Тенденция в търговията през последните години е усъвършенстване на потребителското изживяване, както посредством оптимизиране на онлайн пазаруването, така и чрез модернизация на физическите пространства в търговските обекти.
Ето защо редица световни брандове преосмислят търговската си концепция, отговаряйки на актуалните нужди на потребителите. Френската верига Mr.Bricolage не прави изключение. До разработваната в продължение на 4 години нова търговска концепция за първи път у нас ще се докоснат пловдивчани.
В края на миналата година брандът стартира реновиране именно на един от най-ключовите си обекти и първи магазин в Пловдив, за да отвори врати отново на 20 март 2020. Какво включва тази нова търговска концепция? Нови, уютни пространства, кът обмен на идеи, пресичане на физическа и онлайн продажба, обособено пространство за доставки на онлайн поръчки, обновено излагане и означаване на продуктите.
Обновеният магазин на Мосю Бриколаж отваря врати на 20 март с много изненади и ексклузивни оферти. Специални подаръци са предвидени за първите 50 клиенти при покупка над 20 лв. За да зарадва потребителите си още повече, Mr.Bricolage организира томбола, с която всеки ден в продължение на 20 дни от отварянето на магазина ще раздава различен специален подарък на свой потребител.
НАЙ
Последен ден на Тръмп в Белия дом: Центърът на Вашингтон прилича на военен лагер (снимки)
Пропадна участък от релсовия път на третия лъч на метрото
Локдаун в Германия: Семействата изнемогват, фатални последици за децата
Байдън назначи първи трансджендър на висш държавен пост (видео)
Руското посолство тагна Бойко Борисов в позицията за ареста на Навални
Байдън назначи първи трансджендър на висш държавен пост (видео)
Предадоха на съд блокадчиците, изпочупили колата на майка с двете деца пред Румънското
Слави Трифонов отказа на Корнелия Нинова: С вас стоим от двата бряга на реката
Пропадна участък от релсовия път на третия лъч на метрото
Руското посолство тагна Бойко Борисов в позицията за ареста на Навални