Коментари - Затварят пътя София - Своге за 8 часа, вземат проби от асфалта | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По важно е какво ще изпратят за изследване в лабораториите, а не какви проби ще вземат пред журналта.

Когато е било времето надзора да взема проби някой май широко е разтварял джобове. След дъжда слагаме качулката... че и движението ще спираме да не вземе някой честен контрольор да пострада. Защо не вземете накрая да я спрете тая държава, а?

Пак казвам асфалтът може да е прекрасен със сцепление 10, но да е замърсен от ветровете от склоновете с глинести и варовикови песъчинки, които да намалят сцеплението до 3. Не оправдавам никого , явно е че вината е разпределена, но от гледна точка на обективност и прецизност, което в случая е крайно необходимо защото има много невинни жертви.

София -Рибентроп-Молотов, ГЛАДИАТОР,ХанкоБрат,Ак47,Spartan са един и същ човек който е намерил начин да омагьосва + и - Искам да му кажа че е много подло това което прави а и е подсъдно

Ами взимайте проби след като не са стигнали пробите от неделята,понеделника и вторника!Тия сигурно ще съберат цялата настилка за тестване поне сто пъти,а накрая дали ще има последствия за некачествената работа сигурно е друг въпрос.

Търсят място, което да отговаря на стандартите.

Тези обвинения нямат нищо общо с причините за катастрофата,просто от 2017 г. прокуратурата проверява и пътното покритие при ПТП и тези ще изгорят вероятно или поне ше ги разкарват пет-шест години по съдилища,тъй като трябва да се докаже и целта им,а това е трудно,не е достатъчно да има само нарушени задължения.Никакво влияние не може да окаже и на причините за катастрофата след като са минали хиляди автобуси оттам и само този е паднал в пропастта,една автотехническа експертиза отнема около три седмици,но няма да е само една,ще има и тройни и изодът на всички ще е както при всички автопроизшествия - виновни са участниците в движението при липса на неочаквани дупки,но дори и тогава в повечето случаи.

Рибентроп-Молотов, ГЛАДИАТОР,ХанкоБрат,Ак47,Spartan са един и същ човек който е намерил начин да омагьосва + и - Искам да му кажа че е много подло това което прави а и е подсъдно

Нищо няма да направят. Колкото е асфалтирането, такова е и правосъдието.

Като са тръгнали да взимат проби, нека да вземат проби и от АМ Тракия между Ст Загора и Нова Загора, ако не се лъжа. Там в дясното платно въобще не може да се кара с повече от 80 км в час, ако не искаш да си потрошиш колата. Най- добре е да поставят знак за неравности по пътя и ограничение на скоростта, иначе и там някой може да излети в канавката, когато го застигнат и го подпрат отзад с някое BMV или Мерцедес и трябва да отбие в дясно. Там пътя е пълен с лепенки- поправки, които също са станали на талиатели макарони.

ако на някой младеж на 9 може да му стигне живота, нека направи кратък пайтън скрипт, с който да ни осведоми за престъпленията и какво стана с наказанията за тях в това "демократичното" и "свободно" общество. щото джурналята ни осведомяват за "бомбите", но никога за последствията след тях. така им е заповядано ли? въпрос е!

след дъжд - проби. нещо малко се получава, като с днк-то от сестри белинейски... но да не си помислите, че с някаква умисъл критикувам управляващите от 30 години насам... неее! нема такова нещо!

"прокуратурата взема проби" - разбирай, че ще правиме проверка, за да оневиним виновните ;–)

ChatGPT

Сетила се Мара да се побара.... За къф чеп са ви тези проби сега? Не трябваше ли да се вземат ПРЕДИ да се положи асфалта? Ако го бяхте тествали тогава сега само щяхте да покажете резултатите и да излезете чисти от ситуацията. Ама явно не сте правили проби тогава!

Трейси груп Своге е сериозна фирма. Тя ще оправи пътя убиец ! Трейси груп Своге ще даде пресконференция на гражданите , да знаят кои са и колко са добри майстори и колко пътища са направили. България не е криминална малоумна и престъпна кочина,управлявана от криминални еднокнижници, а правова държава управлявана от интелектуалци и почтени бизнесмени от провинцията,по света и у нас.

в българия се “строи” ( силно казано), с български милиони се плаща, а българската държава е представена от англ. фирма. 5 години по късно се взимат проби които ще се анализират в секретна лаборатория, и може пак нещо да се обърка в превода, държавата създава нова агенция но пък регистара се срути та не може да се впише ........

