BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. - обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за "Бизнес проект на годината". Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP - над 339 000.
"Това е изключително признание за усилията на екипа на BILLA България, който точно в най-предизвикателната година, преминала под знака на пандемия, стартира дигитализацията на своята програма за лоялност. BILLA карта е бизнес проект, с който целим да бъдем максимално близо до нуждите и очакванията на нашите клиент като предоставим добавена стойност в пазаруването и още по-добро потребителско преживяване", сподели Майя Шарабова, Ръководител отдел "Маркетинг" в BILLA България при получаване на наградата по време на официалната церемония.
Дългогодишното партньорство на BILLA с Българския червен кръст спечели приз в категория "Социален проект". През 2020 г. съвместната кампания "Купи и дари" обезпечи 25 тона хранителни продукти на стойност 50 000 лв., които бяха разпределени сред повече от 5000 социално слаби хора и такива, настанени в институции. Въпреки трудностите в условията на пандемия, търговската верига продължава да инвестира и развива инициативата, в рамките на която всеки клиент може да дари трайни хранителни стоки във всеки магазин на веригата в страната, в количка за пазаруване, разположенa в касова зона и обозначена с логото на проекта.
"От началото на съвместното ни сътрудничество с Българския червен кръст са дарени над 102 тона храни и хранителни продукти, с които заедно сме подпомогнали над 40 000 нуждаещи се граждани и социални институции. Гордеем се, че чрез лесния механизъм на кампанията успешно превръщаме рутинния акт на пазаруване в жест на грижа и подкрепа за нуждаещите се хора в страната вече 6 години," каза Стоян Тачев, прокурист, ръководител на отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор "Корпоративна отговорност".
Комуникационната кампания, реализирана съвместно от BILLA България и ПР агенция "Параграф 42" в TikTok, която по интересен начин популяризира новия "пица щанд" в магазина на веригата, разположен на бул. "България" в София, получи трета награда в категория "Иновация в маркетинга и ПР сферата".
Материалът е предоставен от BILLA България.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна