Топ 5 на страните с най-много злато
Продължава изкупуването на злато от Централните банки на най-големите и силни икономически страни в света.
Обратно в новинатаКоментари - Топ 5 на страните с най-много злато | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Roki (нерегистриран)
Златото е единствения начин да си запазите спестяванията в дългосрочен план !
Експерт (нерегистриран)
Потресен съм от неосведомеността на ДИР-журналистчетата ..... интересно къде в 'класацията' им остават страни като Австралия и Южна Африка, които от векове са известни с ГОЛЯМ местен добив на злато ..... ! (... пфу .... дибидюси !)
Абе (нерегистриран)
...не знам кой колко злато има, но определено векторът на движение на човешкия поток по света е от Русия към САЩ и Западна Европа, а не обратно...Колкото злато могат да гепят от Русия руските олигарси, все на Запад го кътат и все там купуват имоти и живеят. Да не говорим къде пращат отрочетата си да учат и живеят (Справка Лавров, Путин и т.н., Нинова и т.н.). Сигурно в Русия златото много лъска, та пречи на очите им да видят истинската розова действителност. Та затова погрешно вземат западното направление...
Иля (нерегистриран)
Мурзилките могат да бъдат на първо място само ако класацията е за алкохолизъм или лош начин на живот.
999 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Пролет (нерегистриран)
И АЗ ДА ПОПИТАМ КАТО Г-ЖА ЛЪЖА:ЗЛАТОТО ЯДЕ ЛИ СЕ?
Гладна кокошка злато сънува (нерегистриран)
Определено се яде и е особено вкусно. Можеш да го продадеш по всяко време без проблеми, за разлика от всичко друго на света и да си купиш каквото поискаш. Колкото повече злато, толкова повече стоки!
сс (нерегистриран)
По КОМ време и ние имахме към 35 тона, но се съмнявам нещо да е останало от демократите!!!
KGB (нерегистриран)
ВСЪЩНОСТ ТО НИКОГА НЕ Е БИЛО В България. От 1963 то е в СССР и много се съмнявам някой да ни го е върнал.
Aha (нерегистриран)
Само дето немското злато е в САЩ, които отказват да им го върнат, а САЩ не са пускали камера в трезорите със злато от 50 години.
КЪДЕ МИСЛИШ Е (нерегистриран)
НАШИЯТ ЗЛАТЕН РЕЗЕРВ?! СЪХРАНЯВА СЕ ВЪВ ФЕД,ДОКОЛКОТО ЗНАМ! Т.Е. ДАЛИ СМЕ НА КОТАРАКА ДА ВАРДИ МЛЯКОТО !!! ПОЗОР !!!
централните (нерегистриран)
банки по света купуват ударно злато, защото се подготвят за оглушителният гръм на американсикат финансов балон.Пред 2 седмици за 2 часа от фондовата борса в Н.Йорка се заличиха почти 1 тлрн.долара.Всъщнсто САЩ са в технически фдефолт от десетилетия но ФЕД печаташе пари и тази мярка приключи.Имадва вариана :-вдигате на лихвите което ще увличи стагнацията и силна обезценка на долара и отказ от него.Американският дълг само за 1 месец нарасна с още 1,8 тлрн. а бюджетният дефицит е вече над 1 тлрн.Истинската заетост на постоянни работни места в САЩ е 127 млн.работещи което под 40 % -това са ихората които годишно здължат 163 000 долара от разпределеният само външен нетен дълг без вътрешният който е още толкова.Новите работни места са всъщност времени ниско платени и на половин раб.ден а молбите за купони са 70 млн. от които 55 млн.одобрени тъй като няма пари.За здравни застрхаовоки въобе да не говорим-1/3 от хората ги нямат.Няма вече кой да помпа балона наречен америк.икономика която си е истински книжен тигър.
Косьо (нерегистриран)
Еееей ...... да ги ожали човек американците ....
бреееей, тц-тц-тц.... (нерегистриран)
Те тия американци по-зле от Сомалия и Северна Корея бе. Даже и там няма купонна система, а ей на, виж, в САЩ така било. Чак сега научих, добре че има такива съвестни другари да ни информират какво е там положението, но и ние трябва да помогнем с това инфо на десетките хиляди братушки да не бягат за там, ами да си седят в устроена Русия :)
това (нерегистриран)
факти изнесени от америкнаски икономисти и цитирани ежедневно в Блумбърг.А за руснаците дето бягали на там: ами пак си има статискика: руснаците които отидоха там през 90-те демократични елцинови години : 3/4 от тях или близо 2 млн.са се върнали в Русия след 2004-2005г.В САЩ наисти отиват много хора но все от арабски и африканнки произход и най вече латиноси.
хихихи (нерегистриран)
оказава се че и "американското" злато е като икономиката им-на документи и на хартия
Ашколсум (нерегистриран)
А ти как разбра, че е само на хартия? Пуснаха те във Форт Нокс да им огледаш трезорите ли?
вя (нерегистриран)
в бнб я има я няма 5 кила злато, мизерия.
СЕРСЕМИН (нерегистриран)
Имало е скандали които са били потушавани тихомълком. Златните кюлчета в същност съдържат отвътре волфрам. Волфрама е със същата плътност като златото и не се хваща при проверка с рентген. Най-сигурната проверка в този случай е механичната проверка - дупчене с дрелка. А доколкото четох, тези скандали са свързани с известни институции, не с някакви си мафиотчета.
вя (нерегистриран)
да то ако беше толкова лесно с волфрама сичкото щеше да е фалшиво,ти добре ли си??.
Баш серсемин (нерегистриран)
Абе серсемино, ти слушал ли си за рентгеноструктурен анализ? Златото и волфрамът не само че не са с еднаква плътност, но и са с различни кристални решетки... Аман от червени кухи лейки, разбирачи...
12345 (нерегистриран)
Ми тва американското злато не е съвсем злато и не е сичкото техно, ама айде от нас да мине...
От чужбина (нерегистриран)
Има съмнения, че Америка няма толкова злато колкото декларира. Възниква въпроса, дали през човешката история е добито толкова злато?
1 (нерегистриран)
Пут.кин има 1000 тона лично злато откраднато от милионите алкохолизирани руснаци.
Dell (нерегистриран)
А джендър Сам има 8 пъти повече, лично откраднато от милионите избити и окрадени от втората световна насам....
Тарабата (нерегистриран)
Какво сте се хванали за това злато ? Колко струват 1000 тона злато ? Е ? Горе долу годишния БВП на България
сферичен идиот (нерегистриран)
Голам праз. При работеща икономика и външна търговия златото отдавна няма такова критично значение. И без друго парите вече са числа в компютрите. Има страни като Норвегия и Канада, които изобщо нямат златен резерв. Направо да ги оплачеш.
OOO (нерегистриран)
знам ли ... имаш големи територии ...значи имаш и някакви залежи ,в това число и злато . ето наскоро около уфа - башкирска русия са открили големи залежи на 300 м под земята ... имаш също и вода ... русия в това отношение е богата , друг е въпроса че нищо не стига до обикновеният човек като у нас ...
А нашите (нерегистриран)
освободители от фашизма през 1944 г.освен,че ги хрантутихме 600 хил.човека две години,накрая като си заминаваха ни отмъкнаха и архива и златните запаси.
Грух (нерегистриран)
Е би с и май. Ка та.
AbuTalib
Златният стандарт не е вече определящ откакто САЩ се отказаха от него.Банкнотите в обръщение не са обезпечени със злато на нито една страна. На практика са само хартийки.Ако можеше по някакъв начин да са обезпечени със здравето на хората, това би било чудесно.По-рано у нас е имало много столетници, което означава, че сме били богати от тази гледна точка. Важно е и друго-свободното време. Днес то е приспосолбено, така да се каже, само за народните представители.работят само по два дни в седмицата а през другато време хвърлят усилия да уреждат фирми на роднини и познати послушковци.
imperivm (нерегистриран)
И аз това им повтарям на "древните" дето само плюят по Биткойна:)
неяо сте пропуснали (нерегистриран)
никъде не прочетох Англия!
