НПО-та искат промяна в планирането на метрото

Третият метродиаметър е шанс метрото да е по-близо до хората, според инициативата "Граждани за София" и "Граждани за устойчиво развитие".

Обратно в новината

Коментари - НПО-та искат промяна в планирането на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Те един автобус не пуснат да пътува само по околовръстното, вие - метро-ринг! От къде толкова акъл у общинарите, а каква и; е и далаверата?

МАЛЦИНА СА КОИТО ПЪТУВАТ С КОЛИТЕ СИ ДО МЕТРОТО И ОТ ТАМ СЕ КАЧВАТ НА МЕТРОТО МНОГО Е УДОБНО И ПРИЯТНО, БЪРЗО,СВЕТЛО И ЧИСТО ВЪПРЕКИ ЧЕ ПЪТУВАМ ДВЕ СПИРКИ С АВТОБУС ДО НЕГО НАПРАВО СИ Е КАТО КАТАПУЛТ СЪЖАЛЯВАМ ,ЧЕ ТОЛКОВА ГОДИНИ ПРОПИЛЯХМЕ В АВТОБУСИТЕ И ТРАМВАИТЕ

Част от станциите да се преместят? И как ще стаен това? С дърпане или бутане? винаги има мърморковци...

Досега къде дремаха, откога се коментира третия метродиаметър. Ами сега да се спре за обсъждане. Хората просто имитират дейност, да покажат колко са велики и умни.

Kpюшo

Защо изкуствено давате гражданственост на измишльотините на доказано изкуфелия доц. Димитров???

Така: сега да кажат от къде да мине метрото, за да е по-близо до ТЯХНИТЕ СГРАДИ.

Няма в света метро с толкова къси спирки!

За съжаление метрото не покрива всички квартали, а дори покритите не са цялостно покрити. Поради тази причина в момента, за да стигна до офиса с кола ми отнема между 10 и 15 минути в зависимост от трафика, а с градски транспорт имам 2 варианта - директен за 50 минути и с прикачвания за около 35-40, никой нормален човек няма да предпочете градския транспорт при тези възможности...

Според мен метрото трябва да има спирка на гара Подуяне и да прави връзка с влаковете.

Според мен тези НПО-та само отчитат дейност.

Толкова време се обсъждаше това метро. От няколко варианта се избра един и те сега се сетиха кога искат промени!!!

НЕСЕРИОЗЕН АРГУМЕНТ НА НПО-ТАТА!!!КАКВАТО И ДА Е АМОРТИЗАЦИЯТА НА ВЛАКЧЕТАТА,ТО ТЯ СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ СЕ ИЗПЛАЩА!!!НО УДОБСТВОТО ЗА ГРАЖДАНИТЕ ЩЕ Е БЕЗСПОРНО!!!

Защо "група кретени с общ частен итерес" трбва да се нарича НПО и защо изобщо се дава трибуна на тези простотии.От 5 години се мъчат да саботират нещата. Единствено ги забавиха с няколко месеца. Защо някой не вземе да и да публикува имената и точен адрес. Ще има бързо и ефикасно "излекуване". Друг изход няма.

И аз искам влакчето да спира пред входа ми ,обаче НПОрдата не дава.

Моля да не се взимат под внимание простотиите на група платени деградивни хора. Не е възможно да си "Гражданин за София" и да искаш спиране на строежа на метрото. А другите глупости няма да коментирам.

Да изместят вече същестуващите станции е повече от нелепо!! Хората си ги ползват и заради местоположението са се изкупили хиляди имоти наоколо .., а сега да се изместят, за да можело по-рядко да спират влаковете, ... това е просто нелепо!! НПО-тата трябва да преосмислят позицията си или да си намерят друго занимание!

Пълни глупости! Не стават за четене, а за преосмисляне хептен.

Тези НПО /най-вече "Граждани за София" в лицето на недоразумението арх. Д. Димитров/ в последните години освен да пречат и забавят развитието на инфраструктурата друго не правят. Водени от болни амбиции и лични интереси са готови чрез всякакви административни и съдебни номера да се опитват да налагат безумните си идеи. Така ли метрото "ще отиде по-близо до хората"? Като премахвате спирки? Няма такива идиоти вече на които да не им е ясно какво целите, нещастници!

метрото ще го изпълни Фандъкова и няма да има пари за гладната лЕва част .

с влака на Искърско шосе и Централна гара.

На всички не може да се угоди!! не може непрекъснато да се спира и премества строителството на спирките-така няма да бъде построено метрото в София и след хилядолетие!! Да се строи така, а като се построят основниле лъчи да се доразширява при необходимост.

Аз викам, за да не се амортизират влаковете, изобщо да не ги пускат. Слизам в метрото и пешком си отивам дет ми трябва, чиста работа. Пък и за нас ще е по евтино, ще плащаме само за ескалатори ;)

На въпросното движние, в частност г-н Димитров това му е запазена марка, мълчи като шушумига докато започне строежа, после надига вой. Това е прозрачен опит за изнудване на община и Строителни фирми. Този човек е с психически проблеми и не би трябвало въобще да му се обръща внимание!

Явно не си се возил с метрото в Брюксел, Прага или др. европейски столици . . .

На българина му дай да руши нещо, което е направено, в това е цар!! Ами когато нещо голямо се прави, правете го в дългосрочен план, а не еднодневка!!! Глупендъри!!!

