Коментари - Пак дълго висене пред КАТ-София | dnes.dir.bg
назад

Пак дълго висене пред КАТ-София

Колона от автомобили, чакащи за регистрация в КАТ, се е образувала още от началото на бул. “Г.М. Димитров” на Четвърти километър.

Обратно в новината

Коментари - Пак дълго висене пред КАТ-София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе то опашки има, но забелязали ли сте каква е мръсотия в КАТ? Да се погнусиш!!! Там, където се чака няма климатик, горещо, задушно, мръсен въздух, а за тоалетните - да не говорим! Тоя министър направо да го сменят. Може ли в такава мръсотия хората да чакат и така да се работи. В ЕС ли сме или в края на 18-ти век! Идиоти мръсни!!!

Tova e niakakv ad nevijdan... Spored men mnogo hora shte si zagubiat dalaverata, ako niama opashki....Taka che opashki shte ima priateli......

Чудесно е, че цяла София разбира че КАТ работят в събота и неделя. Не е за вярване, ама факт. Да ама малко хора разбират, че това е единствен случай и надали ще се повтори - днес - събота, се наредих към 7ч., на ъгъла на пряката с ГМ Димитров, хихи. И след около час, като се разбра, че чак понеделник към 200 метра опашка се изпари. Каквото бях чел като новини, бях останал с впечатлението, че ще обслужват събота и неделя редовно - а не само когато Храстов идва, къде ли съм гледал... В неделя КАТ НЯМА да работи, ако някой си е направил сметка да ходи - няма смисъл да се разкарва.

преди 10 години живеех в Амстердам. един приятел си купи от съседите баничарка за 450 гулдена. процедурата - пусна една пощенска картичка, безплатна за него, в пощата. Франк купува от Нина Фиат едисикой - толкова. и нямаше грам интернет. айде стига с тия глупости. КАТ са по-зли от кадафи - сметни хората х времето и ще видиш - те са изяли повече човешки животи. и малко помисли - колко дни в годината обслужваме държавата по нейна заповед? ако е само една седмица е добре. айде - помисли малко де - защо е така? защо в КАТ има повече катаджии от на пътя? супер задръстен социализъм, не са мръднали грам, не виждаш ли! пълно обръщане на статистици, щото е по-лесно - какъв гъз само - цял живот седял... имало много нарушения, много били умрели, шофьорите не спазвали знаците - бахти идиотите прости. само си представи - кога се върши работа в КАТ? примерно - да се разкара опашката - идва шефа вторник в 10 - нали е началник - Веска тука ли е - болна е - ааа, а къде е тва, преписката до майор Цанков (от съседната стая) - ми ние не знаемееее, тя Веска... - е, айде понеделник, като дойде Веска - и бърка дълбоко в джобовете да си умирише ръцете на ташаци и отива да раздава еднакви номера на олигофрените. ма тва не е шега - как да стане работата, а кажи де?

Ако спрат опашките умира далаверата рушвет за бързо обслужване...

Какви таралясници са старите коли от Европа? Та те няма къде да таралясат по онези хубави пътища и гаражи. Тук кола и на 2 години става на кайма от пътищата и атмосферните влияния....Колкото до опашките в КАТ за регистрация, разбира се, че има начин да бъдат избегнати- в епохата на Интернет сме, да му се не види...Просто ние сме си свикнали всичко да правим по трудния начин, за да можем после да хленчим и да се вайкаме...

