През настоящата година особено актуален проблем в България са пътните инциденти, при които загиват деца. Новините почти ежедневно са пълни с инциденти, при които деца и тийнейджъри са ранени или загинали - факт, който е изключително притеснителен.

В отговор на тази мрачна статистика, една от най-влиятелните застрахователни компании на българския пазар - ЗК "Лев Инс", споделяща ценностите на голяма част от българското общество и стремяща се да подкрепи борбата за намаляване на инцидентите по пътищата, стартира своята инициатива S.O.S. - "СПАСЕТЕ НАШИТЕ ДЕЦА".

Това ще стане в присъствието на деца от няколко детски градини на 26 октомври от 10:30 часа в Парк-хотел "Витоша" (ТУ-София), съобщиха от дружеството.

На малчуганите ще бъдат подарени материали, свързани с кампанията, а специално за всички официални гости и присъстващи ще бъде направена оригинална демонстрация на живо, която организаторите пазят в тайна.

По време на събитието ще бъде представен нов, иновативен и интерактивен метод за обучение на подрастващи за правилата за безопасно движение, както и симулация при катастрофа - благодарение на автомобилния състезател Димитър Илиев.

Зад кампанията застават председателят на "Института по пътна безопасност" - Богдан Милчев, ексцентричният баскетболист - Тити Папазов, както и известни лица, които ще бъдат гости.

За да се превърне събитието в традиция, ЗК "Лев Инс" разчита изключително много на популярните български медии, които се налага да дават още повече гласност не само за отразяване на проблема, но и за неговото решаване - чрез непрекъснатата информираност на българските деца, техните родители и близки.

Децата трябва да бъдат възпитавани от най-ранна възраст на това, как да се ориентират във все по-динамичната градска среда и в изключително натоварения транспортен трафик. Обучаващи материали (печатни и електронни), специални събития, тържества, зелени училища имат за цел да превърнат правилата за движение и спазването на законите в ежедневие за децата - бъдещите граждани на България. И този процес трябва да е непрекъснат, подпомаган от социално ангажирани компании, като ЗК "Лев Инс" и отговорните български медии.

Нека превърнем тези инициативи в традиция, за да бъдат занапред децата ни спокойни и щастливи. Само тогава, заедно ще постигнем общата ни цел - всички те да бъдат живи и здрави, апелират от ЗК "Лев Инс".