Коментари - Жена загина, а 4-годишно й дете е ранено при удар между кола и камион (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Пред тежкотоварен камион никога не се влиза. Дори да ти се вижда, че се движи бавно. Най-добре изчакай, дори някой дебил отзад да те освири, но влезни безопасно на главния път.
Няма такова правило. Спокойно се влиза пред камион, като си преценил разстоянието и времето за маневра. Преценява се инстинктивно и със знания за 8 клас. Защо ги пишеш тези глупости? Ако не можеш да преценяваш разстоянието и скоростта - това си е твой личен здравословен, психически или интелектуален проблем. Останалите хора не ги касае.
много тъжно и жалко за малкоде дете....... бог да я прости ! наистина много тъжна новина.
" "Скоростта е висока тук, не е ограничена скоростта, с която се движат по този път. Винаги са се случвали тук катастрофи" А, дебилите които се включват в движението без да се огледат, защото са безсмъртни какво!
С колко е карал тира. На такива пресечки има ограничение 60....
Първо, на тая пресечка няма знак за ограничение на скоростта. И второ - и с 60 км/ч да беше карал, когато 20 т+ те бастисат, няма отърване. Още по-вече, на заледен път.
Съобразяване на пътните условия и от ТИР-а. Именно задкормилното устройство наречено калеко Алеко трябва да му светне лампата, че е способен да убие и ако трябва да намали на 40км/ч а не да кара със 100км/ч по обикновен немагистрален заледен път, това си е непредумишлено убиуйство за мен по непредпазливост!
...с 160 е карал ... С колко може да върви един ТИР бе ? Карал ли си ??
Жалко за поредната жертва на скотския манталитет, поливан доволно с чувството за абсолюта безнаказаност (в повечето случаи)! И ше добавя: В някои коментари се споменава, че нямало ограничение на скоростта? Верно ли? Дори и да е 90, пак е ограничение, но също така не е задължителна! 'Щото освен това следва да е и съобразена с много фактори! Не управлявате луноходи, т. е. не сте сами на светО!!! Нека си признаят всички, които бързат да съдят или оневиняват, колко от вас, когато видят (ако въобще го забелязват) знак, че следва кръстовище с път без предимство от съответната страна, намаляват скоростта, т. е. съобразяват я с факта, че и от този път може и все пак има право, да излезе МПС?!! Колко водачи в такава ситуация премислят, че в този момент те могат да са на пътя без предимство или да чакат да навлязат в него, а на "главния" път нито има "уширение", нито ограничение на скоростта, ни' дявол??? В ситуация си нито да може навлезеш на пътя с предимство, нито да можеш безопасно да го напуснеш! Със сигурност, наблюдавайки поведението на повечето водачи, не са много разсъждаващите по тоЯ въпрос!
Тая дето излиза, очите на четири. Решила да изреже тира, превъртели гумите на леда и секундата преднина минала. Аман от малоумници дето все чакат другите да ги пазят, ограничение искали. А очила и слухов апарат?
Спазвам си знаците чинно, всеки път преди кръстовище намалям поне до 60, когато нещо не ме изкефи пътя или времето и карам под лимита задължително. Не се бутам да изпреварвам, винаги държа достатъчно дистанция. От 15 години шофирам и с изключение на едно ожулване на бронята при паркиране назад преди 14 години нямам никакви инциденти на пътя. Значи можело! Да, пътищата ни са кофти, но водачите ни са още по-кофти. Когато разсъждаваш като нормален човек, а не като селско бичме, тогава ще ти стане ясно какво е предназначението на автомобилите и пътната мрежа. Гаден, гнусен и долен е масовия българин. Затова много обичам да шофирам в нормални и уредени държави. Там всички шофират като мен.
Тоно вчера по новините съобщаваха, че точно там може да има мъгла и да внимавет шьофьорите. Много внимавала жената? Че и на тираджията навлякла ужастна беля.
детете с хеликоптер ли е откарано до болницата ???
