БГНЕС
Данъчни учат да работят с глухи и слепи
160 служители на Националната агенция за приходите (НАП) са преминали обучения за обслужване на клиенти със специфични потребности през 2008 г. и 2009 г.
Обученията са с лектори от Център за независим живот - София, като обучените експерти работят в салоните за обслужване на клиентите на данъчната администрация, съобщиха от НАП. Служителите на приходната администрация са получили основни познания в области като подход към хората с увреждания, етикет при общуване с тях, клиенти със зрителни, физически, слухови увреждания. По време на лекциите данъчните са получили и знания за това как се обслужват клиенти с ментални и други увреждания, както и възможностите за подобряване на достъпността на салоните за хората със специфични потребности.
През 2008 г. са обучени 58 служители от териториалните дирекции София град, София област, дирекция "Големи данъкоплатци и осигурители", както и дирекция "Информационен център" в Централно управление. През тази година да работят с хора със специфични нужди са се научили 102 служители от Пловдив, София, Бургас, Велико Търново и Варна. През 2009 г. 21 експерти на НАП са подготвени за обучаващи по тема "Обслужване на клиенти със специфични потребности".
През 2008 г. са обучени 58 служители от териториалните дирекции София град, София област, дирекция "Големи данъкоплатци и осигурители", както и дирекция "Информационен център" в Централно управление. През тази година да работят с хора със специфични нужди са се научили 102 служители от Пловдив, София, Бургас, Велико Търново и Варна. През 2009 г. 21 експерти на НАП са подготвени за обучаващи по тема "Обслужване на клиенти със специфични потребности".
ИЗБРАНО
ИЗБРАНО