Коментари - Желязков разпореди проверка за спазването на правата на пътниците при отмяна или закъснение на полет | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така, след най-кривите полети в живота ми преди 2 седмици (4 последователни закъснения с над 70мин всяко) в рамките на 4 дни в прав текст попитах момичето от ReBooking Desk във Виена какво става. Отговора беше - лято е има много чартъри и диспечърите стачкуват. Това е и големия отговор. Диспечърите в Европа могат да водят строго определен брой самолети и понякога се случва така , че трябва някой да кацне за да може друг да излети. Отделно в БГ Еър проблемите идват от липса на самолети. Отделно имат доколкото чувам 2 машини повредени при ремонт в Луфтханза Техник за които ще си им предявят искания за плащане. До колкото знам е това положението

Тиа от България еър три дни ме накараха да чакам в Милано. Дойдох си през Сърбия и след още три дни ми дойде багажа. Това ми бил национален превозвач!!!!!! Чутори...

Те явно имат сериозни проблеми - закъсненията това лято са им запазена марка. Явно ще се случва нещо с тях - няма да могат да си платят неустойките, или се готвят и те да рекетират държавата, и сега си подготвят почвата.

тези не ги е броя . Само работещите в БГ еър и роднините им ги считат за читави. Пълен боклук като компания. А кабинния екипаж са Боже опази.

сложно за изплюване име има тая служба, дали върши някаква реална дейност или е поредното място на което захлебват синекурци...

Не зная дали са сини, ама другото е...

Дано има ефект.За дисциплиниране на компаниите.Голяма подигравка с клиентите настъпва в определени моменти.Наскоро,унгарците от "Уиз",сваляха българи на случаен принцип от техен самолет.Били предвидили по-голяма машина,но от Рим за София,дошла по-малка.Въпреки,че са знаели,колко билета са продали предварително.И...."ти слизаш,ти също..."така 28 човека остават на летището,до незнам си кога!А хората имат планове,платили са-това не касае превозвача!Много сериозни проблеми съм имал и с отменени или тежко закъсняващи полети на "Луфтханза"-тотално некоректни и безочливи. Крайно време е,този т.нар."ЕС",да затегне до край правилата и да налага чутовни глоби за нелоялни компании.Както и да облекчи на макс процедурите по компенсиране на потърпевшите клиенти.

Забравяте за 10 часовите закъснение на България ер и тим.

Лети си с Аерофлот ! Там винаги има свободни места .

как пък на мен,с поне 100000 мили летене на година с Луфтханза, досега ми се е случвало изключително рядко да им закъсняват полетите....за тази календарна година имам досега 87000 мили с Луфтханза и нямам спомен за закъснение...или ако е имало то е било минимално...а ти,летящ веднъж годишно, ве1е имаш и мнение...Луфтханза юбер алес.