eMAG Black Friday, дългоочакваното шопинг събитие на годината, ще се проведе на 18 ноември 2022 г. Клиентите ще имат възможност да се възползват от добре познатите предимства на кампанията, включващи разнообразни продуктови категории, изненадващи продукти и специални оферти, които ще се доставят и от "склада на бъдещето" - оборудван с иновативни роботи логистичен център на eMAG близо до Букурещ - в Джойта, Румъния.

"Започнахме подготовката за eMAG Black Friday още през лятото, заедно с търговците от нашия eMAG Marketplace. Тази година за пръв път ще доставяме от усъвършенствания ни с иновации логистичен център, оборудван с най-съвременни технологии, които ни позволяват да бъдем още по-ефективни и продуктивни. Подготвили сме се на всички нива - оферти, услуги, технологии, разнообразни методи за плащане и доставка - и сме уверени, че клиентите ще имат едно първокласно потребителско изживяване," казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

На ниво група компанията активно инвестира в технологии за подобряване на клиентското изживяване и сигурността по време на целия процес на пазаруване онлайн - от поръчката до доставката. Обновеният логистичен център на eMAG е оборудван със смарт рафтове и модерни роботи след инвестиция в технологични иновации, която достига 43 милиона евро. "Складът на бъдещето" има 1500 служители, 10 км транспортна лента, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час, което увеличава над 4 пъти капацитета за обработване на поръчки. Логистичният център е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална организация за своите поръчки, включваща и над 3000 точки за получаването им (куриерски офиси, клоновете на Български пощи и автоматизираните денонощни пощенски станции easybox). На групово ниво кампанията се обезпечава и с 4,3 милиона евро допълнителни инвестиции в технологии - сървъри, хостинг, облачни услуги и други.

Още от старта си у нас eMAG Black Friday привлича клиенти, които правят първите си стъпки в онлайн пазаруването или на платформата и откриват предимствата на добрите оферти и широката гама продукти, достъпни където и да се намират. Това е и търговското събитие, при което се виждат актуалните тенденции в електронната търговия. Тази година очакванията са насочени към продължаващо увеличаване на картовите плащания, което стимулира цифровата икономика и отразява повишеното разбиране на предимствата на електронната търговия от страна на потребителите. Прогнозите са също за разнообразяване на пазарската количка с продукти от различни категории и за нарастване дяла на поръчки, направени през мобилното приложение на компанията.

Миналата година разпознаваемостта на Black Friday достигна до 96,9% от цялото градско население в България, като над седем от десет българи възнамеряваха да купят поне един продукт по време на кампанията (според проучване на Kantar).

На Black Friday 2021 на eMAG.bg бяха регистрирани поръчки на 382 хил. броя продукти на обща стойност 55,9 млн. лв. Над 74% от посещенията на платформата бяха направени през мобилни устройства, а потребителите добавяха в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо 2020 г.).

Снимка: eMAG


Материалът е предоставен от eMAG.bg.