Това съобщиха източници на авиокомпанията, цитирани от БГНЕС.
След 10 ч. пътниците на полетите, траещи по-малко от два часа и половина, ще могат да си поръчват само напитки и бисквити. Пътниците в по-високите класи ще могат да си поръчват безплатна храна.
"Бритиш Еъруейз" съобщи, че е осъществено проучване на навиците на пътниците преди да бъде взето решението. Говорител на компанията заяви, че "не е необичайно да се правят малки промени, за да се предотврати прахосването и да се спесят пари, защото това има смисъл и съответства на развитието на вкусовете на клиентите.
"Бритиш Еъруейз" прави отчаяни усилия да намали разходите си. Компанията поиска от служителите си да работят безплатно за кратки периоди, ако това им е възможно, а генералният директор Уили Уолш, както и финансовият директор дадоха пример като се отказаха от заплатата си за юли. Компанията успя да договори с пилотите намаляване на заплатите в замяна на акции, но все още води преговори за заплатите с останалите служители.
Желанието на ръководството е да съкрати 3700 работни места тази година.