Здравният министър посети ранени в автобусната катастрофа на "Хемус"

През почивните дни през "Пирогов" са минали пострадали в 28 пътни инциденти

Обратно в новината

Коментари - Здравният министър посети ранени в автобусната катастрофа на "Хемус" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тази фалшива загриженост на човек който дори не е лекар ми направи много лошо впечатление, защото това министерство е оставило на произвола на съдбата толкова много хора и сега изведнъж се разработи.

Според мен причината е комплексна. 1. Тировете не спазват забраната и ако някой не ги спре си пердашат яката. А не трябва да е така. 2. Няма места за почивка където тировете да спиат когаато има забрана. 3. Лоша организация на КАТ

С тези ненормални пътища, дето имаме, е така. В другите страни обикновените пътища имат по две-три ленти, а у нас две ленти и ги титулуваме гордо - магистрали. Качваш се и летиш... Ама не е така. Магистралата трябва да е поне с три-четери ленти. През лятото попаднах в същата ситуация. Както си карам с разрешените 130 км. в лявата лента и изведнъж пред мен виждам почти спряла кола. Тя е спряла, защото пред нея почти е спрял камион. Оказва се, че един камион, който се движи със 70 км. в час, изпреварва друг, който се движи със 65 км. Но всичко отгоре и трети камион пъплеше с 50-60 км. в аварийната лента. С други думи - пълно запушване на магистралата от всякъде.Естествено, камионите се изпреварват поне 2-3 минути. Набих спирачки разко, за да не се ударя в него, този отзад и той наби рязко и т.н. По чудо не се помляха няколко коли. Знам, че ще кажете, че трябва да се кара бавно, със спазване на дистанция, но се съгласете - това все пак е магистрала и човек не очаква да види подобни ситуации.

Прави впечатление, че министрите на Б са се разтичали с "грижа" за населението, хей тия избори бе!

На автобусния шофьор му е оставала една година до пенсия...

При бай Тошо, шофьорите на тежкотоварни и на автобуси от масовият пътнически транспорт СЕ ПЕНСИОНИРАХА на ....56-57 ГОДИНИ...!

защо тирове прозължават да карат в почивните дни? Не беше ли забранено за тях?

Чудят се каквъ пиар предизборно да си направят гербавите:(((( А ще отиде ли и по гробищата да се позаинтересува защо са починали хората дето според чужди статистики 65% от починалите са можели да бъдат спасени ако сме имали здравеопазване...

Ченгетата са скочили да спрат камиона, за да облекчат трафика във вчерашния ден, и автобуса се е забил в него

ВСИЧКИ КАТАСТРОФИ СА ЗАРАДИ "НАПРАВЕНИТЕ" ОТ ГЕРБ ПЪТИЩА АМА НЯМА КОЙ ДА КАЖЕ .....ЧЕ ЦАРЯТ Е ГОЛ!

Това е турски автобус, произведен в Турция! Цяло чудо е, че не се е запалил след удара! Докато продължават да им внасят евтините ковчези - винаги ще има пострадали и жертви след катастрофа с автобус! Някой да е чувал за пострадали с автобуси Скания или истински Мерцедес, произведен в Германия, освен ако не е някоя морга на 40+ години. Такива ще са им и Фолксвагените. Турците ги бива да правят локум, баклава и халва, ама за коли - не стават!

Има ли здр.министър?Няма ,защото проблемите стават все повече ,не се вижда нищо от работата му. Крещящо е ,че нямаш ли пари умираш,нищо че си се осигурявал цял живот.Другото ,отблъскаващо е ФАЛШИВИТЕ БОЛНИЧНИ,те стават все повече,те са лавина която ще помете здравеопазването.Този чичка е непригоден за нищо.Да си ходи ида не се вясва пред народа.

Автобусът е шофиран от 64 годишен мъж.........64 години.....нали г....дове искате да работим докато сме живи......така ще е ...хората ще умират по работните си места, ще убиват и други.... в тази скапана държава, при този прекрасен живот ще сме роби, да роби а не наемен тред докато пукнем

Има професии, за които 65 години е прекалено висока летва за пенсия. Не само шофьорите на обществения транспорт трябва да са пенсионери на 60. Според мен това важи и за учителите. Някой госпожи изперкват и преди 60 около ПМС, но след тази граница читава вече няма...

