Нови автобуси за линиите в северните райони

Шейсет чисто нови автобуси ще обслужват автобусните линии в северните райони на София - Орландовци, Бенковски, Ботунец, Бухово, Мировяне.

Обратно в новината

Коментари - Нови автобуси за линиите в северните райони | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Заглавието на новината трябва да е:Далаверата мина! Не беше необходимо да се гласува това извънсъдебно споразумение, с което общината се задължава да сключи нов договор с фирмата срещу 140 милиона. Още повече има Тълкувателно решение от 26.06.2016г на Върховен Административен съд, който казва, че общината няма да дължи обезщетение на тази същата фирма. Запознатите с проблема знаят за какво става дума. Просто се използва лятното време, един бушон и се гласува за далаверата.

Моля,г-жо Фандъкова контрольор и полицай във всеки автобус от първата сутрешна кола до последната вечер,за да не пътуват циганите гратис.Без билет или карта да не ги пускат да се качват.Все пак българинът данъкоплатец ще им плати автобусите.Благодаря!

Има достатъчно закъсали квартали на София със стари автобуси, че да се купуват на малцинствата! Свинята и бисери да й дадеш, ще ги зарови в калта!

А защо реши, че тези са специално за малцинствата?

В тези райони живеят и други, освен цигани.

Задължително е при новото споразумение марпрута на автобус 27 да се удължи до 5-та градска болница за да има връзка с метрото, а не като сега хората да се прекачват на друг транспорт за 1 (ЕДНА) спирка ... Между другото автобусите по тази линия за частни и на не повече от 5-6 години, ама явно българина от някакъв друг произход е възприел че "ядем средно свинско със зеле - едни свинско, други зеле, някои и двете ..."

А тези от снимката ще ги пуснат предсрочно,след един месец защото те са на общината и са 110 броя,а ония където ги чакате още НЕ СА СЕ КАЧИЛИ НА КОНВЕЙРА за да ги произведат

на Гришата са

Да направим една сметка, Ако на всяка спирка се качват двама пътници, а на същата слизат други двама, които са се качили на предишната и приемем, че спирките са на един километър една от друга, то: ако се качи още един пътник печалбата за ЦГМ ще е 1.6 лв за километър. ако се качат още 10 пътника, то печалбата ще 16 лв. ако се качат още 50 пътника печалбата .......... В задачата се пита кой изяде печалбата на ЦГМ.

в тия автобусни линии ще има автобус през час.Конкрера е меко казано патриот патриот е душа дава но не свойта а тази на народа

ако можеше да осигурят и по двама охранители на автобус

пари хвърляни на вятъра: за нови автобуси, за нафта, за заплати, за резервни части, за ремонти... с тези пари можеха да построят вело-алеи за еко-транспорт.

лекувай се!

Пак неграмотни журналисти. Пише се "Ботунец".

Хора, нови автобуси ще има евентуално след 6 месеца. Тези, китайските, са по друга линия. И нито едно от твърденията на г-н Контрера не е вярно. Поне на база на цифрите. А те показват, че софиянци днес се разделиха с между 35 и 40 млн. лв. Освен това жителите на тези квартали няма да получат подобрение на услугата като по- малки интервали на движение например. А концесията е за 8 години. Честито на всички!

Помислете преди да са изпочупили мангалите новите автобуси!Само трошки за тия райони!

А защо просто мангалите да не бъдат разкарани нанякъде? Например откъдето са дошли?

"Средната възраст на автобусите по тези линии е 18 години като имаме предвид, че максималният допустим експлоатационен срок за автобусите от градския транспорт е 12 години..." За сравнение: автобусите по линия 59 /която не е северна за съжаление-до Владая/ са на повече от 30 години, явно за тях не важи максималния допустим експлоатационен срок.

Автобусите в северните райони също са по на 30 години. За да излезе така сметката сигурно правят средно аритметично с възрастта на колите на кмета и общинарите...

Ейй хвърляте се като такова на мокър пясък,без да разбирате.Оранжевите са от 1999 а жълтите от 1992

лошото е, че по визираните линии автобусите са бледо зелени или хм.. бозави на цвят.. та за тях каква година ще ни сметнеш?

Мирослав

Тези които виждам ежедневно са белезникавожълти до мръснобели, ръждиви целите, понякога вместо задно стъкло имат сложена ламарина, за ауспух се използва един гумен маркуч, който виси отзад на автобуса. Може и да не са действително на по 30 години, но изглеждат много по-стари - поне в сравнение с 30-годишните коли, които се движат по улиците.

Па плеснали с ръце и се прегърнали и се разбрали. А накрая всички заживели дружно и щастливо с поделените $$$ на софиянци.

Е най-сетне да се промени нещо и в северните "непрестижни" райони на столицата! Нека обаче да увеличат и контролиращите по тези автобусни маршрути, че ни писна от мърляви роми и гратисчии.

Какво ще променят китайските дизел автобуси Що кметицата не се вози в колите на Гриша Ганчев

Галите от Ман, много ще им се зарадват!