чули ли сте легендата (нерегистриран)
за древногръцкия цар Мидас, който от алчност измолил от боговете дарбата, всичко до което се докосне, да се превръща в злато, да ама като огладнял и ожаднял, храната и виното му станали златни, като прегърнал децата си, те станали златни статуи, във всяка легенда има зрънце истина
Мурзилките са в ШОКК (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
323232 (нерегистриран)
ВЪЛНАТА КАКВО КАЗВА ЗА ГЕРМАНСКОТО ЗЛАТО - В НЕГО ВКЛЮЧЕНО ЛИ Е ТОВА,КОЕТО Е В АМЕРИКА?
голденберг (нерегистриран)
американците злато ли имат или волфрам увит със злато
Краси (нерегистриран)
Прав си те американците на думи много имали но иначе никой не го е виждал .Тя цялата им работа е такава.Като рибарските приказки .
Саймън Грубер (нерегистриран)
Един ден ще изчезне всичко от Форт Нокс.
Много си закъснял, Грубере (нерегистриран)
Джуджето Кривоноско отдавна опоска всичко.
Каламбурин (нерегистриран)
И при златото гаранция няма,защото има съмнения,че е продадено много повече от колкото в всъщност има.Купуваш от трезор злато и го оставяш там на съхранение,тази практика е широко разпространена от Федералния резерв.така ,че нищо вече не това е и било.
Бил Каиша (нерегистриран)
Рашките ни обраха 26 тона злато. И още колко са ни ощетили ще разберете от статията 133 млpд. лв. е cтpyвала cъветската окупация на България.
Може (нерегистриран)
Мислиш ли че дори и американците да бяха ни окупирали нямаше да изкярят от нас и да приберат пара от нас или си мислиш че всичко даром щяха да ни дават?!!
ivan_stoianov.1974@abv.bg
Не им вярвайте другарки и другари! Кога САЩ е показала ,че има действително това количество което декларира?? Кога кравата Меркел е допусната да види "германското" злато ,което се държи в САЩ ??
Адолф Путлер (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
о (нерегистриран)
Не си харчете парите. Държавата със закон може да изземе всичкото злато от държателите.
Дали? (нерегистриран)
Така погледнато, държавата може да приеме какъвто си иска закон. Но този закон трябва някой да го прилага. Дали ще се намерят хора, които да приложат такъв закон или просто държавата ще колабира и ще се сменят законотворците?
(нерегистриран)
За съжаление мнозинството българи са бедни и нямат възможност да купят злато. Подобен закон ще засегне малцинството заможни българи, а мнозинството ще злорадства - "вижте как взимат парите на богатите, те заслужават да бъдат ограбени от държавата". Само че забравят какво се случва на държавите, които гонят богатите си граждани...
az#100г.ЧервенаАрмия (нерегистриран)
Германия със сигурност няма толкова злато. На хартия може, но в действителност-не! Немското злато се съхранява в САЩ и има подозрения, че отдавна е разпродадено. Например, Вашингтон категорично отказва на германците не само да им го върне, но и да ги допусне да го видят...
Горд Европеец
Напротив, има. Всичкото НАЦИСТКО злато е пренесено в говедарника - като при приятели. То затова и 42 милиона немци живеят в говедарника. Защото фашистите бягаха и там.
Клепоухия (п)резидент (нерегистриран)
Ама къде са братушките, колко повече злато имат от ФАЩ????????
Хм-хм!... (нерегистриран)
По-голямата част от св. злато го няма! Има само счетоводни записвания. Ще попитате къде е златото?! Ами one way...
Грух (нерегистриран)
Давай, Русия ! Аз те подкрепям !
usa ru suckz (нерегистриран)
руснаците ни откраднаха 20 тона злато! а американците в момента крадат от 10 години копаят тука!
