• 7 години eMAG Marketplace България: над 5000 търговци и над 2 милиона продукта
  • Новите функционалности и инструменти на платформата стимулират ускореното й развитие
  • 29% от търговците в eMAG Marketplace България са увеличили повече от двойно приходите си

През седмата година, откакто стартира в България, екосистемата на eMAG Marketplace в България наброява над 5000 търговци, които предлагат над 2 милиона активни продукта и носи добавена стойност по цялата икономическа верига. Устойчивото и продължаващо развитие на платформата стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високо професионален екип.

За последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%, с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.

Тези и други интересни данни бяха представени по време на третото издание на ежегодното събитие Sellers" Day (Деня на търговците) на eMAG, което се проведе тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност в платформата.

Снимка: eMAG

eMAG Marketplace: изминалата година

Платформата стартира програмата "От България", която предлага на малките местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получават възможност да използват модерен канал за продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на онлайн платформата.

На търговците в eMAG Marketplace беше предложена и възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.

eMAG Academy - мястото за обучение, съвети и усъвършенстване на Marketplace търговците става все по-популярно, което е доказателство за желанието им да се развиват и да са в крак с най-актуалното в сферата на електронната търговия. Само за последната година eMAG Academy има над половин милион посещения на специализираните статии и видеа.

Снимка: eMAG

eMAG Marketplace: планове за развитие

"Новите функционалности, инструменти и услуги, които непрекъснато интегрираме в eMAG Marketplace, помагат за ускореното развитие на платформата и се оценяват високо както от търговците, така и от клиентите. Постоянни иновации и усъвършенстване на процесите, инвестиции в хора, инфраструктура и технологии, развиване на различни канали за продажба - всичко това дава енергия на бизнеса в цифровата икономика. Екосистемата на eMAG Marketplace продължава да расте, подкрепяйки българските предприемачи да реализират пълния си потенциал, включително на международни пазари", каза Разван Бланита, директор на eMAG Marketplace България.

Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.

Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.

Вече започва и активната подготовка за най-голямото търговско събитие за годината на платформата - eMAG Black Friday 2022. За търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.

eMAG Marketplace награждава представянето

В рамките на събитието Sellers" Day бяха отличени най-добре представящите се търговци на eMAG Marketplace. Те получиха награди на обща стойност 26 000 лева, които могат да използват за маркетингови цели на своя бизнес в платформата на eMAG:

  • Ускорен растеж - BestBuy
  • Примерна дейност - Alleop
  • Разширяване на обхвата - Ardes
  • Оптимизирани наличности - Greenmobile
  • Доставки за 24 часа - Officitebg
  • Любопитство и участие - Mohana
  • Шампион Sli.do - SkinTime Bulgaria LTD

Материалът е предоставен от eMAG.