”Графа” става пешеходна зона с ретро трамвай

Емблематичната улица "Граф Игнатиев" ще стане втората пешеходна зона в София след булевард "Витоша".

Обратно в новината

Коментари - ”Графа” става пешеходна зона с ретро трамвай | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Американец никога няма да приеме подобна идея-Някой да му затвори комуникация в неговия град.И ще гърми.Той обаче пробутва идеи на Европеец да си чука главата.Това става чрез структури за влияние маскирани като Зелени, Евангелисти,Свидетели и др.мошеници всички платени от Волстрийт.Вече плодовете по съсипване на комуникациите се виждат в СтЗагора и др.За да бъде спряно движ по Графа трябва да има алтернатива -на 50 метра успоредна улица -встрани, под земята или отгоре. всичко останало е глупост блокираща движението и спъваща бизнеса.Тези неща с пешеходните зони се планират и правят преди да се построят улиците и сградите. Или се събаря всичко и се строи отново. ала Чаушеску -Букурещ.Сега някой ще лапне пари,а ще се мъчат милиони поданици.

Няма ли някой по млад да направи някаква група та да се предизвика МЕСТЕН РЕФЕРЕНДУМ за това преустройство и се спрат безумията на Главния безобразник арх. Петър Диков.

Прав си! То тия форуми са "Дума дупка не прави". Като протестите миналото лято. Трябва нещо такова. Да е по закон с имена и подписи.

Това е болна амбиция на хора, които не мислят трезво. Улицата и сега е пешеходна. Трамваите по нея са необходим транспорт за живеещите там хора, които отиват и се връщат от работа. Те свързват отдалеени райони на столицата и се ползват от хиляди граждани. А след осъществяване на безумния проект ще има бягане за здраве в сутрешните часове и много майчини благословии по адрес на изпърнителите.

От стадиона до "Сердика" метрото напълно заменя трамвая. А от попа до съдебната палата е приятно да се поразходи човек. :)

Г-жо Фандъкова, моля Ви, спрете с глупостите си!!! Спряхте трамвая по Витошка, за да заприлича тази прекрасна улица сега на кръчма. Навсякъде говорехте, че живеете в кв.Иван Вазов, но сега не сте там и не Ви интересува, че трудно подвижните хора не могат да стигнат до Дъравните институции пеша от НДК. Такъв трамвай трябваше да оставите и по Витошка. Спрете да слушате арх. Диков, защото той най-напред трябва да оправи и то много спешно чупката,която се образува пред една стара вила след бензиностанцията на Околовръстното ( след кръстовището с бул. Ц.Борис 3). Тази чупка е много опасна защото колите от кръстовището по посока Резиденция Бояна засилват скоростта си, точно там изпреварват и опасност от навлизането в лявата лента е реална. Разберете това място е опасна язва по това трасе. Нали арх. Диков живее в Горна баня)поне така казва по телевизията!), нима никога не е минавал оттам? Моля, вземете мерки!

Здравей,София.Пореденпроект несъгласуван с нищо мислено преди това.Какво ще стане с трамвайната линия до Студентски град,която се строи?Заради нея имаше протести,изсякоха и ще секат още дървета от Парка.Как трамваите ще стигат до това продължение на сега съществуващата линия.С хеликоптер ще ги прехвърлят от площад Света неделя до Семинарията?!Господи прибери си вересиите.

А защо не направите цяла София пешеходна? Че нещо май са ви в повече изгорелите газове, които дишате ;)

Без да се правя на специалист по транспортна инфраструктора в град мога да обърна внимание на един факт.София е сравнително малък град и метроструктората е от така наречен радиален тип.Това ще рече , че метро диаметрите се пресичат в един малък по площ възел, затова колкото по се отдалечават трасетата от тази хипотетична пресечна точка /площ/,толкова от по -голямо значение се явяват така наречените напречни транспортни връзки.Тъй като София няма обиколна ж.п.линия/околовръстна/, то тя трябва да бъде заменена с друг масов транспорт/трамваен, тролейбусен и в по-малка степен автобусен/.Това е така наречения "довеждащ транспорт.Беше пропуснат да се реализира трамваен транспорт по част от трасето на околовръсната линия от ВНВТУ"Тодор Каблешков" до "Хладилника" Това трасе щеше да пресича тре много натоварени булеварда на две нива ,които възли са построени преди много тодини,а именно"Шипченски проход", "бул.Ленин" и "Драган Цанков"само Симеоновско шосе щише да се пресича на едно ниво.По такъв начин се осъществява връзка между Втори метро диаметър/Хладилника/, първи метродиаметър/интерпред/ и бъдещия трети метродиаметър/ВНВТУ/.По същия начин подобна роля играе и бъдещата трамвайна линия от квартал "Дървеница"през Двореца на пионерите по "Антон Иванов"/баучер/ до "Кръста" е тогава мотрисите как ще доктигат до това тресе освен по "Граф Игнатиев"

