Нови автобуси МАН пускат по линия 76 (снимки)

От 9 март 17 нови автобуси от германската марка MAN изцяло ще обновят линия "76" на градския транспорт.

Обратно в новината

Коментари - Нови автобуси МАН пускат по линия 76 (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това става въпрос за автобусите в центъра, а за автобусите в крайградските зони там хората кучета ги яли....

Руиз

Не мога да се въздържа и да не реагирам на удивителното качество на българина да мрънка ,да противоречи, да недоволства , на бялото да вика черно, а на розовото - жълто. Забелязвам промяна към по-добро на градския транспорт: трамвай 7, тролеи 2,8,9, автобуси: 76, 204 и така нататък. Има стремеж от страна на кметството към подобряване на транспорта. Ако това не се забелязва и се мърка, то ми прилича на случая, когато един поднася подарък, а онзи , който получава ,да казва, "Е можеше да ми купиш това или онова". С други думи няма признателност!!!!

А няма ли най после да сменят ромския автобус до Мало Бучино 56?

Сорисов,Пъндъкова в кауша ако може и в дървен костюм. Всички автобуси в провинцията по селата и марлките градчета.От къде на къде обикновенния човек от провинцията ще плаща на тези лайна в София дълговете. Някой може ли да каже.Искам да се публикува- да не се крие това.

Силтик София е столица на България .

Автобусите не са нови а рециклирани и струват между 7000 евро еденичните и 30000 двойните ,журналистите поинтересувайте се къде отива разликата

link

17 автобуса за 66 млн. евро колко милиона са откраднати , а колко струва един автобус -близо 4 милиона евро -тия автобуси сигурно може и да летят ...............

Прочетох нещо за нови трамваи. Моля, махнете кочините от линия 22. Отвратително мръсни, счупени и неприветливи.

Чудесно ! Сега е ред на дупките,които са зейнали в София! Изпотрошихме си колите ! И тия нови автобуси ще вървят по дупките и зле поддържаните пътища!

По линия 83 автобусите са по нови и топли, докато линия 85 са стари,мръсни и студени.Цената на билета е една и съща дали се возиш в топъл автобус или в кочина.

Мисля, че автобусите по линия 413 също трябва да бъдат сменени ! Не е нормално да се возим в такива стари автобуси, в които е студено и когато вали - в автобуса да има повече вода, отколкото навън !!!!

Когато Градска мобилност вьрнат на Гараж Земляне 33милиона лева

а кога ще смените рейсовете по 310 линия

По тази линия вървят най-старите, най-скапаните и разпаднали се на 50 години автобуси, но явно Фандъкова никога не е пътувала по тази линия. Смениха и тролеи и трамваи, но за Люлин все няма. Явно Данчето се интересува само от Младост и центъра!!

Не я интересува Младост, а ж.к. "Гоце Делчев" (където живее) и малко комисионна

Защо само се угажда на " буржоазните " квартали на юг от центъра ??? За тях изкривиха маршрута на метрото и сега прилича на незатворена безмислена осмица , дават им се най-новите трамваи / 7 / , сега нов приятен сюрприз -. лъскав 76 . Добре , а защо несе купиха чистак нови коли за севернитеквартали като Орландовци , НАдеждите , откъснатите Малашевци и т.н ? .Корумпета и подлоги , трябва да им се потърси отговорност .

Към южните квартали няма метро, орландовски. Няма нито едно превозно средство, което да закара хората до центъра. Да изкривиха маршрутите, но трамваи 1 и 7, заради реститутите по Витошка.

Чакай бе , жалейник , ти да не се опитваш да ми кажеш , че южните са с по-лоша инфраструктура от от северните квартали ?Нагляр .

Похвално! Само че, за да се усети ефекта, би трябвало да се сменят автобусите и по линии 305, 213, 413, 88, защото бул. Ал. Малинов се пренатовари твърде много и хората в Младост вече се задушават!!! Столичаните в повече са в пъти повече от няколко години насам заедно със старите си таралясници! Истинска кочина е в цяла София!!!!!! Вземете по-глобални мерки, за да се пречисти въздуха! Не е трудно! И вие уважаеми общинари го знаете!

докато тези които ходят и до тоалетната с колата си, така ще бъде, мръсно, задръстено и т.н.

КОРУМПИРАНИЯТ гараж Земляне който е и комунистчески там времето е спряло и само се краде ами виште кои са в борда и директори и началници и администрация

Не допусках,че злоба и простотия могат да ме развеселят.Е,ти,Най,успя!"Комунистически гараж"...!!!!!Кошмар! Е,всичко е "комунистическо",смешко,защото само тогава се строеше нон стоп!

Върнете ни новите трамваи по линия 1. Вижте как в празничните дни, когато се изсипва половин София на пазара на Ив.Вазов, за да иде в Южния парк, възрастни хора и майки с колички се измъчват да слизат и качват на старите трамваи.

