Ан 12 и Ан-2 ще летят само у нас

За да останат в регистрите на страните - членки на Европейския съюз, самолетите "Ан-12" и "Ан-2", руско производство, които все още съществуват в българския авиационен парк, ще бъдат прехвърлени към съществуващ Анекс 2.

Обратно в новината

Коментари - Ан 12 и Ан-2 ще летят само у нас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Говорих един път с един чичко, пилот на Ан12, та той ми каза: Момче, има три вида самолети, нови - до 5 години, стари - над 5 години и хубави - над 30 години.:-))) И аз се интресувах верно ли са такива боклуци Ан- четата. Да се поддържа само на книга може само високото самочувствие. За разлика от него, самолетът би паднал при такава поддръжка. Доколкото ми е известно, катастрофите вследствие на отказ на техниката като процент от общия брой за западни и руски самолети не се различават особено. Дори не съм сигурен. че класацията е в полза на запада. Отделен въпрос е, че братушките карат по-невнимателно. Тоест, както се изрази един американец по Дискавъри Ченъл по повод станцията Мир : Руснаците са с 10 години по-напред от нас в конструирането на космически станции, но не са толкова добри в експлоатирането им. Sic!

Говорих един път с един чичко, пилот на Ан12, та той ми каза: Момче, има три вида самолети, нови - до 5 години, стари - над 5 години и хубави - над 30 години.:-))) И аз се интресувах верно ли са такива боклуци Ан- четата. Да се поддържа само на книга може само високото самочувствие. За разлика от него, самолетът би паднал при такава поддръжка. Доколкото ми е известно, катастрофите вследствие на отказ на техниката като процент от общия брой за западни и руски самолети не се различават особено. Дори не съм сигурен. че класацията е в полза на запада. Отделен въпрос е, че братушките карат по-невнимателно. Тоест, както се изрази един американец по Дискавъри Ченъл по повод станцията Мир : Руснаците са с 10 години по-напред от нас в конструирането на космически станции, но не са толкова добри в експлоатирането им. Sic!

За какви технически качества говорите тука?!? Става дума само за пазар,няма BG компания -идва чужда такава.Резултат-няма работа за нас.Резултат-няма пари за нас .Резултат- пак духаме супата от EU

До kjk. Ладите в България са на по 20 и повече години и затова изчезват. Другите возила на тези години също изчезват. А за нови не сме готови да си купуваме психологически, а и митото ги оскъпява. Иначе няма много разлика между нова Лада Калина например и Дачия Логан, с която доста се напълниха пътищата ни.

Преди няколко години летях с някакво Фокерче от Мюнхен до Цюрих на малка авиокомпания, но летяща за Луфтханза. Возил съм се на доста руски самолети и Ан-24 е най-скапания от тях, но е цвете пред онова немско чудо. За Ан-12 предполагам, че нещата стоят по подобен начин. А и по принцип доста от товарните самолети имат военна и гражданска версия (не само руските).

Много ми е интересно как може хора които едва ли са виждали Ан-12 на картинка да коментират и дават оценка за този самолет. Този ЗАПОЗНАТ ми прилича на санитар който се представя за МЕДИК и дава компетентно мнение за подготовката и знанията на лакарите. Полека малкия, изпусни въздуха има и други хора около тебе. Личи си че си чул нешто за авиацията но изглежда е било на маса с чашка ракия в ръката. Остава да си спомниш от коя чадка на татак датират спомените ти за авиацията. Хайде наздраве, пак като изтрезнееш попитай някои истински пилоти какво е авиация и как се прави оценка на самолети

Ало-o-o запознатия...лич си,че и ти си ял бял хляб от тези самолети...а сега ги плюеш...не те ли е срам???

mnogo e hubavo vinagi da imame samo4uvstvie no se ogledajte kolko ladi ostanaha po patistata i se zamislete zasto

Запознат, направо се изказа като запознат Каква бомба и какъв танк ще качиш на Ан-12;Ан-24 или Ан 26

Мн. е хубаво, когато хора, които никога не са се качвали в самолет, да обсъждат такива теми. Сигурно като минават с БДЖ покрай летище София и виждат самолетите от далече, научават тези неща. Извинявам се, забравих че всички са летяли 1986г. веднъж с Балкан до Бургас. Тези самолети са опасни, колкото АЕЦ 'Козлодуй' и колкото всяка друга наша продукция. Вижте регистрите на 'западните' каргокомапнии и смятайте годинките на техния авиопарк.

Иване много си бос приятелю, такъв самолет може да се купи за няколко десетки хиляди долара, но не значи, че не са безопасни. И какво каот Ан12 е паднал, знаеш ли колко боинга и АТR (френския еквивалент на ан-четата) са изпопадали. В САЩ даже са били збранени. Ей аман от всезнайковци

Мн. е хубаво, когато хора, които никога не са се качвали в самолет, да обсъждат такива теми. Сигурно като минават с БДЖ покрай летище София и виждат самолетите от далече, научават тези неща. Извинявам се, забравих че всички са летяли 1986г. веднъж с Балкан до Бургас. Тези самолети са опасни, колкото АЕЦ 'Козлодуй' и колкото всяка друга наша продукция. Вижте регистрите на 'западните' каргокомапнии и смятайте годинките на техния авиопарк.

ХОРА КОИТО НЕ СА СЕ КАЧВАЛИ И НЕ СА СЕ РОВИЛИ В ТОЗИ САМОЛЕТ ДА НЕ КОМЕНТИРАТ!!!! ЗАЩОТО ПРОСТО СИ НЯМАТ НА ПРЕДСТАВА ЗА КАКВО ДЪРВО СТАВА ДУМА. САМО ЩЕ ИМ КАЖА ЧЕ ТОЗИ САМОЛЕТ Е КОНСТРУИРАН ЗА ВОЙНА И САМО ДА ИЗЛЕТИ И ДА ДОСТАВИ БОБИТЕ И ТАНКОВЕТЕ ЗА ВРЪЩАНЕ НЕ Е МИСЛЕНО АКО УСПЕЕ ДОБРЕ АКО НЕ ЗДРАВЕ ДА Е ЗАЛОЖЕНО Е КАТО ОПЦИЯ ВРЪЩАНЕТО ЗА ПОДДРЪЖКАТА ДА НЕ ГОВОРИМ КОЛКО СТРУВА И КАК СЕ ПРАВИ.

Иване, Първо - не са за по няколко милиона, а за по няколко стотин хиляди долара. Второ - не си им светил как се поддържат. Трето - катастрофите с B737 са в пъти повече от тези с Ан-12 ама целия сват лети с B737. Bulgaria Air също....

Тези самолети АН-12 са самолети втора употреба, купени от за по няколко милиона долара от руските ВВС и не си знаят годините. Неподдържани и ремонтирани само на книга те са изключително опасни. Спомнете си трагедията на Азорските острови с Air Sofia. Ако действително се поддържат стават златни.

Това е начинът да се изтласкат руските компании от Европа. Антонов е украински самолет, но с голямо руско участие в разработването.

АН идва от името на главния конструктор Антонов и не са руски а украински, плюс това съвсем ми става ясно, че европейците се чудят с какви средства да накарат нашите компании да им изкупят залежалата продукция. Верно е, че наште малки самолети са стари, но винаги можге да им се сложи нова авионика и да се отремонтира механиката, ако е нужно, но това трябва да го преценяват експерти инженери а не бюрократи.

Мн. е хубаво, когато хора, които никога не са се качвали в самолет, да обсъждат такива теми. Сигурно като минават с БДЖ покрай летище София и виждат самолетите от далече, научават тези неща. Извинявам се, забравих че всички са летяли 1986г. веднъж с Балкан до Бургас. Тези самолети са опасни, колкото АЕЦ 'Козлодуй' и колкото всяка друга наша продукция. Вижте регистрите на 'западните' каргокомапнии и смятайте годинките на техния авиопарк.

Мн. е хубаво, когато хора, които никога не са се качвали в самолет, да обсъждат такива теми. Сигурно като минават с БДЖ покрай летище София и виждат самолетите от далече, научават тези неща. Извинявам се, забравих че всички са летяли 1986г. веднъж с Балкан до Бургас. Тези самолети са опасни, колкото АЕЦ 'Козлодуй' и колкото всяка друга наша продукция. Вижте регистрите на 'западните' каргокомапнии и смятайте годинките на техния авиопарк.

Мн. е хубаво, когато хора, които никога не са се качвали в самолет, да обсъждат такива теми. Сигурно като минават с БДЖ покрай летище София и виждат самолетите от далече, научават тези неща. Извинявам се, забравих че всички са летяли 1986г. веднъж с Балкан до Бургас. Тези самолети са опасни, колкото АЕЦ 'Козлодуй' и колкото всяка друга наша продукция. Вижте регистрите на 'западните' каргокомапнии и смятайте годинките на техния авиопарк.