Започва строежът на метрото при ”Черни връх”

На 1 август започва разширението на втората линия на метрото от станция "Джеймс Баучер" до метростанция "Витоша" на ул. "Сребърна" в кв. "Хладилника".

Обратно в новината

Коментари - Започва строежът на метрото при ”Черни връх” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

те чужденците като кацнат на летището с куфарите веднага на метрото ще се метнат. Станцията в Бизнес парка, където работят един град хора, трябваше да е готова преди тази на Цариградско шосе, ама някой май взе една торба с пари да копа до Цариградското, откъдето влакчетата идват празни, та затова и през едно вървят до там.

европа плаща за интергриран транспорт, не за бизнес парк. образоваи се пурво. това е и причината метрото да завива през младост в посока летището.

Използването на предложените алтернативни трасета е трудно, защото връзката между "Симеоновско шосе" и "Черни Връх" е чак по "Никола Вапцаров". Другата връзка е по една вътрешноквартална уличка "Могилата" на която два камиона не могат да се разминат. Ако се използва бул. "България" там прехвърлянето към "Черни Връх" става пак по разни междублокови улички или минавайки много светофари докато се излезе на "Сребърна". Въобще в този сектор на София има много голяма нужда от достатъчно широка улица, която да свърже автогара "Овча Купел" на княжевското шосе с бул "България", от там с "Черни Връх" и след това "Симеоновско шосе" и да продължи по "Геме-то". Сега тази връзка се осъществява или по криви и тесни улички или като се излиза на Околовръстното или слизайки до центъра.

"като двете отсечки се предвижда да бъдат завършени през април 2015 г." то април 2015 мина отдавна.... нещо годината не е вярна

Извинете,не е ли още 2014 година или аз съм проспала цяла година?

мНОГО РАБОТА, СВЬРШИ ЗАТОВА НИКОГА НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ТЕБ.ЗАЩОТОСЬМ ОТ ГЕРП

Виж си правописа първо! И второ стига си писал 100 коментара като можеш да побереш цялата си негативност в един коментар!

ДО КОГА,ВИЕ ЩЕ КРАДЕТЕ, НИЕ ЩЕ ПЛАЩАМЕ ДО КОГА????????????????

БРАВО,КМЕТИЦЕ ОПРАВИ СЕ С ТОПЛОФИКАЗИЯ ДЕТО ДЕРЯТ КОЖИТЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО И ТРЬГНА ДА КОПАШ НОВИ ДУПКИ, КОЛКО ЩЕ ПРИСВОИШ?????????????ЗАЩОТО КОЖОДЕРИТЕ ИЗКАТ ДА ПЛАЩАМЕ ЗА ВОДОМЕР 3.40 А ТЕ НЕ СА ГО ПОСТАВЯЛИ ДО КОГА ЩЕ ТЬРПИМ БЕЗОБРАЗИЯТА НА ТЬИ НАРЕЧЕНИТЕ ОБЩИНСКИ ФИРМИ

браво фандакова. единственя кмет на софия които наистина го е грижа и направи много за столицата

Какво да кажеш освен БРАВО!!!! Трябва наистина да имаш проблемно детство и да си ощетен ментално, за да не похвалиш Фандъкова! Това, което тя направи за 4 години, не е свършено за 20 преди нея!!!

Само на мен ли ми се струват 2 години доста дълъг срок за построяването на отсечка от 1.3 км... А и парите ми се виждат доста... Досега за толкова време построяваха отсечка с няколко метростанции, а сега връзка между две метростанции... Има нещо гнило в тази работа!

Ти сигурно за последните 30 години не си си сменил плочките в банята на панелката, ама на метрото кусури намираш.

За твоя информация откакто съм навършила пълнолетие досега имам 24 години непрекъснат трудов стаж, завършено висше образование, три деца, собствени къща и апартамент, и 2 автомобила всичко постигнато с честен труд и кредити - така че не ми обяснявай, че не знам как стават нещата! Трябва не само акъл, но и здраво бачкане! Затова се дразня, когато се пилеят пари и време! И за плочките в панелката, не се притеснявай - нямам панелка и плочките в баните все още не са за смяна!

Абе... на простия и необразован БЪЛГАРИН му дай да коментира и вземи пуканки да слушаш. Как прецени, че ти се струва много време и прецени стойността на инвестицията като твърде голяма. В Швеция тунела Халендсос го строиха 30 години, за да преминат през скалите без да се източат водните басейни отгоре, включително с помощта на замразяване на масива при копане. Спомни си колко години се изпълнява отсечката от 1,8 km между стадион "В. Левски" и ЦУМ. Прочети методът на изграждане, прочети в интернет за "нов австрийски метод" и виж прогнозната скорост на копане (която е до десет метра на ден) и не забравяй, че машината трябва да бъде сглобена положена в пилотния тунел... общо взето, като нямаш представа от нещо, по-добре си трай с "абе вижда ми се, струва ми се"... 'баси неуките наглеци!

Първо - машината трябваше да бъде там още през април, но заради някакъв проблем в Младост 4 се забавиха. След като пише, че започва изграждането, логично е това да означава, започване на реалната работа, съответно машината вече трябва да е в тунела. Второ - веднъж започнала работа, се предполага, че тази машина трябва да се използва ежедневно, тъй като работата й излиза скъпо. Според твоята информация, ако тази машина прокопава поне половината от тези 10 метра на ден - това са: 260х5=1300метра за една година(ако си позволят лукса да почиват в събота и неделя). Технологията на работа изисква след прокопаването на земната маса веднага да укрепват тунела със стоманобетон, след което самото му доизграждане и строителството на един вестибюл на метростанция Витоша, едва ли ще отнеме още година. Все пак и времето е пари...

Фандъкова ,златна гробница ли ще си построиш?

Тъпанар!!!

Е само тази част на София не я бяха ХХХли. Сега вече всички квартали са разбити и със затруднен трафик. ХА ЧЕСТИТО!

Марш на село и си ходи пеш по главната!