немеца (нерегистриран)
Не американци, а канадци ни крадат златото.
фъки (нерегистриран)
Американците обраха и ликвидираха цяла България, даже наеми не плащат за базите. Защото са собственици на територията България с продажното племе българи
последният евроръководител (нерегистриран)
Американците взеха за обезпечение по заробващия план Маршал държавното злато на всички евродържави като гаранция по заема. Само дьо Гол се усети и го прибра и изкара Франция от НАТО-
сашо (нерегистриран)
А колко повече тона щеше да има България, ако не изнасяха 98% от добива?
С ФЕД и за злато да тръгнеш, (нерегистриран)
- ще загубиш.... Съюзниците на САЩ очевидно нямат доверие и след Централните банки на Германия, Франция и Италия, които заявиха, че ще репатрират постепенно големи количества от златото си, съхраняващо се във ФЕД и Холандия поднесе същата лоша новина за Вашингтон и започна да репатрира своите резерви от САЩ. Така станахме свидетели на най-голямото изтегляне на злато от американския федерален резерв от 2001 г. насам. Общото количество, което само до момента е изтеглено от САЩ вече е зашеметяващите 119 тона. Свеждайки чуждестранното злато (earmarked gold), съхранявано във ФЕД до едва 6,029 тона: Най-голямото месечно изтичане на злато от началото на новото хилядолетие. Това е и най-малкото количество злато, което някога се е намирало във федералния резерв на САЩ, намиращ се в Ню Йорк през 21 век. Ny-Fed-gold-November_0
Рубик Хачикян
Злато се купува, ако бъдещето изглежда несигурно. И особено, ако идва война. Това е притеснителното най-вече. Че не става дума за инвестиционно злато. Ако има опасност от война НАТО - Русия, доларите и лирите не вършат работа на руснаците
Все в г (нерегистриран)
По време на война златото стреля ли?
ru (нерегистриран)
Да. Един пълководец в миналото казал че за война са най-нужни 3 неща: пари, пари и пак пари.
Рубик Хачикян
Войната е скъпо нещо, умнико. За сведение - 2,25 милиарда златни франка са репарациите на България след Първата Световна Война. По сегашната цена на златото май прави некакви си 27 млрд лева.
абвгз (нерегистриран)
На човек от населението се пада най-много на Германия по 40 гр., Русия е с 13 гр, Китай пък с малко над грам. Бг има 40 тона или по 6 гр. на калпак.
труженник (нерегистриран)
ха ха ха, реално обяче в кой се намира златото е по важно, реално в кои хора, в кои човечета!
труженник (нерегистриран)
Евреяяят, джевитата са били там по германско, та затова са на второ място, и разбира се уса, та те там са повече отколкото в израел ... националния резер на уса е частен и е на джевита.
МАЙОРА (нерегистриран)
Ще слушате трола Дебилий Х кво ви пише! Той не излиза денонощно от дира и знае много! ;-)
гумата (нерегистриран)
Това пряко доказва, че златният стандарт постепенно се връща. Или големите един ден няма да се поколебаят да унищожат долара и еврото , за да разорят милиони хора и така по- лесно да ги управляват. Тъй като ние, българите сме парени дълги години , постоянно и умишлено от подчинената на големите управляваща класа, трябва при всяко положение след приемане на еврото да имаме резервен изход във валута, злато, земя, ценни активи, които няма да останат обезценени от една или друга криза. Класацията, обаче може да е и строго манипулативна, защото златото е обезценено и с години не се вдига, губи внимание и търговците търсят повишение на интереса за инвестиции в злато. Освен това златото ако не може да се опази в надеждно, недосегаемо място/ включително от държавни ръце/ е лоша инвестиция. Аз го оценявам като опасно за живота решение. златото се фалшифицира, което изисква много повече от надеждна защита, но и знания, които всеки срещнат не притежава. Нещо като шведска, норвежска крона, швейцарски франк, британска лира, щатски долар може би са разумни решения. Инвестиция в щатски акции е добра, стига да се контролира денонощно и извършва без посредника да продава по своя преценка...
info (нерегистриран)
Прочетете за аферата за американското вофрамово злато. Има интересна статия за това на Красимир Иванджийски. Обхваща доста интересни теми свързани със САЩ, златото и различни тайни операции. С търсачката се намира лесно статията.
