Нова жалба спъва старта на 3-ия лъч на метрото

Датата на първа копка на третия лъч на метрото е неопределима заради жалба срещу устройствения план на София, който беше променен заради проекта в края на м.г.

Обратно в новината

Коментари - Нова жалба спъва старта на 3-ия лъч на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кварталите на София тънат в мизерия, няма улици, няма тотоари, хората си изпочупиха краката. За тях НЯМА ПАРИ, за съмнителни многомилионни проекти ИМА ПАРИ. ОСТАВКА!

Този арх. Димитров пътувал ли е сутрин /или вечер от Овча купел през Красно село към центъра? Нямало да има натоварване ли? Че в тези гета живеят хиляди хора ползващи градски транспорт! Ако от метро няма смисъл - това е лъчът пред Хемус, Кемпински и Хладилника. Там баровците няма да си слезнат от колите заради метрото.

Искам този арх. за пътува един ден с автобуси от ж.к. Овча купел и тогава ще говорим, не всеки може да избира комплекса в който живее. Стига стова разделение, за едни има средства и привилегии а за други..........

Винаги ще се амер по някй пенсиониран специалист- многознайко дето да спъва нещо и да е компетентен по всичко. Същата работа като при пенсионираните инженери- изперкали дядовци и познания от преди 50 гдини

На Д.Димитров му стърчи от джоба партийната книжка. Оттегли си жалбата нещастник.

Жалба без мотиви е приета, спира проект с огромно значение и чака съдът да се накани да се произнесе? Поредният правен абсурд в България! Ще почакаме доста преди да видим метро /ако изобщо доживеем да го видим/ в гетото си, уважаеми съкварталци!

Въпросният "архитект" е познат със строителството на сгради, параметрите на които не отговарят на устройствените планов. В кв.Хиподрума (зад Църквата) стърчи една такава сграда, която е на груб строеж от десетилетие! Защо обществото ни се съобразява с хора, които не следват установените норми?

БATKO

Я Диков да обясни, защо от Младост 4 метрото трябва да кривне на 90 градуса към лифта Симеоново, минавайки през един слабо заселен район? Ако трябва метрото да ходи до лифта Симеоново, не е ли по близо да се продължи метрото от Хладилника през Студентски град (може би най-големия таргет но оставен без метро) до лифт Симеоново. Не е ли основната причина това, че Плевнелиев има имоти между Бизнес центъра в Младост 4 и лифта Симеоново и иска да им повиши цената? Не е ли това най-голямата злоупотреба за милиарди на еврофондовете, след като "президента" ги използва да си прави личния бизнес, загробвайки метрото е слабозаселен район, вместо в гъсто населените квартали?

ЕИдинствената сграда която е проектирал така наречения Димитър Димитров е административна сграда ,която е без тоалетни.Това не е изобщо архитект.Занимава се само с доноси срещу всеки нов проект за София.Явно някой му дава пари за това,защото като архиткт той вегетирал.Може би има нужда от психиатър.

ами отивайте си по родните места като не ви харесва. никъде не е казано че цяла България трябва да живее в София. има си законна процедура и съда ще реши кой крив-кой прав.

Благодарим ви, арх. Димитър Димитров, че отложихте за неизвестно време това десетки хиляди хора да ползват този екологичен и бърз транспорт. Нямам прилични думи, с които да изразя благодарността си, затова ще замълча.

Tani4ka69

Димитров.......в Красно село и Овча купел...хора не живеят ли?

Tani4ka69

Родното ми място е София...многознайко ......ти да не си роднина на този мизерник Димитров.....

А можеше и за метрото към летището да има жалба. Първо заобиколи Бизнес Парка и остави 20 000 човека да си взимат такси до работа, после заобиколи и Дружба 2, но пък обслужва Била, Метро КешКери, и няколко офис сгради

Аз съм от Лозенец. Не съм баровец, живея на наследствен имот и ползвам метрото. Така че си мерете приказките. Иначе ви подкрепям в другото, което написахте.

Мила родна картинка, всеки сульо и пульо ,смята , че е център на вселената и всички трябва да се съобразяват с тях.Но този архитект, както и значителна част от българския народ независимо колко е прост се смята за личност единствена и неповторима еманация на човешкия род.

Прав си, а най-добре е метрото да бъде продължено по Черни връх до Драгалевския лифт.

ДЕЕБА И ТЪПИТЕ ШОПИ! НЕ СТИГА, ЧЕ ВСИЧКИ ПАРИЧКИ ОТИВАТ ЗА ТЯХ, АМИ И САМИ СИ ЗАБИВАТ НОЖ В ГЪРБА! ИДИОТИ!

Приберете го в лудницата тоя Д.Д. Той се жалва от всичко и всички.

След като решиха първият лъч на метрото да не минава по Цариградско шосе, което е най-натоварената артерия мисля, че е ясно, че метрото в София се прави за да се усвояват пари, а не за да разтоварва надземния трафик. Преди да спорите сравнете спирка при хотел Плиска със спирка при Жулио Кюри.

Кретените архитекти като тоя спират изграждането на метрото и махането на грозния паметник пред НДК. Нямат основания за жалби. Такива не трябва да се приемат от съда.

През месец май се пуска метростанция точно до Биснеспарка

И ако според тоя отдолу метрото беше пуснато под "Цариградско шосе" тогава трасето на шосето какво щеше да бъде - велоалея или пешеходна зона?