Тия в общината акъл имат ли??? Как стотиците адвокати ще се придвижват от Съдебната палата до районния съд??? Това е най - удобния транспорт.Как ще се стига до площат СЛАВЕЙКОВ И РАЙОНА, до Раковска, хилядите студенти във Витиз - с какво ще се придвижват.Стига с тия пешеходни зони!!! Хората имат работа, с която плащат данъци на общината, а тя им създава проблеми!!!

Нямам нищо против пешеходните зони, но без трамвая още хора ще се задвижат на коли, вероятно и аз в това число. Тия харчения на пари за странни проекти по нищо не се различават от безмислените паметници на БКП-то, но ония поне не предизвикваха толкова вторични ефекти. Никой не мисли, че прекъсва връзката през факултетите (химически, математически и физически) и района около тях. Метрото не е замяна за хората живеещи и работещи в тоя и още райони. Но, какво знам аз? Нали дизайнерския външен вид на град пълен с все повече обедняващи хора е по-важен - да изглежда Европейски е по-важно, отколкото да служи на гражданите си...

Цървулите това си знаят само: по стъргалото по главната ,та чак до градската...

....а и по малко трамваи - по малко релси за прескачане, че ток бие....

Идеята не е лоша, но в центъра постоянно се намаляват местата за паркиране. За тези години не е направен нито един паркинг - само намаляване на местата. Ок пешеходна зона супер, но айде да довършим Витошка и после да правим други. Да София има нужда от пешеходни зони, но и трябват и места за паркиране ...

Ъ, такова, може ли от общината да ми усвоите генетичния материал?!? Това, че трябва да източите и ОП РР (оперативна програма регионално развитие), не означава, че трябва да лазите по нервите на хората. Да разгледаме следната ситуация. Живея до Съдебната палата, всеки ден трябва да ходя на работа до пл. Журналист. От мен се очаква да съм чист, спретнат и да не смърдя на пот... В момента вариантите са: да плащам всеки ден такси (да, понеже съм голям гъзар и едва си броя парите); с личен автомобил (движение за 2 км в ценътра... рано сутрин и вечер - да и аз така си мисля); пеша (и докато извървя 25-те минути път в пек, дъжд и студ - трябва в офиса да ми осигурят душ, чисти дрехи и направо защо не спя на работното си място?) Всички "младоци" с "колелоци", които прокламират движението, ги съветвам да се хванат на сериозна работа, а не да се шляят по центъра във фешън парцалки и филослофски виждания.

Ами ето - сега ще имаш трамвай!

Чичо, ще си вземеш метрото от станция Сердика, която е на около 200 метра от Съдебната палата и ще слезеш на станция Стадион Васил Левски, която е на около 400 метра от площад Журналист.

"Баце", 500 метра до Сердика (от иначе така близката ми спирка на трамвая) след това 600 метра (провери мащаба на картата, която ползваш) до така удобната ми спирка на пл. Журналист... това си е половината път. Движението си го осигурявам в приорден парк Витоша, през уикенда и да отбележа не си ползвам каляската, за да стигна до Алеко (като всички "движещи" се келеши)... Както казах и преди - шляещи се келеши, под наем или ядящи парите на родителите си, да не ми дават наклон на дистрибутора на генетичен материал. ;) А селянинът с "трамвая" - байно, трамвай има в момента и работи перфектно (е почти). Ако стегнат железния път (пълна подмяна) и пуснат нови мотриси, дори живущите на Граф Игнатиев ще се замислят за ефективността на "пешеходната". На теб ти предлагам "совалката", която минава рядко да те вози до обиталището ти.

София може да стане наистина европейска столица, но хората ще си останат мрънкала...и така още поне 2 поколения.

така като гледам коментарите, един адекватен няма. до дървеница има метро, а идеята "граф игнатиев" да е пешеходна улица е чудесна! ако сте излизали малко по-далеч от вмирисаните си панелки, щяхте да знаете много примери за пешеходни улици с ретро трамваи, булгаропитеци полуграмотни и престанете с това "селяни"-"граждани". аз съм роден и израснал в София и спокойно мога да кажа, че градът не е имал по-добър кмет от десетилетия и това го виждат дори и слепите

Не му трябва трамвай на Графа, а зеленина и спокойствие - без колчета, найлони и гащи!

