Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик

Започва аварийното проектиране и изграждане на пешеходен надлез на пътя Бургас – Созопол при разклона за с. Атия, където шофьор на джип уби 16-годишно момче.

Обратно в новината

Коментари - Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По цял свят пешеходеца се движи хоризонтално! Само тук в подлези и надлези!

Партия ГРОП бавно и сигурно ни вкарва всички в гроба.

Всички потенциално опасни места трябва да бъдат обезопасени още при строителството, а не когато се случи нещо лошо. На тези прави отсечки непременно да има кръгово движение, както е в много европейски страни. Човекът по природа се съпротивлява на правилата, затова без принуда не може.

Горката майчица,сигурно му е купила коледните и новогодишни подаръци,а сега ...Господ да ѝ даде сили и вяра в бъдещето,че лудниците ни са препълнени !

И един мърмот увива шоколада в станиол, а?

Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено!

В големите европейски градове навсякъде има подлези или надлези и който иска да живее, ги използва. Освен това има и солени глоби за недисциплинираните.

Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено! Предполагам, че и за южната дъга на Околовръстното шосе в София се чака определена бройка загинали, за да се направи надлез при спирката на Ботаническата градина!

Колкото и да са обезапасени, няма ли мозък в главата на шофиращия всичко е безсмислено.

Оня герберасткия кмет от Бургас беше най-успешния кмет в България,така ли?Явно имаме странни критерии.

Не съм прав,никак не е бавно.

Този с минуса явно е някой заспал неуважаем управник, който побърза да се обиди!

Това е трябвало да стане преди десетки години. Там за първи път видях панорамен път преди близо 40 години. Това е пътя между Бургас и Созопол. Там скоростта е до 110 км/ч. БЕЗУМИЕ Е такъв път да бъде пресичан със зебри и светофари. Общините по морето направиха МИЛИОНИ, особено през последните години. СРАМОТА Е да не могат да заделят 100-150 хиляди за подобни структури по критичните места, а да разчитат на републиканския бюджет. Не може само да се плюска...

И какъв е изводът??? Трябва на всяко проблемно кръстовище да бъде прегазен някой, за да се вземат мерки....!!!! Е.ах ти и държавата със се управниците!!!

... егати бозата...

1. убиеца- име, снимка и за къде е бързал 2 шефа на строителния участък - име снимка и колко му е платено за левашката работа

не вършат никаква работа - снимка на нещастното дете, искаме да видим защо и как се е стигнало до тук - няма анализ, който да доведе до някакъв резултат, на какво ви учат, драги журналисти, едни регистратори само

Такива места ги има НАВСЯКЪДЕ. Нима навсякъде трябва да загине някой, за да се сетят да ги направят тия надлези ????? Хубаво, сега правят тоя надлез там. Утре размазват някой другаде при сходна ситуация. Тогава пак "аварийно" ще се проектира и изгражда (и най-важното - ОТКРИВА) и там надлез. После на трето място ... Нали не вярвате, че сега ще се сетят да ги правят тия неща едновременно навсякъде?

Цялата им работа на администрацията е такава. Тука в София на булеварда Малинов утрепаха няколко човека и тогава се сетиха за надлез, а трябват поне още 5 само на този булевард. Нека поне да кажат каква е нормата, за да знаем. Примерно 5 убити възрастни или 2 деца и тогава правим подлез или надлез. Явно такива са чиновниците. За тях анализ на риска на движението не съществува. Важното е крадене да има.

В Бургас има два пешеходни надлеза, на х-л Мираж и Трапезица. Те отвреме на време се използват, колкото пъти съм минавал през лятото повече от 1 -2 не съм видял. Точно такъв тип там на Атия . . . голямо катерене ще пада. По-скоро стабилно маркирана пътека и принудително намаляване на скоростта, "легнали полицаи" та дори и построяване колело с подлез, подобно на изхода на Бургас за М.Рудник и Созопол. Пътя е хубав и много "джигит", а и там през нощта на къси наистина не се вижда

Все нещо може да се направи. Наскоро бях в Румъния и забелязах колко много кръстовище са в кръгово движение. Шофьорът няма как да не намали скоростта.

Защо трябва да загине някой, за да се сетят съответните идиоти?! А кога на двуплатновото и трилентово Цариградско шосе в София ще бъдат прпемахнати ненормалните пешеходни пътеки и ограничения от 50 км и ще бъдат направени надлези или подлези за пешеходците?!

Докато сънародниците ни не се научат на уважение към другите, и милиарди да похарчи държавата за надлези и подлези, всеки ден ще четем за трагедии по пътищата.

Да, в нашата Рашка-говняшка, ние, русснацие, се вдижим между точка А и точка Б по права линия, особено когато сме пили литър Боярищник. Или поне така си мислим.

Колко по лесно ще е две камери на пешеходната пътека като във всяка нормална държава и драконовски глоби. Ама ЧЕНГЕСАРИТЕ от КАТ в ХРАСТИТЕ ще останат без рушвети /защо ли са оставили дебелаците и 3 години камерата да не работи/. КАТ е за тотално разформироване - лежпери и пияници. Е като явно не правят нищо що не дадат на частна фирма контрола по пътищата - за 2 седмици ще стане рай.