На Жолио Кюри се качват общо 7 души и слизат също толкова. А Студентски град ? Където младежите пътуват средно по 3-4 пъти на ден? На станция Г.М. Димитров преди да спре автобуса от Студ. град чакат 10 човека, след като спре автобуса чакат 110 човека...

тоя нефелник Диков, превърнал София в кочина.

Законният, нямам нито един родственик зад Околовръсното. Дали съм софиянка, а? Живея в шибан блок построен на мястото на прадядовата ми къща, отчуждено не по наше желание.

Явно не ходите на работа. Метрото е супер! И защо всеки смята, че е наясно къде трябва да е трасето? Има план, който се изпълнява на етапи.

За мизерията в кварталите са виновни "гражданите" от село!

За студентски град има метростанция "Мусагеница"!

Явно не, според него.

Ако е вярно, че жалба на някой, та дори той да е архитект, е в състояние да забави значително строителство от такива мащаби и значение, то съм любопитна, как законите предпазват обществената и частната инициатива от злонамерени хора, които просто се възползват от процедурите, за да пречат и бавят? Носи ли възразяващият някаква финансова отговорност за причинените забавяния и пропуснати ползи или просто това може да се практикува като невинно забавление от страна на хора без работа?

Тия от Студентски град са абсолютни хрантутници за тоя град! Данъци плащат ли- не, билети дупчат ли- почти не, замърсяват ли- най-много те, създават ли вечер и нощем проблеми за останалите- да? За какво СОФИЯНЦИ трябва да спонсорират транспорта до Студенски град за да си джиткат те из целия град и им се създават условия за ДЕНОНОЩНИ гуляи?

много съгласна!

Каква е гаранцията, че тоя прост архитект, подал жалбата не се е довлекъл в София от некое село? Селяците, дошли в София не стават шопи, а си остават селяни като тебе.

Жалбоподателят явно никога не е стъпвал в тази част на София и няма представа колко хора живеят в квартала Овча купел и в ж.к. Овча купел 1 и 2

Нека някой журналист се порови в миналото на Жалбоподателят арх. Димитър Димитров- Маестрото и ще разбере какъв измамник е той, как открадна парите на обикновените хора и не им построи жилищата които беше обещал. Как незаконно построи сграда на пл. Македония / която беше съборена и отново построена/. Защо не е в зотвора този човек, питам аз???

Тоя мършляк някога може и да е бил архитект, но сега е едно озлобено старче, на което единственото, което му е останало е да намира кусури на всички проекти в София.

ДА, ДОЙДОХМЕ ЗАЩОТО ВИЖДАМЕ, ЧЕ ВСИЧКО СЕ ДАВА ЗА ХРАНТУТНИЦИТЕ В ШОПСКО!

Просто проблема е , че архитектчето има виличка във княжево и иска метрото да е по първоначалният проект до княжево , а не до Овча купел. Елементарно!

Да не говорим, че последната спирка е под околовръстното между овча купел 2 и горна баня, където ще има буферен паркинг и връзка с ЖП линията за София - Перник. Въпросния "архитект" очевидно хал хабер си няма от света.

Пак ли държавате е виновна?

Грешите! Познавам хора отказали се от колите си в полза на метрото. При това единия случай е много показателен, защото става дума за човек със служебна кола и гараж за нея както в квартала си, така и в офиса си. Но с кола през задръстванията край НДК му е 30 минути, а с метрото му е 15 минути.

Този чичка, защо не вземе да дойде и да се повози с нашия градски транспорт някоя сутрин, наблъскан в автобуса претъпкан до горе, за да види за какво става въпрос. Освен това тепърва населението на квартала ще се увеличава има достатъчно място за ново строителство за разлика от Княжево и др. квартали в центъра на София, а този същия съм сигурна, че дори не ползва градския транспорт, а се движи с личен автомобил, така, че да не възпепятства нещата, че всичко се връща на този свят.

Абе, Батко, кой ти е казал, че метрото ще кривне до Симеоновски лифт? Последната му метростанция 16 е до Бизнес парка! Ясно ли е? Или лаф да става?

Хайде действайте как да няма пътнико-поток от Овча купел 2 до Гео милев през гара Подуене рейса е пълен сутрин не се диша в него , а от автогара Изток има връзка и с Ботунец , с Кремиковци и други селца демек квартали ще има натоварване Успех.

Тоя т.н. архитект на който му събарят сградите заради неспазване на нормите и некачествено проектиране няма право на мнение. На такива съда въобще не трябва да обръща внимание. Не стига че нищо не е направил, а обжалва най-доброто съоръжение, което се прави в София. Нашето метро е много над средното ниво в Европа. Връзката с Овча Купел е нарожителна защото там има над 60 хил. жители, а по обявленото от Общината трасе се вижда, че то ще обслужва и южната част от комплекса, където има предвидено плътно застрояване- Така, че като не разбира да не пречи. Това е един луд търтей на държавата, на който му плащат за да пречи. Ако има съдебна система в Б-я няма дя дявя ход на никакво дело защото ще скочи целия Овча Купел сруще тях.

"Войната на архитектите...", всичко опира до пари, изгубени проекти и лични интереси под блородното прикритие на "Граждани за София". А гражданите на София да го.....

За метрото определено не е прав, но смотаният "полилей" на Гешов и България е върхът на малоумието и корупцията. Това, което се постига с него, се постига с две подземни обръщала и т.нар. "мичигански" ляв завой. Като при безполилейния вариант няма проблем да се премахне вече двуфазният светофар с естакада.

Само да кажа, че няма как да стане работата с подземни обръщала, тъй като на това място ще има метростанция, и отделно има подземна река, както и много подземни комуникации.