Дават на концесия 16 автобусни линии в София

Комисията по транспорт в Столичния общински съвет прие да бъдат отдадени на концесия за период от 8 г. 16 автобусни линии на обща стойност над 140 млн. лева.

Обратно в новината

Коментари - Дават на концесия 16 автобусни линии в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вредно е да има повече от ДВЕ партии в който и да е колективен орган(парламент,общински съвет и други).Мижетурките само глупости правят и ВМРО се осраха с това изявление

А НОВИТЕ УПРАВИТЕЛИ НА ЦГМ СА КАЛИМКИ ТА ДРЪНКАТ СЛОЖЕНИ Само ЗА КРАДЕНЕ! ИМАШЕ КОНКУРС С ИЗИСКВАНЕ ЗА 3 ГОДИНИ УПРАВЛЕНСКИ ОПИТ А ТИЯ ДВАМАТА НЯМАТ ..... АМА НИКАКЪВ ОПИТ ПЪК БИЛО ТО И УПРАВЛЕНСКИ! А МИЛОВА Е ОТ ПРЕДИШНОТО РЪКОВОДСТВО ЗА ДА ПРИЕМО-ПРЕДАДЕ ДАЛАВЕРИТЕ!!!!!!!!!

Освен вкарването на нови автобуси по тези линии, Столична община ще реализира икономия от близо 4 милиона лева - пари, които могат да отидат за инвестиции", каза Контрера, цитиран от БНР.............................................................................................................................. ИНВЕСТИЦИЯ - АМА ЗА КРАДЕНЕ

"МТК Гроуп" е собственост на Кирил Йорданов Илиев и Велизар Тодоров Илиев. До 2011 г. в собствеността участва и Йордан Илиев - първи братовчед на покойните братя основатели на застрахователната компания ВИС2 Георги и Васил Илиеви. Дълго време Йордан Илиев бе управител на фирмите "Волф", "Дитц" и "Чистота" на Румен Гайтански-Вълка. Първоначалният победител в конкурса "МТК Груп" пък е собственост на регистрираното на Сейшелите дружество "Панпар" с едноличен собственик Анабел Жан-Луис, която в България се представлява от управителя Велизар Илиев.

ПОМНЯ КАК СКОРО БОЙКО СЕ ИЗХВЪРЛИ ЧЕ ВИЖДАЛ НАВСЯКЪДЕ НОВИ АВТОБУСИ

Ама Билета трябваше да по 3 лв. и автобусите да се движат до 21 Ч.

А така, комундета, билетчето требе е 5 ст..

Даскалицата от Самоков не е ли и тя КОМУНДЕ

Уважаема медия, запознайте се с фактите. Тази концесия обрича автотранпорта в града. Новите автобуси, които започнаха да пристигат от Китай, бяха закупени само и единствено за да не се отдават повече линии на концесия. В момента се готви огромна кражба и вие сте длъжни да присъствате утре на СОС за да отразите това на гражданите на София. Най- малкото им го дължите като медия!

А кой ще гарантира качеството на превоза? Защото 144 милиона ще е с новите автобуси предполагам. А те ако купят тип раздрънканите маршрутки, които не струват повече от 2 бона всяка...и шанса да стигнеш до крайната точка не е много голям...и вътре вали като вън...остави тази работа. 4 милиона щели да спестят на 140....WTF!!!

Това със спестените 4 милиона е в рамките на статистическата решка. По същия начин може да се окаже, че общината всъшност е загубила 7 милиона.

Концесии,монцесии ПАРИ НЕМА И НЕМА ДА ИМА. Герб ОКРАДЕ ВСИЧКО И ПРОДЪЛЖАВА ДА ТЕГЛИ ЗАЕМИ ПРИ ТОЗИ ЗАСПАЛ НАРОД.