Най-големият превозвач в Югоизточна България бе санкциониран заради забавяне в системите. Фирма е получила акт за липсваща винетка, въпреки че е закупила такава, предаде БНР.

На 29 март фирмата закупила 26 електронни винетки, за което заплатила над 2200 лева. Получили имейл, че покупката е осъществена, а парите са изтеглени от сметката им. На 1 април следобед обаче ТОЛ полиция спира техен автобус по линията Бургас-Слънчев бряг и констатира, че няма платена винетна такса. Започват спорове между тях, шофьора и управителя на фирмата Румен Христов. Констатират, че в системата не е отразено плащането. От превозвача се съгласяват да им бъде съставен акт, за да може автобусът да извози пътниците, казва Христов и допълва:

"На 2-ри ние получаваме, че имаме активирана винетка, но забележете, валидността на винетката не е до 2-ри май, а е до 31 април, както ние сме я заявили, което автоматично потвърждава правотата ни по време на проекта, че на 1 април автобусът е бил със закупена винетка. Обяснението е, че тяхната система не е заверена с парите, които ние сме превели".

Фирмата е изпратила възражение до Пътната агенция, но настоява проблемът да бъде изчистен, защото могат да бъдат санкционирани стотици изрядни компании.