Eее, време беше!

Хубава работа, ама българска!? Като ще е пешеходна да е пешеходна. Трамвя за какво е? И какво като е ретро?

humfry

То и в момента по-голямата част от градския и междуградския транспорт си е ретро.

А как точно ще стигаме до Джеймс Баучер и очакваната полунова/полустара линия към Дървеница?

Тази идиотия е измишльотина на тези които дойдоха в София , като слязоха от селските каруци.За общинарите които паркират из цяла София и Центъра за градска мобилност не ги лови, няма закони.Същото важи и за спортуващите органи на МВР.Те пак ще останат до се движат по "пешеходната зона".Да си направят пешеходна зона в Самоков.Като затвориха бул."Витоша" какво се получи едно голямо нищо.Тъп народ слаба държава.За общински съветници трябва да се избират само кореняци софиянци а не от село Ръгни колец дето не им пука за нищо.

Не мога да разбера какво е това извратено мислене, че като трябва да се направи основна рехабилитация на една градска зона (защото инфраструктурата се е амортизирала до безобразие), непременно трябва да се разбишка и едно устройство, което работи добре. Трамваите в този участък са винаги пълни ... къде ще се дене този трафик?? Ако е зор за две ретро мотриси да се кефят туристите ... хубаво, ама защо да се махат другите??? Да пуснат нови мотриси по прави релси и на никого няма да пречат!

И сега, в по-голямата си част е пешеходна зона. Не и за служителите на МВР, които се мислят над закона. А как ще бъде?!

Велоалея си е и в момента. Последния топъл уикенд карах по Графа с колелото и почти си ми беше велоалея релсата (трамваите са пъти по-бавни от колелетата, което е тъпо), но се появиха някакви полицаи (не някаква охранителна полиция, истински полицаи) и ми развалиха кефа - и те карат по релсите - без специален режим на движение и в посока Славейков->Попа.

Абе хора ... вие изобщо прочетохте ли за какво става дума? За "трамвай тип "совалка"" прочетохте ли? Извинявам се за споменаването на имена, но новите полски мотриси "PESA", примерно, са ТОЧНО ТАКИВА. Спрете да мрънкате за трамваите, защото те никъде няма да ходят, а просто ще бъдат сменени!

значи до съдебната палата с един трамвай, после чакаме да се прекачим на рядката совалката-трамвай за да прелетим до журналист и накрая пак чакаме да се качвим на трети трамвай - към дървеница ?? Много умно, практично, бързо и удобно! Няма що

Теб, ако си някой младок, лично ще те закарам до където искаш :))

И НА ВСЯКО ПРЕКАЧВАНЕ ЧАКАНЕ ПО 30 МИНУТИ ....

За тези, които слагат минусчета - Кой ви е казал изобщо, че ще спират трамваите 10, 12, 18 от това, да минават оттам?!?!?

СПОРЕД ТЕБ Г-Н МИНЧЕВ КАКВО ОЗНАЧАВА ПЕШЕХОДНА ЗОНА ?

Да махнат циганията, позната още като книжен пазар на пл. Славейков и така да стане един европейски пазар

Защо се учудвате на недомислените решения на общинарите,та те не са виновни,че не им е ясна ситуацията.Те са сложени там временно,не за дълго,толкова ,колкото да си оправят за кратко животеца.Да не мислите,че на тях им пука какво се случва с града ни.Имам наблюдения към кметицата на община......... Тя госпожата дойде гола и боса,с учукана колица, живееше под наем.За по-малко от една година кметуване - нов собствен по-голям апартамент,нова кола,изцяло нов гардероб,екскурзии,заведения .И накрая най-интересното,тази кметица на община в град София,щом дойде петък вечер си заминава със семейството на село.Да ни е честито!

Е,и?

Абе,Станишко изчезна с милионите,вие ще ми говорите за няколко парцала в гардероба.Такова разсъждение е само в стила на ЧЕРВЕНОТИКВЕНИЧЕТАТА.

