110 нови автобуса пристигат в София през септември

Произведен е първият от 110-те нови автобуса, които през септември ще бъдат доставени в София.

Обратно в новината

Коментари - 110 нови автобуса пристигат в София през септември | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, как успяха да допуснат "шасито и купето на автобусите са изцяло произведени от китайската компания"?

Докато кметицата блее как София ще става зелен град забелязваме, че ще получим 110 Китайски дизелови автобуса. Има логика!

Оправете първо трамваите и тролеите за Люлин 3,тъй като стъпалата на сегашните стигат до брадата ми и инвалидите не могат да се качатлТова е транспорта към центара на София или многобройните съпала на метрото /без асансьор/.Крайно време е г-жа Фъндъкова да дойде да погледа истинската картина, а не да говори по медиите ,че 90% са подменени тролеите.И за асансьор на две нива на метрото има възможност/като на Опълченска/,но само лъжат,че не може да се направи.

за да е по-правдоподобно и изчерпателно, не е зле да се посочи по кои линии ще са новите автобуси,защото имам едни уверения от стол.община,но сигурно ще стане друго накрая...

То за София няма ти за люлин искаш!

ДААА,АВТОБУСИТЕ НАЕСЕН ,НО БИЛЕТЧЕТО ОТ 1.60 ЛВ ОТ ПО-РАНО И СЕ ИЗДЪНИХА В КОРУПЦИЯ И УЖ ИМАШЕ УВОЛНЕНИ ,НО БИЛЕТА СИ ОСТАВА С 60 % УВЕЛИЧЕНИЕ.ПИТАМ ,МОЖЕ ЛИ СИРОМАШИЯТА ДА ПЛАТИ ЗА ВСИЧКИ КРАЖБИ .НЕ ГЛАДЕН И ГОЛ ДА ТРЪГНЕ НАРОДА, ЦЕНИТЕ ПАК ЩЕ СТАВАТ КОСМИЧЕСКИ.

Билета е скъп.Нема да го плащам Фандъкова.Далаверите ти с автобусите от Великобитания и Германия ще секнат.Автобусите пътуват празни няма кой да се качи и билета се увеличи.Няма да го плащам .Пътувам гратис.

то добре нови ама само да не са като на снимката то са все едно 204 малки ? те само такива пускат когато няма хора големи хехе...

Цените на петрола падат, а дизела пада, заплатите не мърдат, цените на междуградските автобусни превози падат, а само на градския транспорт в София се вдигат. Така ли ще ни стимулират да ставаме "зелен град"? Няма велоалеи (адекватни), билетите скъпи ... да си купя един таралясник и да си карам. Партия ГРОБ?

Ходи пеша за здраве троле червен..

Защо автобусите не са поне на метан? Къде са обещаваните хибридни и електрически автобуси? Къде е стратегията за Зелена София?

А за Дружба-2 ще има ли,защото сега с тея малки гръцки каруци неможе да се диша,вечно са пълни

Доколкото разбирам от тези писания след има-няма 3 години трябва всички автобуси в София да са нови... Подмяната дали ще засегне авт.линия 74 или частниците ще продължават да издевателстват над хората с тези таралясници, но вече по новата цена от 1,60лв?

да бе ко стана с ел. автобусити ?

Ако петрол и дизел падат, тогава какво искаш? И заплатата ли да пада?

Асансьор има. Верно, че за 4 входа е един и трябва да го намериш, но има.

за 1.60 лв билетчето - толкова. следващата стъпка ще е 2.60 и ще бъдат на метан и ток.

фирмата-доставчик е Джънджоу Юйтун Бус Ко. Лимитид КИТАЙ ДИЗЕЛ - ЛУКОЙЛ ТРЯБВА ДА СЕ ХРАНИ НЯМА ЕКО ,НЯМА МЕКО...

2,60 ще е с първото мърдане на петрола нагоре,а ел.автобуси-при цена на билетчето 5лв

А в Делхи забраниха дизеловите автомобили, кога ще ги стигнем индийците? Учителката само си плямпа за "Зелена София", всъщност е вманиачена по автомобилите и по техните газове.