Не разбрахте ли, че по линия 1 новите трамваи ги пуснаха временно, докато се ремонтира трасето на трамвай 7, купени са за трамвай 7, а не за 1.

А какво стана със завода за автобуси в Ботевград?

Точно същия въпрос си зададох преди няколко дни.

Е как какво стана - приказката за м.мата, а после нямало инженери! Ами няма! Аз къде да творя автобуси! Всички фирми купуват двигатели, скоростни кутии, електроника, дори и ходови мостове от водещи компании, само ние тука сме балами и затваряме действащи мощности!

Много хубав и лесен въпрос ! Навремето мининистър 10 % - Александър Божков от павителството на Иван Костов, приложи на този завод "оздравителна програма" и сега този завод е само един "спомен от народната република " във Фейсбуук.

A 310????

Трябва да се сменят и автобусите по линия 413 - те са най-мизерните може би в София !

305 - също!

Е тва не е истина! Как може, бе, как може? Данче, ти майка, ти баща, що ни вземаш най-свидното и най-милото? Та това са ни любимите таралясници, къде другаде зимъзка пилота кара с шапка и ръкавици, къде летоска не ти требе фитнес оти се возиш в сауна... 76! 76 това не е линия, това е начин на живот!

Данче, кажи нещо за линия 204

Усвоих кинтите.

Някои от пишещите плачат за цъфнали налъми и безплатен спорт с кракобус!

Това добре.За тези райони. А нас в т.н. к-сИ ,,НАДЕЖДА,, ,,СВОБОДА,, и ,,ВРЪБНИЦА,, - МАЧКИ НИ ЯЛИ.ВСИЧКИ СЪБОРЕТИНИ,ПРОДУПЧЕНИ РЕЙСОВЕ,МРЪСНИ,СЪДРАНИ ЗА НАС. Е НАЛИ ТОВА СА РАБОТНИЧЕСКИТЕ ПАНЕЛКИ НА СОФИЯ-ДА МРАТ ХОРАТА ТАМ.

Същите автобуси тъкмо са пуснати и в Бахрейн, само че червени - биетите са на зони като най-евтиния билет е 40 ст. а най-скъпия 90ст.

Какво става с линии 85, 86, 285, 305? Това са гробници, госпожо Фандъкова!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Забрави 77 да споменеш :)

И 79 също. Всички трябва да се сменят!

Е,666,моля,ела се повози на 310!Другите автобуси ще ти се сторят новички!

До кога нови автобуси по едни и същи линии в София. Най-старите автобуси са по линия 310. В Люлин също искат смяна на автобусният парк. Тук също ще искате изборни резултати, нали? Или вече сте спечелили?

Чудесно! Много са хубави и много спирки вече ! Много се радвам на метрото често и красиво и на светлинните табла по спирките и то със слънчева енергия! Чудесно ....

Ако и работеха тези слънчеви табла щеше да е супер добре.

Евала! толкова години София само се рушеше! Сега се прави нещо!

Запазете Икарусите!

Тъкмо циганчетата ще има по какво да хвърлят камъни.

Много локвест паркинга

За водачите горките няма коледни, няма великденски, няма увеличение на заплати те са нон-стоп в гаража за да си ремонтират трошките за да работят.Само огромната адмонистрация е с пеивилегии и бонуси

Същите тези които си стягат автобусите са виновни за тяхното малтретиране от Фандъкова и компания.Никой не те кара насила да си купуваш части и да черпиш монтьори .и да даваш рушвет за да караш нов автобус ,а и да работиш само първа смяна или на определена линия. И това Фандъкова го знае ,но преди седмица като имаше ПТП заради отказали спирачки репортажите се излъчваха от гараж "Дружба"-защо ли? Така както Бойко не иска реформи,така и действат неговите протежета ,безотговорни и нагли,защитаващи кражбите и системата "БабаРадка от Земляне...

Старите ги оцветяват а да изглеждат като нови да несе вижда рьждата. Като сте вьтре внимавайте да не пропаднете че са закьрпени с ламаринки, а иначе всичко е по-старомо корупцията се шири с пьлна сила

Мръсник! Толкова ли не можеш да се зарадваш, че българи ще се возят и радват на нови автобуси! просто и то най- добрите международно за 2014!

Не си позволявай да обиждаш хората!!!И как точно да се зарадваме,возейки се в Икарус със сталактити и сталакмити,потънал в мръсотия,в очакване всеки момент да се разпадне???Колко автобуса смениха,макар да са десетки години по-нови от Икарусите на Люлин?А ние също сме данъкоплатци ...

Всичко това е много добре и похвално, но ние в Люлин да не сме прокажени или какво...защо там се движат още икарусите от времето на баба ми. С тях е орасно да се движиш. Палят се и ни изоставяп насред пътя Ние нямаме ли нужда от нормални автобуси като европейска столица. Същото важи и за трамваите пуснахте нови в елитните квартали и центъра , а при нас пратихте остарелите, в които възрастните хора и такива с бастуни не могат да се качат от прекомерно високите стъпала. Мисля, че е редно да се помисли и за хората, които живеят в Люлин. Ние не сме друга губерния, а сме в Столична община.

