си се сбъркал Fatal Error. Тука иде реч за бул. Цариградско шосе.

Пак простотии и поредната реализация на "велика" инженерна мисъл. Всички се втурват да използват вратата /входа/ на трамваи и тролеи без стъпала, а тук ще се катерят доста по стълби. А за неподвижните асансьори, да не говорим.

А кога най-после,ще бъдат отпушени левите ленти на "Цариградско"? Една торба пари погълна това безумие там.Кой ли ще го потребява?Иде есен-хората се завръщат от отпуски,аман от тапи,всяка година по най-натовареното трасе в София.

Цитат от дописката: "Пешеходният мост ще е снабден, освен със стълбища, но и с асансьори за хора с увреждания." Евала на автора и за пунктуацията, и за структурата на изказа. :D :D :D

Лилия Чалева, има Кръгово или Кръстовище. Двете взаимно се изключват.

Пусни гугъл транслейт с превод от английски на български и пробвай с roundabout. На Т-образното и Y-образното кръстовище също не се кръстосва нищо, но така се наричат.

Айде сЯ - през нощта! Ще ни пречат да спим! Ще струва повече ремонтът, защото се плаща извънреден труд! Като се прибирам от Планета Пайнер подпийнала няма да имам писта за излитане! Ремонтът ще е некачествен, че е на тъмно! Ние също няма да виждаме какво слагат вместо асфалт! Край нямат тези неразбории, бе...

Ми то и през деня да е, пак е скъпо и пак не е качествено. Така че горе главата и си свиркай. Те догодина ще го ремонтират.

София тех парк поредната тъпа пара акция с висока комисионна ! Какъв парк,какъв тех,е в София е наистина

Айде сега тех парк...като не е сергии за безплатни кебапчета като на Бузлуджа не става....памперсите искат за последно пак да се наплюскат,че те само за това мислят а за другите....ами какво ги е грижа,нали тях няма да ги има