Разрешение лично е дал кметът на Бургас Димитър Николов, съобщава в. "24 часа". На снимките Красимир Балъков връзва обувките на момче, Бобич получава топка от малката си дъщеря, Паскал Борел е направил плонж, като на врата има хриле, а зъбите на Старокин са като на акула, която е изобразена и на логото на клуба.
Тези фотоси вече са поставени на 18 билборда в целия Бургас. На всеки от тях пише "Сезонът на акулите започва". Същите след време ще бъдат преместени в Созопол, Несебър, Карнобат, Айтос и други населени места от региона. Днес мегабилборд с размери 15 на 15 метра ще бъде монтиран от алпинисти на хотел "България" в центъра на Бургас.
Цялостната рекламна кампания на "Черноморец", която е по идея на боса на клуба Митко Събев, Красимир Балъков и Фреди Бобич, включва и обособяване на цял сектор на ст. "Лазур" за майки с деца. Целта е свободен достъп и безпроблемно адаптиране на малчуганите и техните родители към футболния отбор на "Черноморец". В момента се изработва костюм на акула, с който местен професионален актьор ще обикаля улиците на Бургас и ще раздава рекламни материали. Всички набрани средства от картите и билетите на специалните гости на трибуната на ст. "Лазур" по време на мачове ще бъдат насочвани изцяло към ДЮШ на клуба.
Същевременно стана ясно, че "Фамилия Тоника" ще изпълни новия химн на "Черноморец". Автор на музиката е Гого Найденов. Текстът е на несебърския поет Иван Нейков, а аранжиментът - на Красимир Гюлмезов.
Офертата към "Тоника" е лично от боса на "Черноморец" Митко Събев. Бизнесменът държал химнът да е изпълнен от бургазлии.