"Всяка една промяна е болезнена и когато беше затворен булевард "Витоша", когато се вкараха зоните, когато ни накараха да слагаме колани, когато трябваше да се научим да спираме на пешеходни пътеки и да приемем, че пешеходците имат права. Отчитам някои пропуски от наша страна и ще се поправим". Това написа Борис Бонев на своята страница във Фейсбук относно новата организация на движение по бул. "Витоша", "Патриарх Евтимий" и ул. "Фиртьоф Нансен".

Днес се състоя извънредно заседание на постоянната комисия по транспорт към Столичния общински съвет (СОС), на което темата беше дискутирана.

Това е проект, който е бил дискутиран много пъти през годините, и това е много важно да се знае, подчерта Борис Бонев.

Това не е проект, за който са се сетили "Спаси София" или кметът Терзиев, това е проект, който е заложен в плана за устойчива градска мобилност от над десет години и е препотвърден в различни доклади на чужди архитекти, които са се занимавали с градоустройство на градовете", посочва оше лидерът на "Спаси София".

На брифинг на 29 април Борис Бонев каза, че за него е повече от странно, че велоалеята и буслентата по "Патриарх Евтимий" - проекти, които по същите тези стратегически документи трябваше да са изпълнени преди повече от десет години, изведнъж станаха тема на предизборни спорове в кампания и то за национални избори.

"Ние не сме избрани, за да мрънкаме, а за да изпълняваме стратегиите, които експертите много ясно и точно са казали, че трябва да се изпълняват с конкретните планове за действие и конкретните мерки", добави тогава той.