Голям лаф: "влаковете няма да се амортизират от честото спиране."

А защо пък трябва въобще да се движат ескалаторите??

Този човек Димитров вече от години е известне с товае, че му се събарят сгради -напр на .пл.Македония или излъганите от 20 години собственици на сграда на бул.България, та които са прибрани парите, но жилищата не са построени. Този ли ще бъде съдник. Айде стига. Аман от некъдърници. Добро си ние метрото и дано продължи така да се развива, а този е за психиатрията

Този човек Димитров вече от години е известне с товае, че му се събарят сгради -напр на .пл.Македония или излъганите от 20 години собственици на сграда на бул.България, та които са прибрани парите, но жилищата не са построени. Този ли ще бъде съдник. Айде стига. Аман от некъдърници. Добро си ние метрото и дано продължи така да се развива, а този е за психиатрията

Разстоянията между станциите на повечето линии в Париж са едва 600м, поради което метрото му има скорост на пътуване 25км/ч. В Прага, Мюнхен, Брюксел, Виеа и други градове с насаление коклоко София разстояниятао между станциите са около 1км, като в централните им части те са около 800м, а среданат скорост на пътуване по линиите им е около 35-38км/ч. В София средното разстояние между спирките е също около 1км, а на отделни места в ЦГЧ те достигат също около 800м, което позволява същите скорости като на горните метра. А сега този малоумник Димитров, който има т.н. НПО от 3 души да докаже, че това не е вярно.

Четох някъде, че този Димитров коментира, че различните станции са натоварени различно.Преди месец бях в Стокхолм. Там като излезе извън центъра метрото има много станции където се качват по няколко души,но шведите не са ги подминали. Няма метро с еднаква натовареност на станциите, то хората не ги местят за това. Колкото до трасето на третата линия на нашето метро преди няколко години имаше много обществени обсъждания и се избра това трасе. Оставете хората да работят, а не някой да си мисли, че само неговото субективно мнение е правилното, а не на експертите.

Какви НПО-та бе. Тия не могат да напълнят един файтон, но искат да пречат на цял град. Как може да се дава трибуна на такива малоумници и криминални типове.

Много време трае наистина пътуването от единия край на града до другия. Няма да е зле да се рационализират нещата примерно в едната посока да спира през една спирка-хващаш обратната линия и слизаш на твоята. Като коя от линиите ще го прави се решава в зависимост от часа и дали е подминала центъра или не. Ама много умно трябва да е измислено иначе ще има обратен ефект. Като се сетя за полицаите в кабинките дето регулират светофарите, май по-добре да си остане както е сега.

задължително метростанция пред входа ти!

изказа се неподготвен тука!

Този откачен задник имитира дейност и дава всякакви налудничави идеи. Защо му обръщат внимание?! Явно имат скрити мотиви.

Могло е да споменат и Диков, че е виновен, ама нали е аут. Иначе нищо ново

Редно е лъчите да се засичат. Нали все някъде трябва да се прикачим и то безплатно?! Абсурдно е пътниците от цяла една метроспирка да се изсипят да чака ГТ, за да се прехвърлят на съседен лъч. Не е рентабилно нито като време, нито като пари, нито като е човешко

Колкото повече чета изказванията на Г- н Димитров,толкова повече започва да ми харесва метрото

в София е най-селското метро, никъде другаде такава пародия няма

Щом с метро отнема много време, защо не пробваш с кола да стигнеш по бързо? Разстоянието Сливница-Бизнес парк /пример/ колко време отнема с метро - 30-35 мин., а с кола - между час - час и половина, така че тези малоумни коментарчета си ги задръжте за вас.

НПО-та трябва да ги забранят със закон!

Мотивите са му даже доста явни. Целта е да имитира някаква дейност, за да може да я отчете в края на годината. Иначе ще му орежат парите през новата година/програмен период. Ако зависеше от тях НПОтата щяха да бълват нон-стоп доклади как слънцето и луната да си подобрят светенето, координацията и т.н.

1. Кога ще има ремонт на кръстовището при Румънското посолство? Всеки, който е минавал от там ще потвърди - постоянни задръствания, катастрофи и ежедневно нарастващ поток от коли. 2. Кога ще има отклонение на метрото към жк Слатина? Огромен квартал с много хора. Имаше планове да мине под ул. Гео Милев по посока Слатина. Какво стана с тези планове? 3. След завършване на третия лъч предвижда ли се изграждане на обрамчващ ринг, което вече наистина ще направи метромрежта реално действаща? А иначе по-добро нещо от изграждането на метрото след 1989 година в България не е правено. Адмирации за строителите му.

Ами няма, само метрата на Лондон, Париж, Ню Йорк... А сигурно и на други места по света, като Будапеща, Прага, Берлин.

Ама че недомислено!

Какво прикачаш?

Смятам, че е важно 3-ти метродиаметър да има спирка на ж.п. гара Подуене. Навсякъде в Европа гарите са в непосредствена близост до метростанциите. По този начин 2-та вида транспорт взаимно се допълват и взаимно спомагат за развитието си. Непонятно е защо метрото ще има спирка на театър "Зад канала" и няма да има на ж.п. гара Подуене.

Ти с кое друго метро си се возил? Само не брой метрото в Бобов Дол, че то превозва кюмур, а не хора.