Осем талантливи младежи търси Лидл България за новата си стажантска програма която ще стартира през месец юли. Кандидатите трябва да са завършили минимум I курс във висше учебно заведение и да изберат една от осемте проектни задачи в различни отдели в компанията. Кандидатстването става с изпращането на CV и отговор на въпроса защо кандидатът избира точно тази проектна задача.

Всички желаещи могат да кандидатстват до 30 април по съответната обява в секцията "Ученици и студенти" на обновения кариерен сайт на Lidl https://jobs.lidl.bg/

"Нашата нова стажантска програма е структурирана да отговори на потребностите на младите хора, които искат бързо да виждат резултати от работата си и да учат чрез практиката. Всеки стажант ще работи по конкретна проектна задача в съответния отдел в компанията. Затова дизайнът на стажантската ни програма е насочен към изграждане на умения за управление и изпълнение на проекти, а в края на програмата всеки ще има възможност да представи резултатите от работата си и да получи признание за нея. Вярваме, че предложението ни към младите хора е иновативно, различно и в същото време достатъчно сериозно, за да предпочетат нашата компания за летен стаж. Вече стартирахме подготовката на бъдещите ментори и преки ръководители, за да гарантираме, че стажът ще има добавена стойност и за двете страни", каза Катерина Шопова, Директор "Човешки ресурси" в компанията.

Одобрените кандидати ще имат възможност да добият професионален опит в международна компания, отличена като ТОП работодател от престижния Top Employer Institute. Стажът продължава два месеца - от 15 юли до 11 септември. 800 лева е брутното месечно възнаграждение, към което компанията добавя и 120 лв. ваучери за храна за периода на програмата.

Програмата е част от усилията на Лидл България да подкрепя младите хора в тяхното кариерно развитие, като им дава възможност да трупат ценен практически опит.

Едновременно с това, тя отразява и отговорността на компанията като работодател, която още повече се проявява в ситуации като настоящото извънредно положение и обстановката с коронавируса. С цел превенция и осигуряване на безопасност за своите служители и клиенти, компанията въведе редица мерки. Сред тях са работа от разстояние за служителите в централа, допълнително възнаграждение за служителите в магазините и склада, актуализирано работно време на всички обекти, за да се олекоти натоварването и да се осигури възможност за провеждане на засилена дезинфекция, организация на доставки и зареждане на магазините. Във всички търговски обекти са въведени засилени хигиенни мерки - ежедневно се дезинфекцират всички помещения в магазините, пазарските колички, касовите ленти и шкафчетата за клиенти. Осигурена е дезинфекция и за клиентите и дръжките на количките при влизане в магазина. Всички служители са оборудвани с ръкавици и защитни маски. Започна монтирането и на PVC прегради на всички каси за допълнителна изолация и защита както за служителите, така и за клиентите, което ще приключи до края на седмицата. Следвайки разпоредбите на Националния оперативен щаб в магазините е въведен пропускателен режим от максимум 30 души, както и времеви слот за пазаруване на хора над 60 години.

Не на последно място, взети са и допълнителни мерки, с които се насърчават и улесняват клиентите да стоят на безопасно отстояние един от друг.

 За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.

 

За контакти

Лидл България

Лидия Бозаджиева

Специалист "Корпоративни комуникации"

Т: + 359 2/ 8026 692;

E: lidiya.bozadzhieva@lidl.bg

www.lidl.bg