До Daniel! Абе сладур, допреди няколко години баща ми имаше полски фият. Машината нямаше сила да тръгне , а аз тогава на 20 години я карах като изтребител. Та ми е много смешно когато някой се изкаже неподготвен като тебе, че проблема бил в датата на производство на колата. Вчерашната тежка катастрофа на магистралата не е причинена факта,че колата е модел на 10 години, а от това,че някой комплексар си е избивал комплексите Ако продължаваш да опорстваш ще ти кажа следното под секрет: Новите автомобили които се продават в BG-то се трошат по-често от тези внесени от Европа на 10 години защото са произведени някъде в дивата Анадола и са за пазара на Близкия Изток и Източна Европа. По въпроса със замърсяването: Това че старите коли замърсяват повече от новите може да го напише само някой дизелар или някой който не живее е България. Всички знаем че масово се кара на пропан-бътан, а не на бензин.И на фона на тази газификация ако ми кажеш, че един чисто нов джип замърсява по-малко от една градска малолитражка на газ, ще ти пратя обратно в отделенията та да ти го кажат на черната дъска. Айде със здраве

ПАК СА ВИНОВНИ БЪЛГАРИТЕ!!! ДА ГИ ВКАРАМЕ В БЕЛЕНЕ ЗА ВНАСЯНЕ НА АВТОМОБИЛИ!!! ;)

Внасяните коли които не отговарят на стандарта за изгорелите газове да не се регистрират. В противен случай при тоя бум на стари коли няма да се диша в София и големите градове.

тези от КАТ /корумпиран алчен тъпанар/ само искат да си пълнят гушите , много лесно става пращам документите на колата по пощата /защо искат да са преведени в митницата как не искаха / колата вече е имала регистрация в ЕС , по банков път парите и след 10 дни да ми върнат новите документи и нов номер и с една обикновена нитачка да си сложа този толкова специален нит и да карам , а относно катастрофите , проблема не е в автомобилите а в хората които ги карат , пиктолета не стреля сам , човек натиска спусъка

Уважаеми колеги Бях сред малкото късметлии , които си регистрирахме колите миналата събота. в КАТ тогава имаше заповед да не остане нито една кола на опашката, защото чичко БУШ щал да мине по Г.М Димитров и да види върволицата от автомобили. Пък можело и в някоя от тях да има Бомба. и за това прегледа наколата ми мина по следния начин: - Номер на Рама и Шаси - ОТГОВАРЯТ - Работи лити ръчната ? - ДА - ОК минавай напред и отивай за номера! И сега въпросът ми е - ако колата ми се окаже крадена, кого да съдя- КАТ или Буш :) Да живее страната Абсурдистан!

Уважаеми колеги Бях сред малкото късметлии , които си регистрирахме колите миналата събота. в КАТ тогава имаше заповед да не остане нито една кола на опашката, защото чичко БУШ щал да мине по Г.М Димитров и да види върволицата от автомобили. Пък можело и в някоя от тях да има Бомба. и за това прегледа наколата ми мина по следния начин: - Номер на Рама и Шаси - ОТГОВАРЯТ - Работи лити ръчната ? - ДА - ОК минавай напред и отивай за номера! И сега въпросът ми е - ако колата ми се окаже крадена, кого да съдя- КАТ или Буш :) Да живее страната Абсурдистан!

В сряда чаках от 13 до 17 часа и стигнах до веригата. В четвъртък отидох към 6:30, опашката отзад пак беше до ГеМето. Към 7 ни пуснаха вътре, към 9 излязох от канала и към 11 ми сложиха номерата. Останах доволен, защото очаквах да е по-зле. Служителите правят каквото могат. Върнаха човек да си преснима копие на документ на ксерокс, защото беше от факс и може да избледнее. В бараките пред КАТ искат по 25 стотинки на страница, така че ви съветвам да си ги преснимате предварително. А за превод на страница ( а те реално са 7-8 реда) искат по 20 лева. Не знам нормалните преводачи колко взимат, проверете си. Ако талоните на колата са от новия тип, може да не се превеждат. В едната барака лелката искаше да ме набута с още 40 лева. За ГО не знам колко искат, защото си я бях направил предния ден. Аптечка, пожарогасител и т.н. не ми проверяваха, ама си ги купете и се молете никога да не ви се налага да ги ползвате. Само ми провериха светлините, спирачките и номерата на рамата и двигателя, така че докато чакате отвън може да вземете един парцал или шкурка и да си намерите номерата. Така може да помогнете на хилядите, които са зад вас. Успех!