3254 (нерегистриран)
Аз само ще допълня, че далаверата е мноооого по-голяма. Английските и американски "трейдъри" на злато са продали всяко кюлче по средно 5-6 пъти, защото повечето купувачи не искат доставка. По тази причина от 5-7 години Китай и Русия купуват злато единствено с доставка. Допълнително проверяват и качеството, явно. Казано иначе, всяко волфрамово кюлче "злато" има 5-6 собственика.
ru (нерегистриран)
Русия купува само нейното си злато. По-точно златото добрито от руски фирми в Сибир. Купува го срещу рубли, т.е. печата нужните рубли срещу изкопаното злато. Златото за държавата излиза безплатно, а срещу него в икономиката се вкарват пари. Това понеже в Русия фактически има валутен борд, както и у нас. Само дето у тях не е официално, а ние си го признаваме.
е (нерегистриран)
?
Adolfo (нерегистриран)
Биткойна ще види сметкат на всички банки и на всички валути За сега липсва само технология да пазаруваме в Метро или Билла плащайки с мобилния си телефон с биткойни Стане ли това ако имате книжни пари хвърляйте ги А златото ще остане скъпо защото е красиво Ще се купува с биткойни разбира се
хитлераго (нерегистриран)
който има нафта има и злато! Нищо не казват за държавите с нефтените кладенци, нефтения полустров...
крадци (нерегистриран)
това са управляваща американска клика, подчовеци
история (нерегистриран)
След 9.9.1944 резерва на Б-я отиде отиде в СССр.Тъка нашият златен резерв изчезна
пак история (нерегистриран)
След разрухата в ПСВ ,глад,вдовишки бунтове, Радомирска република,САЩ срещу част от златния ни резерв ни пращат зръно,за да не умрем от глад.
info (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Паисий
всички купуват злато, щото са наясно, че доларът е хартийка без покритие и скоро ще гръмне. Дълговете на САЩ са повече от БВП.
Паисий
Доказателство: 1946-47 г. - 1 тройунция злато струва ... 45 долара 2017-18 г. - 1 тройунция злато струва 1345 долара тези нови 1300 долара са обезценяване!
хитлераго (нерегистриран)
а, бре много ги разбираш рабтите! бравос!
даа (нерегистриран)
Долара е хартия, а златото метал. Важно е какво се търси и използва.
1 (нерегистриран)
Пут.кин има 1000 тона лично злато откраднато от милионите алкохолизирани руснаци.
477 (нерегистриран)
Предполагам, че знаеш, защото го държи в твоя г&з?
Грух (нерегистриран)
Яд ли те е ? Слава на Русия ! Да живее Путин !
Грух (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
И колко от тези (нерегистриран)
8134 тона са Либийски?! Май бях над 600 тези тонове злато които "изядоха главата" на Кадафито и на цяла Либия?! Поправете ме ако греша!
хихи (нерегистриран)
Такава простотия не може да се поправи, хихи
Ясно, за себе си говориш! (нерегистриран)
Прав си, твоята простотия, неосведоменост и къса памет не могат да се поправят никога!
до и колко (нерегистриран)
Не грешиш, а аз се питам колко от това злато е откраднато от други държави, като започнеш с инките, златните зъби и златото на близкия изток.
Мирослав Костов
Още не са върнали държавния резерв на Германия и Франция.Който го бяха взели да го пазят.
Грух (нерегистриран)
Прав си - ФАЩ са световни крадци, мошеници и грабители ! Ама и техният ред ще дойде - съдбата не прощава !
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Гръцкият климат се променя и ще става все по-лошо
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Русия внесе в ООН резолюция за забрана на оръжията в космоса