Започва модернизирането на авиобаза Граф Игнатиево за приемане на новите изтребители F-16

Бойните и учебно-бойните самолети от състава на авиобазата - МиГ-29 и L-39 ZA, ще прелетят над Пловдив утре и ще се пребазират на летище Пловдив

Обратно в новината

Коментари - Започва модернизирането на авиобаза Граф Игнатиево за приемане на новите изтребители F-16 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И комшията прави на ремонт на гаража си за да може вкара новият си джип произведен през 2000г !

Кои изтребители? Ония, дето ги платихме и няма да ги видим ли????

С ДРУГИ ДУМИ ОСВОБОЖДАВАМЕ И ТОВА ЛЕТИЩЕ ОТ НЯКОЛКОТО САМОЛЕТА КОИТО ВСЕ ОЩЕ ИМАМЕ, ЗА ДА ГО ПОЛЗВАТ ЧУЖДИ ВОЙСКИ............

Нови папки за чертежите? Ще ги ламинират ли?

Решили са да модернизират чертежите? Похвално!

Немаа си дааме мноо зор, иаме поне пет лазарника да се мотаме доде додат ако вопште дотогаа не стане нешто друо. Па и яваш-яваш ше стане по-убаво да го работиме на парче. Само па да не минат след назе тие от ВиК-то и жичкаджиите да откопат квото сме зарили и заравнили - одете ги виште кво направиа в полите на Витуша, майката им разгониа на улиците и си бегаа, а зима иде.

А къде кацаха самолетите които пратиха Испания Холандия и т.н. Просто едни пари които ще харчим години наред

А дан'се разбързате ей мушмороци! По бавничко до кат дойдат ке минат 3,4 годин.

А кога ще модернизираме командния състав? Сегашния е свикнат да се кланя на путин!

Само остава да се уточни, кога - преди или след „мащабната реконструкция в авиобаза Граф Игнатиево“, ще се изискват визи за българите при посещение! Ако визовият режим ще се прилага след доставката, значи ще имаме още доста време, защото един форумен „корифей/енциклопедист“ беше написал, че за един нов самолет се чака средно 5 години. Ние платихме 8 броя още през 2019 година.(на зелено) И така 8 бр. Х 5 години – 40 години! 2019 година + 40 години – 2059 година (евентуално) Това си е доста време, защото до тогава „Lockheed Martin“ може да се нарича „Сухой Мартин“ или „МИГ Мартин“, а има реална вероятност да е и „Shenyang Мартин“! За всеобщо съжаление има още една немалка вероятност – следващият производител на летателни устройства (направени от дървени летви и перушина) да е някой „нов Икар“ и то хиляди години по късно, но за този вариант не ми се и мисли.