В България всеки човек произвежда 94 кг хранителни отпадъци на година. Само домакинствата са виновни за 57% от всички изхвърлени храни в страната, което означава, че човек хаби повече храна от ресторанти, супермаркети и производители взети заедно. Това показват данните в Националния план за управление на отпадъците 2021-2028 г. Според изискванията на европейската директива се очаква до 2030 г. да намалим наполовина този процент.
Тази година над 60 учeници от училища в цяла България ще дадат своя принос в борбата за намаляване на хранителните отпадъци у нас и ще работят върху създаването на работещата и ефективна стратегия за социални медии в полза на каузата, като част от третото издание на програмата на dentsu за развитие на потенциала на учениците - The Code.
The Code е част от глобалната социална политика на маркетинг комуникационанната група dentsu, чиято цел е да превърне предизвикателствата на дигиталната икономика в положителни възможности, които работят за всички членове на обществото. Тази година тя си партнира с "младежката ръка" на Световния икономически форум - Global Shapers Community в София и Монделийз България за създаването на положително социално влияние сред младежите у нас.
В продължение на една седмица и изцяло онлайн младежи от 7 до 12 клас от столичните 91 Немска езикова гимназия, ТУЕС, 19 СУ, ЧСУ БГ Школо София и, заедно със СУ "Н.Й.Вапцаров" в Приморско и ПГАСГ"Арх.Камен Петков" в Пловдив, ще бъдат обучавани от ментори от Carat, iProspect, dentsu X и професионалисти по електронна търговия от Isobar, част от глобалната комуникационна група на dentsu, как да превърнат своите естествени познания за социалните мрежи в професионален медиен продукт, с който публиката да е готова да се ангажира и дори да даде своя принос в полза на социална кауза.
С изграждането на маркетинг стратегия за популяризиране на реално съществуващ социален проблем, The Code ще подготви учениците в прогимназиален и гимназиален курс за възможностите на дигиталната икономика. Програмата на практика ще им позволи да разберат и използват силата на най-популярните канали за комуникация на тяхното поколение - социалните медии - като професионален инструмент за маркетинг и социално влияние върху обществото.
НАЙ
Си Ен Ен: Всичко, което удължава войната в Украйна, е в полза на Русия и срещу Запада
Захарова: Шокирани сме, Руската църква затваря, карат свещениците в затворническа кола
Мирослав Иванов с първи думи след раждането на Деа
Бойко Борисов представя лично кандидата за кмет на София
Полша замрази доставките на оръжия за Украйна
Захарова: Шокирани сме, Руската църква затваря, карат свещениците в затворническа кола
Експулсирали сме трима свещеници на Руската църква, застрашавали националната сигурност
Кабинетът одобри проекта за закупуване на нови бойни машини „Страйкър“
Полша замрази доставките на оръжия за Украйна
Си Ен Ен: Всичко, което удължава войната в Украйна, е в полза на Русия и срещу Запада