щом трамваите ще са ретро да сложат пред тях по два коня да ги теглят. Така ще е още по-ретро! Така центъра на столичата ни ще изглежда още по модерен и прогресиращ в 21ви век :)

не трябва да се повтаря састата глупост като на витоска, цар иван асен. какво преци, като има забрана на коли на песеходното двизение по тротоара? по средата на трамваите с ниска скорост. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

И сега всички пенсионери с колелета скейтборди и ролери по центъра хахахаха

Това е безумие!Как хората ще се придвижват от Съдебната палата до Районния съд- визирам хилядите адвокати на които това е ежедневен маршрут. Искат да повторят безумието на Витошка.Тези пешеходни зони са за лентяите.Хората, които работят и плащат данъци искат да има трамвай , за да се облекчи придвижването им в ежедневните им задачи.

с метрото, разбира се

Доста от адвокатите преяждат, така, че ще им е от полза ходенето.

Явно всички които тук протестирате, сте от провинцията. Т.е. псевдософиянци, т.като СОФИЯНЦИ, все още си спомнят, че и зоната на жълтите павета беше пешеходна, и "Цар освободител", и т.нар. Ларго, и надойдоха селяндурите, осрахте всичко, превърнахте София в клоака, и за това протестирате- защото сте простаци и свине!

Има нещо , което ми е дълбоко неясно.От площад "Йорданка Чанкова " през гората как ще стига трамвая до "Баучер",а като добавка и мотрисите по новото трасе от "Двореца на пионерите ", през "Никола Габровски" до "Дървеница".В този случай сутрин рано и вечер късно ше започне едно поетапно излизане и вечер респективно влезане на трамвайте от и към депото.За сега летящи трамваи няма.Така ,че те пак ще преминават през "Графа"

Наименованията, които ползваш са от едно отминало време и по това може да се разбере чий блогър си.

Това пък какво отношение има към темата?

От наименованията се разбира, че авторът не е в София от вчера, но вероятно е под 40 години, защото все пак е написал "Баучер", а не "Антон Иванов", както и "Чанкова", а не "Николова", както ги знаят по-старите кореняци. А и коментарът му е доста уместен.

Толко на дълбоко не са мислили от общината. Има пари, прави се проект, взимат се парите а после дали е съвместим със ситуацията - не е важно. Хареса ми "Двореца на пионерите"! Стар софианец.

Нали си спомняте едно време двойката въртеше на "колелото" където сега е спирката на автобус 94 и хората се шегуваха , че трамвая се движи от двореца на пионерите до двореца на пенсионерите./Другия край беше на централни гробища/

къде си бе, динозавър?! Тези имена не се използват от 25 години и ние по-младите не ги знаем. за останалото си прав

Аз какво да правя не съм виновен ,че простотията и простащината ходи по такива като вас.

Новото кръстовище до Семинарията обаче е пълен провал. Единственото, което реши е преминаването директно по моста отгоре по бул. Вапцаров. Но във всички други посоки всеки ден има отново задръствания. Щеше да е по-добре ако беше кръгово, а не както го направиха със светофари. Който е минавал наскоро от там знае какво имам пред вид. Провал...

Абсолютно точно - пълен провал за всички, без тези, които преминават отгоре по моста. всеки ден минавам оттам на път към вкъщи - живея на Графа. светофарът е настроен така: 15 секунди зелено и 45 секунди изчакване за всички, които се движат в посока центъра или от центъра към Симеоново. Но смятам, че едни пари се източиха с този проект. Същото следва да стане и с Граф Игнатиев. Едно време имаше лаф "Хубавият град и под скъсан ЯНЧУЛ си личи", ама сега с Диков и приближените му далеч задминахме тези времена - жалко!

Да,ама знаеш ли,какви числа усвоиха за "ремонта"нашите момчета от ГБС?И помниш ли заклинанията,че през"Семинарията",щяло да се преминава за 2 мин.?Да,ама не.Същата тъпня,като на връзката"Симеоновско"-"Околовръстно".Не им увряха на Диков,Фандъкова и пр.екстри,главите,че само кръговите решават проблемните кръстовища.Направиха едно"биде"на "Витошка",после го прехмахнаха.Идеята,да се преобрази"Графа"никак не е лоша,въпроса е как многоумниците,ще решат практическите проблеми при реализацията.

А кога п-сите ще разрешат нормална скорост по Яворов?!

Това е чудесна идея. Централните улици на София имат нужда от подобна модернизация и съвременна, и приятна визия. :) Радвам се! А специално по ул. "Граф Игнатиев" минавам всеки ден, и да, наистина има нужда да се направи пешеходна зона там.

Ей тези селяндури в общината докато не съсипят целия център на София и историята му няма да мирнат. Алоууу даскалицата има и крайни квартали за оправяне и не толкова крайни. Бъкани са с незаконни гаражи за които никой не плаща Асвалтирай им улиците и пак ще си крадете вашето, но не рушете нещо работещо

софи, я да си заминаваш за Перник.

Значи, щом по Графа няма трамвай, баба ми не може да иде до личния си лекар (избран заради това удобство, защото спирката е пред ДКЦто). Значи, аз трябва да спра на Графа или Шишман с колата да я взема, после да я върна. Всичко това трябва да го направя в работно време и на лекаря и мое, т.е. да взема поне половин ден отпуск за да мога да паркирам два пъти по пешеходните улици... Дотук сме двама засегнати от липсата на градски транспорт и нормална проходимост в центъра - аз и баба ми. Ама наоколо живеят и други хора, а сега умножавайте. И нека тези които могат да вървят пеша не дават акъл на тези, които вече не могат. Те имат същите права, просто ги достигат по-трудно, а и не всички са на умиране ... Центърът може да е пешеходен, но не и без градски транспорт.

В статията казват, че ще минава трамвай, въпреки че ще е пешеходна улица. Ще може да се стига до същото това ДКЦ с трамвай.

чете ли- ще минава РЯДКО и РЕТРО

В нормалните европейски градове в центъра са офиси, кантори... скъпи имоти. Баба ти щом живее на "Графа" не е за жалене - или наследниците й. Ако искаш да е близо до ДКЦ-то , продай й апартамента и ще вземеш 3 бр. до ДКЦ -то

Какъв си ти бе да определяш кой да живее в центъра и къде бе? Бабите и дядовците ни от до 90та година са си купували апартаменти в центъра, КАКЪВ СИ ТИ БЕ ДА ГИ ГОНИШ ЧЕ ДА ИМАЛО ОФИСИ!!??!!!!

БЕЗОБРАЗИЕ! Естествено, че не се мисли за хилядите хора, които ползват градски транспорт - нали тези, които решават, се возят в скъпите коли (купени с парите на ползвателите на градския транспорт). А от велоалеи има нужда, но не за сметка на трамваите. Ей, "велики мислители" от общината, опомнете се!

... от ул."Алабин" до бул."Евлоги Георгиев", и до "Драган Цанков" 6, където е Районен съд София, пеша ли ще се притичва ...

Един друг умник вече ни посъветва да изминаваме разстоянието за 15 минути, колко му е. Предлагам нов девиз за София - БЯГАЙТЕ ЗА ЗДРАВЕ! Между две заседания от Съдебната палата до Софийски градски съд ще бягате за здраве.

от Гарибалди до Журналист е 15 мин пеша, не се лигавете - графа отдавна трябваше е така..

Ти откъде си, че си такъв бързак, може би тренираш бързо ходене!? Аз живея на Гарибалди и изобщо не съм съгласен с теб. Трябва да се мисли и за хората, които не могат да прелитат за 15 минути по тази претъпкана улица, които пак ще заобикалят служебните коли, които и сега си се движат по Графа, за по-възрастните, за трудноподвижните и тези, които пресичат центъра с градския транспорт. Като искат да ходят пеша общинарите, да си ходят на село, и там - по мерата да се движат на воля. Но тези проекти са свързани с "усвояването" на много пари, с две думи - дайте пак да крадем, че му дойде времето.

Ти си толкова софиянец, колкото аз съм от Папуа! Замислил си се ти за хората в неравностойно положение! Да ти върнем Янчулев, тогава!

И много пиян и друсан да си...пак няма да родиш такава "гениална" идея. "Графа" хем ще е пешеходен, хем ще минават трамваи, хем ще е велоалея? А фактът, че "Графа" се пресича от много улици? Кое ще му е пешеходното? И какви са тези режими по улиците - днес така, утре онака. То лошо няма да има места за разходки, но защо трябва да се запушва центъра, а и тези неща се мислят в зародиш, а не зорлем да се затвярят улици и да се запушва центъра. Всички управници до сега насха града, а после се чудят как да оправят фасона. Доста е късно.

По Цариградско брато. За по-бързо :D

За всички, които мрънкат за "Витоша" :"ХОДИМ ,КАТО АБДАЛИ ОТ ЕДИНИЯ КРАЙ ДО ДРУГИЯ НА БУЛЕВАРДА" - 1. Разстоянието не е чак толкова голямо 2. Ако не знаят, отдолу върви метро.

