Коментари - Френски влак счупи рекорда си за скорост | dnes.dir.bg
назад

Френски влак счупи рекорда си за скорост

Френският високоскоростен влак TGV-V150 счупи собствения си световния рекорд за скорост по железопътни релси като разви 574.8 км/ч.

Обратно в новината

Коментари - Френски влак счупи рекорда си за скорост | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Едно време АН-24 летеше от София до Варна (и по още поне 7-8 вътрешни линии) с 480 км/ч. И билетът струваше 15-20 лв. Сега нямаме такива облаги, такива летища и пр. Ще чакаме TGV...

В момента има едни витлови от София/Варна, които летят с 400 км/ч и двупосочния билет струва 140 евро!!

а нашите влакове се движат с 581 км/10 часа и се чудим защо БДЖ не е печеливша........

I 6te go do4akame... prez 2107 g :))))

голямо чакане ще падне :))))

Ами на който не му се чака да дойде във Франция,:)))))

ми то и тежевето не е особено евтино: ето тука от Париж до Бордо (около 500км) излиза към 65 евра, но пътува 3 часа. С БДЖ излиза сам стигал и за под 7 часа до Бугас. Доколкото си спомням, българските талиги на вагоните позволяват да се пътува със скорост до 120 км/ч. Проблемът е в това, че нито релсите нито трафика позволяват такива упражнения. Може и да има един два участъка каде то и да може да се ускори, но не сам го виждал на живо :) а лятото, като пекне сланце и релсите се нагреят до комфортна котлонена температура слагат такива ограничения на скоростта, че човек му изчезва волята за живот.

http://www.voyages-s

Средна скорост от 300 км/ч е около максимума за релсов път.И 1000км/ч да вдига,при условие че поне 1/3 от растоянието се губи за увеличаване и намаляване на скоростта нищо не може да се промени.

когато се качиш на ТЖВ пак ще говорим

То хубаво , ама при 500 км/ч и една повреда - 90% жертви. Да се возят.

Samoletite zamarsiavat vazduha, ta po toia povod, dobre che ne struva 15 lv Sofia Burgas.

Гладна кокошка,просо сънува. Българино..

Влаковете София-Бургас развиват в редовно съобщение до 130 км/час. Иначе може и повече. На клипа ще видите ускорение от 60 до 150 км/час за по-малко от минута. Малко преди Стара Загора: http://vbox

Тези които помнят далечната 1972г сигурно ще си спомнят и че София-Бургас се пътуваше за 4чса40мин... Това е най-доброто постижение. Сега всичко се е скапало...

За БДЖ рекордът е 187 км/час. Малко скромно, но до 10 години ще има и повече.

super e!prosto ne useshtash pytq.Az v BG pytuvam 6(!) chasa do Qmbol i posle slizam i se vlacha kato trup.Tuka dokato trygnem,i stignahme:-))Ei,na tova mu vikam az pytuvane!:-) i ne tolkoz skypo za tukashniq standart,zashtot horata polzvat sumati namaleniq eh,dali she dojiveem neshto takova! E,mohe do nqkoe vreme

Този експеривентален влак ще е същия за практическо използване като ракетата имАрианаV,леките им коли за масова употреба и самолета имА380т.е.техн сурогат/за по тъпите_експонат без съществено приложение./

Едно време АН-24 летеше от София до Варна (и по още поне 7-8 вътрешни линии) с 480 км/ч. И билетът струваше 15-20 лв. Сега нямаме такива облаги, такива летища и пр. Ще чакаме TGV...

В момента има едни витлови от София/Варна, които летят с 400 км/ч и двупосочния билет струва 140 евро!!

а нашите влакове се движат с 581 км/10 часа и се чудим защо БДЖ не е печеливша........

I 6te go do4akame... prez 2107 g :))))

голямо чакане ще падне :))))

Ами на който не му се чака да дойде във Франция,:)))))

ми то и тежевето не е особено евтино: ето тука от Париж до Бордо (около 500км) излиза към 65 евра, но пътува 3 часа. С БДЖ излиза сам стигал и за под 7 часа до Бугас. Доколкото си спомням, българските талиги на вагоните позволяват да се пътува със скорост до 120 км/ч. Проблемът е в това, че нито релсите нито трафика позволяват такива упражнения. Може и да има един два участъка каде то и да може да се ускори, но не сам го виждал на живо :) а лятото, като пекне сланце и релсите се нагреят до комфортна котлонена температура слагат такива ограничения на скоростта, че човек му изчезва волята за живот.

http://www.voyages-s

Средна скорост от 300 км/ч е около максимума за релсов път.И 1000км/ч да вдига,при условие че поне 1/3 от растоянието се губи за увеличаване и намаляване на скоростта нищо не може да се промени.

когато се качиш на ТЖВ пак ще говорим

То хубаво , ама при 500 км/ч и една повреда - 90% жертви. Да се возят.

Samoletite zamarsiavat vazduha, ta po toia povod, dobre che ne struva 15 lv Sofia Burgas.

Гладна кокошка,просо сънува. Българино..

Влаковете София-Бургас развиват в редовно съобщение до 130 км/час. Иначе може и повече. На клипа ще видите ускорение от 60 до 150 км/час за по-малко от минута. Малко преди Стара Загора: http://vbox

Тези които помнят далечната 1972г сигурно ще си спомнят и че София-Бургас се пътуваше за 4чса40мин... Това е най-доброто постижение. Сега всичко се е скапало...

За БДЖ рекордът е 187 км/час. Малко скромно, но до 10 години ще има и повече.

super e!prosto ne useshtash pytq.Az v BG pytuvam 6(!) chasa do Qmbol i posle slizam i se vlacha kato trup.Tuka dokato trygnem,i stignahme:-))Ei,na tova mu vikam az pytuvane!:-) i ne tolkoz skypo za tukashniq standart,zashtot horata polzvat sumati namaleniq eh,dali she dojiveem neshto takova! E,mohe do nqkoe vreme

Този експеривентален влак ще е същия за практическо използване като ракетата имАрианаV,леките им коли за масова употреба и самолета имА380т.е.техн сурогат/за по тъпите_експонат без съществено приложение./

френск. тест. ,,влак-стрела" се е движил с 159 метра/секунда и то не във тръба в която липсва въздух, т. е. практически вакуум, а немския двуетаж. невоенен фърчиплан последно лани (т. е. 2021 календ. год.) е произвел бройка(и) според инфо в https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380

преди век и половина когато са дълбали, насипвали пръст/скали, нарочно са следвали линията на релефа за да не се охарчат за тунели и мостове, пък и тогава хич не са целели от точка а до точка б да стигнат по-бърже от автомобил, през пролетта по жп релсите минава нафтов съветско производство жълт влекач теглещ цистерна пълна с варов разтвор, който чрез машинния компресор бива нагнетяван и чрез дюзи напръсква от двете им длъжки страни носещите жп превозни средства релси , което спомага за по-доброто им топлиноотблъскване, и асфалта се нагрява, но чак да се изкриви - едва ли ... живи и здрави