трябва да работим и за тези дето са на социални помощи. за това - терминал 2. един ден тук ще останат само мутрите и тия дето са на социални помощи, да не казвам какви. и тогава мутрите със сигурност ще решат проблема. при тях хелзинския комитет не играе

Все си мисля, че министрите трябва да управляват министерства, а премиера министрите, а не да ходят да режат лентички или да посещават някакви ранени при ситуации, които не са екстремни, а най обикновена катастрофа. Здравния министър вместо "посещения" да направи нещо, че в София линейки отиват на адреси след часове закъснения.

Мръсници, мръсни. Стига предизборна активност. Толкова години не направихте реформа в тази здравна система, една централна детска болница не построихте и само закривате болници в страната. Бил посетил глупости на търкалета. Само закривате болници и поликлиники и унищожихте здравеопазването.

Циркаджии, застанал пред болницата сутринта рано, много загрижен за пострадалите! Когато отидеш на доктор ти одират кожата и болниците са си цели морги, държавните! Наглеци , мръсни за всичко са виновни те и меришещата им глава!

ChatGPT

Глей ся как ги пренебрегват.... Пратили здравния министър... що? Премиера Слънце нямаше ли го? Нали все той огрява където има проблеми и трагедии и седнолично решава как ще се реши проблема

Отива министъра на здравеопазването защото фирмата превозвач е собственост на ГЕРБЕРАС от високите етажи на властта, а тях както знаем закон не ги лови, те трябва да са сухи. Информационното затъмнение ще е пълно защото там закона не важи все пак МОНТАНА АТ има защита в Министерството на транспорта, ДАИ, НАП и др. институции.

Колко катастрофи с автобуси трябва да се случат, за да си размърдат тлъстите задници и да предприемат действия? Рабтели по различни версии.... Един сносен видеорегистратор е 50 долара, толкова ли е трудно да се посочат 5 модела, които да се сертифицират в КАТ и да задължат всеки автобус да си постави? Мина повече от една година от тежката катастрофа край Своге? Какво разкриха? На кого повдигнаха обвинения? Какво се промени от техни мерки, ако изобщо нещо са предприели?

Не е 50 долара, а доста повече, Но това е без значение,Трябва да има задължитлно GPS.

От 10 до 50 долара са цените. Има и по-скъпи, но няма смисъл... Трябва да се сертифицират задължително за обществения транспорт и доброволно за лични МПС, като данните от видео регистратора се приемат с най-голяма тежест в съда. Ако камерат покаже, че си тръгнал на зелено, на колкото и свидетеля да плати другия водач, показанията им да нямат правна стойност! Аз нямам катастрова от десетилетия, но бих си купил. Най-малкото ще ми регистрира смешни, тъжни и жалки ситуации, на които попадам ежедневно...

Аз си ползвам смартфона за видеорегистратор. Хем по-висока резолюция на камерата, хем записва скоростта и координатите ми.

Лицемер.

Трябва да си професионалист за да се забиеш в камион пред теб или да шофираш със съзнанието , че полицаите в България са корумпирани и винаги можеш да ги купиш с 20 лв.

водач на ППС автобус!! Така е другари в капитализма докато пукнеш трябва да работиш за да крадат политиците парите които изработваш!! Дали когато КТ бе променен някой се сещаше че на тази възраст хората вече са уморени?? Дали тия дето вдигат неперкъснато възрастовата граница за пенсиониране мислят за хората?? Този човек трябваше да е пенсионер!!

ако не работим до 70 + години в стол"ю"пиново, факултето, максуда, комлука, сливен, кърджали, разград какво ще ядат?

A какво правим, ако Бойко се блъсне с джипката?

УБИВАМЕ ПРЕПЯТСТВИЕТО ПРЕДИ СБЛЪСЪКА НА КРАЛЯ - СЛЙНЦЕ С НЕГО!

не съм му фен, но явно си знае материала. шофьори на служебни автомобили стават само мамини синчета дето нищо не са научени да правят. за това четем заглавия: кортежа на първанов предизвика катастрофа. кортежа на цвитанов предизвика катастрофа. шофьора на мая манолова отне предимство и се блъсна (при мая с индиго)... шофьора на волен сидеров предизвика катастрофа (макар, че там е карал павел чернев)... та нека бате бойко сам си кара. поне ако стане инцидент той да си го е направил, а не некадърен шофьор от съвременното убо