да возиш дете е голяма изпитание. трябва да се абстрахираш от викове, плач, въпроси, желание за внимание. професионален шофьор съм, но имам две синчета, като сме семейно в лекия автомобил се старая да съм на 100 % концентриран и да не се влияя от обстановката
"Затрила се е в мъглата", младата шофьорка... Жалко, дете без мама...
Споко! Тати шъ му нъмери друга... Диагнозата " Русе" работи безотказно!
Трябва да си голям дЕбел, за да формулираш такава теза. Когато Русе е бил град, 90% от сегашните градове са били села. Трагедията на България е, че след РТОС, някой от европеизираните градове, като Русе, не е станал столица на държавата. Та сега ни управляват селяндури с претенции.
Руснаците и по-начетените българи, понеже са били по-умни, не са избрали Русе, защото е близко до Румъния. Същото е с Търново - до Турция, Пловдив пък е бил в Турция. София е близко, но по-далеч, до Сърбия, но са я имали за приятелска страна, все-пак славянска, за разлика от останалите ни съседи. И както знаем, увеличеното разстояние до Сърбия е спасило София. Е, не то, а българския пехотинец. Варна и Бс, са си били просто провинция. Трябва и да е до Европа.
Съжалявам за жената, дано почива в мир. Надявам се детенцето бързо да се възстанови, да бъде живо, здраво и много щастливо.
Не спреш ли на знак СТОП никой не ти е виновен
..е, няма начин Бойко да няма някаква вина..
Хайде пак жените били лоши шофьори. Я да видим статистиката? В колко от случаите на тежко самокатастрофирали или причинители - шофьорите са мъже?! Особено на БМВта?! Ама то се познавало жена шофьор?! Напоследък като видя шматкаща се кола по платното - оказва се мъж, говорещ по гсма. Повечето жени имат инстинкт за самосъхранение + майчински. Мъжете ги пере хормонът и ниското самочувдтвие и удрииии
Трябва да е процентово, а не цифрово. Защото ако 80% от мъжете са активни шофьори,а от жените са 30%, чисто процентно жените, ще излязат по-големи причинители на ПТП.
Жена-шофьор, негър-скиор и евреин-миньор са много редки изключения....
Метенето е дейност ,която се извършва с уред наречен метла бе да ви еба майката журналистическа
На картата на гугъл ясно се вижда, че колата се включва от т-образна отсечка със знак стоп и бая видимост. Някой не е гледал. Камион не се спира лесно. И той едва ли е искал да се блъска в колата, но излглежда го е изненадала, като е изскочила внезапно от пътя без предимство.
В случаят ме тормози една мисъл, защо местаня нямаше късмет да отнеме предимството на някой леко претоварен тир, ами само на деца се случват нещастията?
шофьор без особени усилия открива, че шофьорът пред него е жена...Има безброй белези за това. Между жените не повече от 10% са читави шофьори, останалите завършват или по този начин или увреждат други участници в движението...Затова в някои страни на жените е забранено да шофират. А колко дами срещате с цигара и джиесем в ръка, яхнали мощен автомобил, за който не й доситгат нито сили, нито интелект, за да управляват...
Кръстовището е Т-образно. Жената с колата идва от 4-то класен път и има знак СТОП! Тираджията я е видял в момента, в който тази опитва да се включи в главния път. Там няма ограничение на скоростта. На всичкото отгоре има табели, че зимно време пътят не се чисти и има навявания. Не е виновен тираджията.
Полото не е удържало на удар от тир..... иначе са здрави, но това от снимката е най вероятно набор 1992 гони трийсетака......
Няма как да е набор 92, но не и изглежда и да е кой знае колко по-ново. Това е трета генерация, най-вероятно от края на 90те. Но е минимум 20 годишно, което отдавна трябваше да бъде бракувано. И като му видиш различните джанти ти става ясно за каква мизерска селска кочина си говорим. Може и да са от тъмно зелените.