Много се изнервям от тази опашка. Не стига че колелото на 4-ти километър е опасно, ами и тази безумна опашка усложнява още повече нещата. Според мен е добре да сложат една табела някъде по пътя с надпис Ако в 8:30 сутринта сте на опашката и виждате тази табела - ОТКАЖЕТЕ СЕ И ЕЛАТЕ УТРЕ! Ама това е направо безобразие! Чудиш се кой да пазиш - коли, пешеходци и идиоти чакащи на опашката и лафещи си с братя по съдба, но стоящи на платното, а не на тротоара.

До Даниел 12:07. Миличък научи се първо на четмо и писмо, че с тея катестрофи и за кон с каруца за село не ставаш :)...

Сигурно ли е това, че утре няма да работят???????? :(

Колите 2-ра употреба са финансово по-изгодни. Много по-малка е загубата за времето за което се ползва автомобила (3-5год.). И не ми излизайте с приказката на Форд, че най-хубава е новата кола. Той затова е милионер, а вие не ;)

Даам ... пак всичко се оказа медийна кампания за подобравяне на добрия имидж на КАТ. Та КАТ, НЯМА ДА РАБОТИ ТОЗИ WEEKEND:((( (16-17 юни). Вчера ходих да видя опашката докъде е и към 18:30ч. вечерта вече завиваше по ГМ Димитров към 4ти километър. Така че едва ли ще са свършили опашките днес. Обаждах се преди малко в КАТ и ми казаха че няма да работят събота и неделя. Сигерно са уморени горките .... Между другото, ако забележите, публикациите в пресата че ще работят миналия weekend (9-10) са от петък (8), тоест въобще не е имало време хората да разберат че ще работят и е нормално като не знаят да не ходят да се редят събота и неделя. А те го изкараха като голям успех на организацията на работа, поради което опашките намалели. Я идете сега да видите докъде са .............:((((((

Има опашка, има корупция за по-бързо преминаване, няма опашка, няма корупция!

Точно примера който даде не е много уместен , защото този модел БМВ е на повече от 10 години. Таралясника е опасен и при скорост 50 км/ч.

да, ама старите коли са евтини и ги купуват токущо взели книжка младежи с малко акъл и много тестостерон. Като видя Голф, особено с РК и СО регистрация и ми се изравя косата

В катастрофите участват нови автомобили, а не от таралясници. Последните не могат да развият 240 км в час! Необходима е реорганизация в КАТ, разкриване на нови пунктове за регистрация, или такива работещи в събота и неделя.

Опашки, опашки,опашки с това се различаваме от развитите европейски държави, там това понятие опашка не същуствува, а тук отърване няма.

До: Daniel Не са ти виновни старите коли за катастрофите, а само за замърсяването (не, че това е малко де).

Ако има желание (а то явно няма) ще направят една проверка за един ден колко автомобила могат да минат и после една справка колко реално минават. Веднага ще се види, къде потъват подобренията ;)

Докато се разрешава купуването на таралясници на по 10-15 години, докато за тези таралясници се плаща по нисък данък , а за нови коли се умножава по 2.8 данъка, до тогава ще има катестрофи и жертви. Не глобите, а ограничаването на вноса на боклуци и по добро ниво на шофьорските курсове ще намали броя на катестрофите. А също така трябва да се премахнат каруците от София, който се вози на каруца с кон да ходи на село.

Ти вероятно си от умниците дето са си купили нова кола. Аз обаче си купих джип Land Rover на 6г. за 17хил лв. Горе-долу толкова струва нова хубава кола от типа на Dachia Logan. И какво става например след 3год.? Аз продавам джипа за 13-14хил. а НОВАТА КОЛА ще струва около 5хил. лв. И сега следва логичния въпрос: ЗАЩО ДА СИ КУПУВАМ НОВА КОЛА КОГАТО ОТ НЕЯ ЩЕ ЗАГУБЯ МНОГО ПОВЕЧЕ ПАРИ? Друг е въпроса, че за тези 3год. аз ще карам кола от по-висок клас, което не е за пренебрегване.