ТИЯ като се усерат и за пореден пьт се бьршат с автобусите който никога няма да дойдат, и никога няма да са нови. ОСТАВКА НА СО изцяло ОСТАВКА>>>

Абе, коя, есен,кой,септември,коя петилетка ,коя година,ОСТАВКА НЕКАДьРНА ОБЩИНСКА ЗГАН КОРУМПИРАНА

А какво става с модернизацията на целия трамваен парк, най-екологичния електро-транспорт? Нали ще бъдат всички трамваи нископодови съобразени с хората с двигателни проблеми?

А някога не внасяхме автобуси от Китай, защото си ги произвеждахме. Имаше работа за хората, бяха евтини, не харчехме валута, ама "кой не скача е червн". Хак ни е!

Сега билетчето ще стане Фандъковка 1.60 лв., а на есен Бойковка от 2.50 лв. Честито столичани за да компенсираме циганите които ни грабят, бият, изнасилват, убиват. Честито за протестна мрежа и за гейовете които ни натрапвате...

Малко ви е билетче от 1.60 лв. Трябва да си плащате както на междуградски транспорт. То и без това пътувате по 2-3 часа до работа в страхотен комфорт с живи ароматизатори "бай мангал", който не си плаща и билетчето, а е с привилегии. Вие си избирате кмета от ГЕРБ. Пада ви се , ха-ха!

А циганите и прошляците ще започнат ли да си купуват билети ? Сложете кондуктор във всеки автобус ! Нека да са сегашните "контрольори - от тях файда няма!!! Иначе нищо няма да се промени !!!

По-скъпа ли е подръжката, като са на метан и ток, че ще поскъпва билетчето!? Покупката е по оперативна програма, така че сапочти безплатни са общината. Парите от данъци, зелени и сини зони, билетчете са изцоцани отдавна.

Ами да си бяхте седяли там, откъдето дойдохте.Нямаше да се бутате в градския транспорт.

Ма и да додат, народо вече се ориентира към алтернативата: Маршрутки, лични коли, велосипеди.....

Да са им честити на циганите! Аз от 01.06 спирам да ползвам градски транспорт.

С кой ще пътува кметицата, че сутринта гледам пак паркирали мерцедеса за 200 000 бона пред кметството. Дето е купен с наши пари

Кметицата е като своите ментори - Бойко Борисов и Сергей Станишев. Едно говори, друго върши, трето мисли.

Ние едва се натъпкваме в дългите автобуси, сега пък ще ни ги сменят с единични (но пък нови). Като не успея сутрин да се кача в два-три поредни и закъснея за работа, много важно че са нови.

Да не са агент Митко /Карат С/

Калинките на ББ отдавна вече са бръмбари - вредители с големи търбуси! И насита няма! Ако могат и Света ще глътнат, но няма да оставят нищо неопоскано!

Новина щеше да бъде ако бяхме произвели български автобуси. Каквито произвеждахме преди и осигурявахме работа на българите. Но това е работа дето някой трябва да я свърши. А нашите политици не могат да работят и затова е най-лесно да купуват от външни доставчици, да взимат комисионна и да продават държавно имущство на ниски цени и да взимат комисионна. Затова некадърните се борят за държавни постове и държавна баница.

ще го ремонтира цялото машинария, когато му дойде времето? В Китай или те са вечни? Май е по-лесно да похарчиш едни пари пък после... Колко техникуми по механотехника и автотранспорт останаха? Напълниха се огромни сгради с ОФИСИ, не можеш да се разминеш от социолози, ПИАР-и, специалисти по "всичко" и куп други лОзи. Никой не иска на клон, а на бюро, но като си затриеш ОБРАЗОВАНИЕТО се докарваш до положение друг да ти вади парите от джоба.

Ужасно е като има такива тесни пътечки между седалките, адски нефункционално за столичен град, множество спирки на къси разстояния. Бутане, тъпкане, чувство на напрежение и дискомфорт през целия път. Не можеш да си стоиш спокойно и да си пътуваш, все правиш място някому и те бутат...