BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. - обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за "Бизнес проект на годината". Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP - над 339 000.

"Това е изключително признание за усилията на екипа на BILLA България, който точно в най-предизвикателната година, преминала под знака на пандемия, стартира дигитализацията на своята програма за лоялност. BILLA карта е бизнес проект, с който целим да бъдем максимално близо до нуждите и очакванията на нашите клиент като предоставим добавена стойност в пазаруването и още по-добро потребителско преживяване", сподели Майя Шарабова, Ръководител отдел "Маркетинг" в BILLA България при получаване на наградата по време на официалната церемония.

Дългогодишното партньорство на BILLA с Българския червен кръст спечели приз в категория "Социален проект". През 2020 г. съвместната кампания "Купи и дари" обезпечи 25 тона хранителни продукти на стойност 50 000 лв., които бяха разпределени сред повече от 5000 социално слаби хора и такива, настанени в институции. Въпреки трудностите в условията на пандемия, търговската верига продължава да инвестира и развива инициативата, в рамките на която всеки клиент може да дари трайни хранителни стоки във всеки магазин на веригата в страната, в количка за пазаруване, разположенa в касова зона и обозначена с логото на проекта.

"От началото на съвместното ни сътрудничество с Българския червен кръст са дарени над 102 тона храни и хранителни продукти, с които заедно сме подпомогнали над 40 000 нуждаещи се граждани и социални институции. Гордеем се, че чрез лесния механизъм на кампанията успешно превръщаме рутинния акт на пазаруване в жест на грижа и подкрепа за нуждаещите се хора в страната вече 6 години," каза Стоян Тачев, прокурист, ръководител на отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор "Корпоративна отговорност".

Комуникационната кампания, реализирана съвместно от BILLA България и ПР агенция "Параграф 42" в TikTok, която по интересен начин популяризира новия "пица щанд" в магазина на веригата, разположен на бул. "България" в София, получи трета награда в категория "Иновация в маркетинга и ПР сферата".


Материалът е предоставен от BILLA България.