Не че му пука, че хората мрат по улиците и навсякъде другаде, уплаши се, че ще се усетят че е виновен той и мафиотската група ГЕРБ и ще му секне далаверата ... и на началниците му!!!

Мамка му, защо в тази държава трябва някой да умре, за да се свърши една елементарна работа!?

Добре де аз да питам, не можахте ли да си размърдате задниците преди момчето да бъде убито?

Защо бе готин си си сложил точица изотзад?

Когато изметем Фъстъкова от общината, барабар с четата и и лапачите наоколо! За София безобразията са много повече, и навсякъде трябват или надлези (по-евтино), или подлези (по-удобно). А тук пак се залепиха тролчета на КАТ да тръбят, че глобите са му цаката.

Никой няма да ползва тоя надлез да качва стълби за да пресече пътя! Държавата както винаги прави всичко наобратно! Вместо да затруднява пешеходците и да улеснява колите, трябва да е точно обратното! Да се изкопае подлез на колите да минават под мост на равнището на земята, така че пешеходците да са максимално улеснени!

Страхотно ме разсмя! Ако за теб "цял свят" е Радомир, да. А иначе си ходят по подлези и надлези, защото е най-безопасно и удобно. Но в Радомир ги няма.

Може така само в главата ти. Те обикновен надлез не могат да направят - както се вижда, ти искаш да направят подлез за коли, нещо нечувано в световната практика. Ти си гений! И какво затруднява пешеходците - няколко крачки в повече, затова без опасност за живота - няма затруднение, нарича се удобство.

Трябва да има завод за пасарелки,а на да ги правите аварийно,герберастки некадърници!

Прав си. И аз имам съмнения за този надлез. Особено на майки с колички, инвалиди, възрастни хора и т.н. Нещо повече, при хлъзгави стълби или при бързане хората пак ще пресичат пътя. А тогава шофьорите ще карат с голяма скорост и опасността е голяма. Разбира се подлез за колите е решение, но трябва хубаво изпълнение.

И какво излиза! В Чалгаристан трябва да загине дете, за да се вземат мерки за безопасност.

Подобни покрити надлези над оживените пътни артерии имаше още през деветдесетте години в Москва. Това добре, но трябваше ли, за да се се вземат мерки, да загине момчето?! Защо не го изградиха преди това!?

Надлез, асансьори, шумяща настилка... След дъжд качулка, два халогенни прожектора нощем и два "умрели" полицая на 50-100м от двете страни на зебрата да бяха турили, преди да загинат толкова пешеходци. Зебра на кръстовище с 6 платна + едно отстрани за автобусната спирка, на шосе е БЕЗУМИЕ. Вижте го в Стрийт-Вю, широко е колкото Цариградското.

Поне четирима преди това, има паметни плочи отстрани на пътя.

Напълно съм съгласна с постове 890 и Дирчо. Не трябва да се правят надлези защото ще е трудно за майките с количките и инвалидите макар и без инвалидна количка. Казвам това от опит. Защото имам две операции на сърце и когато се налага да ходя с метрото до Националната болница или както си я викаме от едно време ТРЕТА ГРАДСКА БОЛНИЦА ми е трудно да изкачвам стълбите или пътеката за количките. Няма асаснсьор.А проектанта е трябвало да се съобрази със спирката че там слизат много хора със увредени сърца за да отидат на преглед в болницата. Така че проектантите са виновни и съотватната институция която одобрява проекти несъобразени с удобствата на хората.

Нали пише, че ще има асансьор, което е редно да бъде, защото има и възрастни с бастуни, майки с колички, а тези хора са от най-уязвимите.Жалкото е, че се прави не след един, а няколко отнети живота!

Как ще пресече пътя, по надлеза ли?

Плюс пешеходен светофар, би улеснил не само пресичащите, а и излизащете от селото, с оглед да се включат в главния път. Натоварването на локалния път е много малко, светофарът не би нарушил трафика по главния.

Защо трябва да се убие някого, за да се сетят отговорните другари, че има решения на подобни проблеми? Същото е и с нацвъканите пешеходни светофари по Александър Малинов в София, които направиха преминаването по булеварда невъзможно в час пик. А шофьорите си псуват тихичко в колите и се молят да се приберат поне същия ден, в който са излезнали.

Колко време ще работят асансьорите?

Аналогичен МОДЕЛ има в София, входа към Южен Парк, от страната на ул. Нишава и бул. Петко Тодоров, зебра с пешеходен светофар. Събота и Неделя е пълно с хора, пресичащи детски колички, произшествия няма.

подир дъжд качулка...

Къде са спали досега тези будни жители. Още след нещастието без да съм минавал от там споделих че не е редно на главен път за движение с 80 км/ч да има пешеходна пътека. Всъщност те са спали а кметицата ,областния и АПИ са бездействали. Видяхте ли състоянието на пешеходната пътека. Това нещо за да го видиш трябва да слезеш от колата.

Е който го мързи да катери да си минава по платното. То място за паметници има.

Този пример е класика, че всъщност никои не го интересуват жертвите на пътя! Праят се по големи наказания да се събират пари за лапачка от обществени поръчки, увеличават се полицейските правомощия за да е по безобразен рекета! НА тоя път няма да сложат сфетофар щото ще пречи на бързащите летовници и мутри с хотели да стигнат до Созопол!