Знаят,знаят,но когато трябва да се ппрекачиш от градския транспорт на метрото и после да слезеш и пак да се качиш на градския-интересно-за какво ми е точно там метрото!А билета за метрото и за градския-за РАЗЛИЧНИ!

В нормалните държави билета за автобус/метро и трамвай е един иважи един час!!! Само при нас за една спирка те дънят навсякъде!

Аман от селяндури! Те на село нямат градски транспорт и е много ИНОВАТИВНО да го приложат и в София. Да, ама, не

Някак си в Западна Европа са приложили това правило и хората там са доволни. Но предполагам, че заради натежалите ти задни части не би искала това да се случи! Човек трябва и да поизлезе извън граница, за да добие малко представа, а не кръгозора му да е ограничен само с разходка до Перник и Студентски град! Ама като говориш, че си софиянка си сигурно такава от 2-3 години.

Поредната безумна идея!!Да,хубаво е да има пешеходни зони,има ги в Европата,ама ние още не сме там.Защото под пешеходните зони има метро и хората се придвижват без проблеми!А под нашите-няма и няма да има и няма никаква алтернатива за придвижване.Витошка,сега и Графа-и кък ще се пътува??Със свяна на 2-3 превозни средства?Не,още повече коли из центъра и още повече задръствания!

като замисъл добре. като изпълнение - провал отново. всичките коли със сини буркани откъде ще минават. то не са съдебна власт, не са мвр и т.н.

НИКАК ,АМА НИКАК НЕ Е ДОБРА ТАЗИ ИДЕЯ!ОСТАВИХТЕ НИ ПО ВИТОШКА БЕЗ ТРАНСПОРТ, ХОДИМ ,КАТО АБДАЛИ ОТ ЕДИНИЯ КРАЙ ДО ДРУГИЯ НА БУЛЕВАРДА, САМО ЗАЩОТО БИЛА ПЕШЕХОДНА-ДА БЯХТЕ ОСТАВИЛИ ТРАМВАЯ, ПЪК НЕКА СИ Е ПЕШЕХОДНА, АМА НЕ-СЕГА ЗАВЕДЕНИЯТА СЕ РАЗПРОСТРЯЛИ, ХОРАТА СЕ МЪЧАТ ПЕШАЧКАТА...ЩО ЗА СТРАТЕГИЯ?!ТАКА И С ГРАФА-МЪЧИТЕ ЕДНИ ,ЗА ДА ПЕЧЕЛЯТ ДРУГИ.АЗ СИ ИСКАМ ТРАМВАЯ ПО ГРАФА И СТИГА С ТЕЗИ ТЪПИ ИДЕИ!И БЪРКОТИИ!

Много си прав - сега е толкова претъпкано по Витошка с маси от заведенията, че е трудно да се лавира между тях. Същото се очертава да стане и по Графа - тротоарите вече са налазени от едни заведения, например на ъгъла на Славейков и Дякон Игнатий. Оставиха половин метър тротоар, но заведението било на сина на някой си големец, който си паркира луксозното возило направо на тротоара, но за такива няма синя зона, каквато има за балъците. Явно нечий интерес диктура и Графа да стане пешеходна, а тези, които използват трамвай 12, 18 и 10 - да духат супата. Изборите минаха, вече не им пука за нашето мнение, важни са техните интереси.

Аз си искам трамвая и по Витошка!

А някой допита ли се до живущите в района дали искат т.н. пешеходна зона?! Това преди всичко са жилищни зони, където живеят и стари, и трудно подвижни хора. Те на недостроения паркинг на Цариградско ли да паркират? Най - добре общинарите да дадът собствен пример, като около всички общински сгради се направят пешеходни зони и се забрани достапът на МПС, включително и на работещите там. И да се махнат всички служебни автомобили. Да видят хубаво ли е, в краен случай да им раздадът ръчни колички, да не носят на гръб, и те са хора ...

Пешеходна, ама не съвсем. Така нито хората ще се разхождат свободно, нито на пътуващите с градски транспорт ще им е удобно.

тия нормални ли са? Как ще се придвижваме до Семинарията и Енергопроект. Та трамвай 10 е най-натоварения в цяла София.

поне през някакви периоди освобождавайте от коли и жилищните комплекси - в Младост колите са повече от хората,не достига въздух не може да се диша

Броя на колите е в пряка връзка с живеещите и работещите там. Предложи да бутнат няколко жилищни и обществени сгради и вече няма да идват толкова коли!