Засиленото общуване в дигитална среда е предпоставено от изолацията в глобалната пандемия. Това време катализира различни обществени процеси и ражда нови форми на комуникация. Например, новата социална мрежа Clubhouse. Тя се различава от Facebook, Twitter, Instagram и TikTok с това, че в нея няма снимки, видеа, дори съобщения. Можете да общувате в нея само с глас. За да участвате - трябва да получите покана от човек, който вече е вътре. Веднъж попаднали там - можете да изберете в коя виртуална "стая" да влезете - според вашите интереси. Ако имате късмет, можете да попаднете дори на Опра Уинфри или Илън Мъск.

В новото издание на подкаста "Trendy" Милена Николова-Миленита и Даниел Ненчев спорят за стойността, характеристиките, функциите и "специалните ефекти" на новите социални мрежи.

Последвайте ни в: Spotify - Google Podcasts - Anchor - Breaker - Pocket Casts - RadioPublic

Като ирония към комерсиалния модел на наличните социални мрежи, Милена измисля и нова, българска социална мрежа - "Богати.Ще". И отправя предизвикателство към вас, читателите и слушателите. Как трябва да се казва бъдещата българска социална мрежа и за какво да бъде тя?

Участвайте с вашите предложения!

P.S.

В подкаста се споменават и дефилетата на водещата Миленита в печатни издания от близкото минало. Прилагаме документален материал.

Последвайте ни в: Spotify - Google Podcasts - Anchor - Breaker - Pocket Casts - RadioPublic