???-ОСЕМ часа за вземане на проби ??? - поредната глупост-как може в петък да се затвори път по който минават хиляди автомобили и камиони-пренасочване на трафика през по-малки пътища които не са предвидени за такъв трафик-това не е ли предпоставка за още катастрофи??? Няма какво да умуват - досега участъка трябваше да е фрезован , както на много други места-за да се избегнат последващи "подхлъзвания"-пък после да решават кой е виновен!!! и кой ще го отнесе

Добре, би ли обяснил това с фрезоването с какво помага? Има го на Е79 от Монтана до Видин и лично пред мен са се обръщали 3 (ТРИ) автомобила на завой и лек дъжд. Нарезаният асфалт не означава ли по-малко сцепление? Все пак гумата е стъпила върху по-малка площ....

Минавайте през Искрец. Хем е и по-спокойно.

Не ми е ясно какво е това упорито човъркане из асфалта. Чуха се много версии за катастрофата. От свидетели в автобуса, от пострадалите коли на пътя. То бяха превишена скорост, отвличане на вниманието, удар в насрещни коли, силен дъжд, слаб дъжд, остър завой, лоши мантинели и т.н. но никой не каза автобусът да се е подхлъзнал на мокрия асфалт. Асфалт, по който минават хиляди коли, автобуси, тирове дневно, в жега, в дъжд, в сняг и никой не скача в дерето заради лошия асфалт. Имало било сигнали от местните, че пътя в този участък е опасен. Опасен заради остър завой, лоша видимост, обратен наклон, тесен път и др. В колко ли от тези сигнали местните са недоволни, че в асфалта имало варовик. Възможно е асфалта да е помогнал, но едва ли е най важната причина за да се вдига толкова шум около него, та и президента да не изпусне възможността, разбрал недоразбрал, да започне поредното раздаване на присъди. Този пусти асфалт може да не става за ядене, но за заяждане явно е много добър.

Пропусна да обвиниш загиналите пенсионери ,че сигурно мислиш че е трябвало да измрат много преди екскурзията ,та да не са разход на държавата за пенсии и да не се пречкат на такива полезни и умни хора като теб.

А защо ''безценните'' експерти са приемали ,приемат и ще приемат пътища БЕЗ ТАКОВА ИЗСЛЕДВАНЕ? За да могат да позволят на избрани фирми да откраднат милионите за пътища . Това не е кражба ,а ПРЕДУМИШЛЕНО убийство, защото щом са експерти много добре са съзнавали какво правят.

Ама шофьор имало ли е?

Каквито и проби да взимат е виновен само шофьора. Не може приближена до властта фирма да е вършила некачествени ремонти. Хвала на Мутреландия - страната, в която Темида е заспала вечен сън!

сарказма

Само за едно сте прав/а и то е,че е виновен единствено безотговорният шофьор.Ако има нередности в пътното покритие ще има обвинение за престъпление по служба/някой се е облагодетелствал,поради неизпълнение на задълженията им с тази цел или с тази цел са нарушили служебните си задължения или са превишили властта или правата си пак с тази цел/ на тези началници,но няма как стотици камиони и автобуси да преминават седмично по тази пътна настилка и само едни да се озове в пропастта и настилката да е причината.Това е несериозно и ще си проличи от автотехническите експертизи,при които ще се окаже,че участъкът позволява преминаване без подхлъзване при тройно по-висока скорост от ограничението,поне това е обичайното,а и ограничението не е заради пътното покритие,а заради завоя.

За последната една година без тази катастрофа там има 6 катастрофи с един убит и незнам колко ранени, Включително един ТИР и един газовоз. Прсто на този завой са се събрали много фактори - стеснен път допълнително с предпазната бетонна стена, малък радиус на завоя дето прави невъзможно вземането му без навлизане в насрещното от големи МПС-та, хлъзгав асфалт, неправилно поставена мантинела. а са я посравили неправилно защото ако я поставят правилно ще стеснят още пътя и така се събират преклаено много фактори. И който не познава пътя и не знае за този кофти завой вероятноста да направи беля е много голяма. Особено ако се засекат две по- големи МПС-та в завоя.

СС,противоречиш си!шофьорът първо знае за този завой,второ не се е разминавал с камион или автобус и трето само 6 катастрофи са нищо за година и неслучайно го водт в КАТ като участък под средното като брой произшествия и най-важното - този е първият паднал в пропастта,т.е. вината си еединствено на безотговорния шофьор,колкото и минуси да слагате.

под 80%,т.е. по критериите на проф.Иво Христов има някакво подобрение.