До няколко дни стартира нова програма, насочена към домоуправителите, целяща по-добра комуникация между жителите на  блока и Топлофикация София, съобщиха от дружеството. дружеството.

"Открихме имейл адрес, на който нашите домоуправители-клиенти могат да се регистрират и да получават информация за спирания и аварии, които евентуално биха продължили повече от няколко часа", каза говорителят на "Топлофикация - София" Елизабет Павлова пред "Фокус".

Домоуправителите могат да се обръщат и с въпроси, свързани с дяловото разпределение, ако "Топлофикация - София" е техен топлинен счетоводител, както и различни други проблеми, които могат да изникнат във връзка с отоплението и топлата вода в една сграда. Те биха могли да получават актуална информация и много полезни съвети, свързани с енергоспестяването, обясни още говорителят на дружеството.

Елизабет Павлова заяви, че очаква домоуправителите да се регистрират на имейл адреса, като информация за него има на сайта и колцентъра на "Топлофикация - София". По този начин ще се улесни комуникация не само с тях, но и с цялата етажна собственост, обобщи Елизабет Павлова.