ама вие нали имате Метро вече!

в Надежда положението е същото.... Ремонтираха Ломско шосе, махнаха трамваите заради метрото и пуснаха стари трошки да ни одимяват с изгорелите си газове. Ужас е , защото Икарусите и Чавдарите се движат и вътре в квартала....

По линии 78, 79, 310 се движат все още 30 годишни Икаруси, но те не минават покрай кметския квартал Стрелбище. Същото се отнася и за трамваите, за ремонта на улици, паркове и какво ли още не. София никога досега не е била делена толкова брутално на квартали фаворити и квартали аутсайдери.

Не знам от къде са тези данни, но почти всички тролебуси, движещи се по бул. Сливница, са с историческа стойност.

Гледайки снимките... Автобуси ли ще пускат по линия 76 или FUNдyкова?

Браво на кметицата! Номер едно автобуси за номер последен пътници. Вече почна да се плюе тук във форума, очаквам да почнат да ги трошат, рисувам, пикат вътре и кво ли не още. Според мен с тоя мат'рял трябва да си останат 40 годишните трошки.

Нека се надяваме, че скоро ще бъдат подменени и автобусите по линии 305 и 413 - и двата идват от Централна гара и са много похабени. В тях се возят студенти (413 минава през Студентски град), от централните гара и автогара се качват много пътници - това е обликът на София.

Браво на общината! Сега моля Ви, върнете оригиналния маршрут на 76, за да си минава покрай супермаркет Хит в Младост двупосочно! В момента на тази спирка откъм Хит върви само 111 (към пазара на Младост), а в посока към "Цариградско шосе" няма автобус. Няма добра комуникация към болница "Св. Анна", например. В посока Околовръстното пък пред Хит спират 413 и 314 - тях моля да възстановите по стария им маршрут по ул. "Ат. Москов" двупосочно, а на тяхно място, като вече написах, да се възстанови автобус 76. Нали строежът на метрото вече приключва в този участък? Ще бъдем много благодарни!

Г-жо Фандъкова, кога ще направите тоалетни за шофьорите на последните спирки, за да не се крият по храстите? Нали сме в Европа?!

Същите тези които си стягат автобусите са виновни за тяхното малтретиране от Фандъкова и компания.Никой не те кара насила да си купуваш части и да черпиш монтьори .и да даваш рушвет за да караш нов автобус ,а и да работиш само първа смяна или на определена линия. И това Фандъкова го знае ,но преди седмица като имаше ПТП заради отказали спирачки репортажите се излъчваха от гараж "Дружба"-защо ли? Така както Бойко не иска реформи,така и действат неговите протежета ,безотговорни и нагли,защитаващи кражбите и системата "БабаРадка от Земляне...

MAN много корава немска марка.

Идеално. Тези са бели. Много ме кефи как в София, а и не само, има 10ина различни вариации на градския транспорт по отношение на цветовете. Когато се и нашарят от реклами целите, не можем да разбереш цирк ли идва, автобус от градския транспорт, частен ли е, какво е. Всеки нормален град, държава си има определени изисквания - примерно в Лондон са червени, в Мюнхен са сини и т.н.

тва ли ти е проблема бе мрънкало?

Има някои неточности в статията: първо, линия 76 в последните 17 години, че и повече, се обслужва от гараж Дружба, а не от Земляне. Причинно-следствената връзка куца в това изречение - 20те нови автобуси в Земляне са за линии 83 и 11, а не за 76; В дружба има 16 нови автобуса за 76, но от статията не става ясно това. И второто: 90% от тролеите не са нови: по моя статистика, има 39 Икарус тролеи срещу 80 Шкоди дълги и къси и 8 мана, които са по-скоро стари. Значи 1 към 2 или 67% от тролеите са подменени, но със сигурнст бяха бракувани над 100 икаруса тролеи в последните няколко години, така че статистиката пак куца тук...

По линия 45 се движат над 30-годишни дизели, които пушат и вътре и вън... Нека не се хвалим твърде много със 17 нови автобуса....

Браво! Заменяйте новите автобуси с по-нови, а линия 67 нека си стои с 30+ годишни автобуси

Еи селска му българска работа все недоволни бе кой автобус е нов сега та да говориш така по 76 ходи си на селското реисче дето е пълно с дупки и да се развалят

Безкрайно недалновидна е политиката към градския транспорт. Изобилстват дълги и неефективни линии, които изискват ресурс и няма как да спазват разписанията си, заради дължината. Затова 17 нови автобуса са по-скоро глупост на фона на схема на градския транспорт от времето на Тодор Живков...

Като са толкова нови старите, защо не си ги вземете за селската линия 67? Само че ще трябва сами да ги бутате по баира.