Не се научиха да шофират тия жени и това е. Аз ако бях баща на това детенце никога не бих го оставил в автомобил с жена шофьор. Въпросната катастрофа е просто безумна и в нормална ситуация не би трябвало въобще да се случва. Имаш знаци, ограничения, всичко. Всички тези неща са направени ЗА НАС, водачите, за да можем спокойно да се придвижваме по пътищата. Ако всеки един знак е бил спазен и е имало повишено внимание (защото когато се включваш на главен път СИ ДЛЪЖЕН да си с повишено внимание) тази катастрофа никога нямаше да се случи. Тук не управляваме космически кораби или нещо фантастично. Писна ми от неадекватни шофьори и напоследък съм вече на ръба да спирам автомобила и да излизам да се саморазправям с боклуците, дето ме засичат или карат крайно неадекватно.
Жените вярно не са много адекватни на пътя, но обикновено не поемат необмислени рискове. Тежките катастрофи обикновено се причиняват от нас мъжете, защото жена рядко ще изпреварва без видимост или в завоя, рядко ще настъпи педала до метала, че да се забие в дърво, рядко ще сгази пешеходец... Има и такива разбира се, но далеч по рядко. За последните две седмици ако искаш огледай статиите - основно мъже.
От тези снимки и аз не мога да си "изясня" ,въпреки ,че от 45 години всеки ден съм зад волана ,ОСВЕН ,че колата е УДАРЕНА ("пометена"- както пишете май всички вие от редакцията на сайта) ...странично ! Но дали тя се е завъртяла ...или излязла от кръстовище без да спази предимство (а и мъглата намалява видимостта) ...не се разбира ! Съболезнование на близките и дано малкото се оправи ,първо от травмите, после и в Живота ...без МАМА , а на колегата от камиона ...от преживения стрес ! А шофирането , не е за всеки ! Професия за хора с призвание е ...а днес,вярно ,автомобилът се е превърнал в първа необходимост, но това не означава ,че едва ли не всеки трябва да сяда зад волана ! И все пак...ВНИМАНИЕ ТРЯБВА ! За непоправимото и секунда липса на такова е ....МНОГО !
Причината е ясна. Единият е карал с колкото педалът дава, другата не се е огледала преди да направи маневрата. И една забележка към редактора. Това, че лекият автомобил е "пометен", добре. Ама защо не ни информираш, че освен това е "помлян" и, че камионът се е "потрошил", а останалите живи участници са "осакатени". Останах с чувството, че трагизмът на ситуацията е недовършен.
Дам, като случая с Местан! И в двата случая е по-скоро липса на мозъчна дейност / преценка - хем го виждаш че идва отгоре - хем си мислиш, че можеш да се включиш и че той ти е длъжен да набива спирачки и да намалява, за да можеш ти цуцльото да ускориш. Няма значение на главния път дали има знак 40 или 50 или 60. Преди да се включиш трабва да МИСЛИШ, че отгоре идва нещо с поне 60 км/час и трябва да го изчакаш!
Не ми е ясно защо за да управлявам самолет трябва да уча 6 години и след това да гледам как се управлява още поне 6. А да карам 45 тона камион ми стига трети клас. Всички ТИРаджии са неграмотни пияндури, живеещи като скотове по магистралите и сеят смърт. Държавата да регулира достъпа на луди до управление на опасни камиони.
Някой води ли статистика само за 14 дни от началото на годината колко вече катастрофи станаха и колко са жертвите? Защото, ако така продължава, жертвите по пътищата до края на годината ще са повече, отколкото жертвите във всички войни по света взети заедно...
С една дума жената е отнела предимството на камиона и е получила каквото е заслужавала, дано поне детенцето се оправи.
Никой не е застрахован от грешка. Затова на кръстовищата има ограничение 60, при грешка да се минимизират щетите.
45 тона ако те ударят странично, па било то дори със 60 километра в час, последствията обикновено са фатални.
Всъщност обратното ускорение (т.е. скоростта на спиране) е константа. Не спираш по-бързо, а за по-малко време :)
Жена загина, а 4-годишно й дете е ранено при удар между кола и камион (снимки)
При излизането на главен път автомобилът е бил пометен
Обратно в новината