Започна строежът на тунел под Балтийско море, свързващ Германия и Дания (снимки)

Датският министър на транспорта Бени Енгелбрехт даде старт на мегапроекта

Обратно в новината

Коментари - Започна строежът на тунел под Балтийско море, свързващ Германия и Дания (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А ние вече 10та години ремонтираме Витиня .. и все още се ремонтира. Хората ще колонизират Марс, дано не ни изпреварят

Гаранция ще е готов преди магистралата за Гърция.

Да си предвидят отсега щат и место за митничари и митница.

Няма ли кой да им каже на тези хора, че Германия и Дания от много векове насам имат и сухоземна граница, защо е нужно да строят цял нов тунел?

Много добре, нека бачкат!

Да развалят тунела под ламанша, че и без туй нема да се ползва. и да ползват матреалите от там

но с фериботите е по-бързо и са на често- този тунел е повече да се раздадат пари, отколкото нарастнали товарни потоци ...

За да не обикалят хиляди километри, а и това са острови, което значи ,че нямат сухопътна връзка . Копирай имената на островите и потърси в Гугъл и ще видиш защо се прави .

На бас, че ще е готов преди "Хемус"

и то ремонта е ремонт на ремонта на ремонта. :-)

Повече от 10 години.

Е тя трбваше да е готова 2004 година за олимпиадата в Атина.

Това , че си балама , не оправдава тъпотиите. Червен цървул.

Всичко подлежи на ремонт , освен тъпотията на червените цървули. Те са генетично увредени и вредни за обществото.

7,1 милиарда евро за да съкратят пътуването с 1 час. За къде бързат толкова? Ако локдайуна продължи 10 години - това ще е най-безсмисленият строеж - никой нъкида няма да пътува!

този тунел няма да го бъде. До няколко години морското равнище ще започне да се покачва !

На нас че нема?

Eee, ама как може такива работи да пишете и да засягате Вожда.. сега ще почне да иска тунел от Бургас до Банкя

Ти германеца не го мисли, той е опасал цялата си територия с железници, много преди Бисмарк да ги обедини в една държава, и много преди в Щатите да има нещо наподобяващо на читав коларски път

Единственият тунел, който ще иска, е тоя, дето ще го копа в софийския затвор

Живял съм на остров Фемарн, ферибота по спомен беше на всеки час и пътуването до Дания траеше около 30 минути. Не схващам точно идеята за тунела, да определено ще е по-бързо, но цяло едно пристанище обслужващо фериботната линия Путгардън - Рьодби явно ще остане излишно. Отделно ферибота беше и като запазена марка и атракция на острова.

Ние за същото време ще завършим още 10 км от автомагистрала Хемус. Светинята Му лично ще следи напредъка...

Не знам къде си живял, но според мен за тебе всичко на запад от Люлин е Америка... Мойто момче, от три приказки веднага разбрах, че нищо, ама нищо от света не си видял!

Бо-о-о-о-же, хората какви работи строят, а ние с едни кьопаво построени магистралки не спираме да се хвалим! Нашият смешник и днес не ни пожали и започна отрано годината с лакърдиите си.

Ми нормалните държави строят подморски тунели, а у нас община Мездра забранява 5G мрежите... А мрънкаме, че сме на опашката на ЕС...

Професоре, хайде да не ме учиш точно мене на география, става ли? Защото, аз ако ти кажа къде съм ходил и какво съм виждал, ще разбереш, че май кръчмата и хола не са целият свят...

Що ли си толкова прост Люлинчанино

Джипков ли ще инспектира тунела?

Фериботите са от Любек и Кил. И не им прави сметката на Дания и Германия, преди да се вземе решение са броили трафика. А аргументите на фериботните превозвачи сме ги чували и при строежа на тунела под Ламанша.

От Хамбург до Одензе да е 300 км. От там до КБХ - 120. Е, не е като Хамбург - Орхус ;-) За 2 ч. и половина съм в Хамбург. Шегата настрана - това е доста добре за Кбх, защото превозът с камионите от Германия не само към Шеланд, но и към останалите скандинавски страни ще стане по-кратък. Интересно, защо в датските вестници нищо не пишат по въпроса...

Винету ще бъде главен инспектор по кражбите. Не е лошо да напише мемоари "Как се краде".

А Тулупа се хвали че асфалтирал някакъв селски път, при това некачествено и на шесторна цена. А да не говорим че не ги е асфалтирал и той, а работниците. Той само е откраднал парите.

Много ми е зор! А петрохан кога??

да си играят на локдауни и раздаване на пари на затворен калпак, тунелът доста ще почака.

И това е само защото щом ти не си открил начин да предпази тунел и при по-високо морско равнище, значи никой друг не е открил как да го предпази.

Теб пък като те гледаме май си виждал всичко на запад само от кабината на тира!

PEYTSCH

Когато на островитяните не им се гребе с канута...

Dimitar

На България и трябва тунел под Шипка, а за Германия и Дания че ще похарчат няколко милиарда не е проблем, не ги мислете дали има смисъл или не, ганьо няма как да разбере такива начинания, така или иначе повечето коментари тук са от нещастници които нищо не са постигнали в живота си но дават акъл на другите без да го имат.

айде и тия излязоха от ЕС :) Има ли подземен тунел, чекаме exit :) DanZit

Който не се кълна в запада и не харесва мерките да се нарича Ганьо. Изтъркахте се вече.

За какво им е? Ще се развали социалната дистанция! Новият щам може да премине.

Разходи по КФП към края на ноември 2020 г. - 39.9125 млрд. лв.; Очаквани разходи по КФП към края на декември 2020 г. - 47.8 млрд. лв. .... За 1 месец Тулупа е раздал предизборно през прозореца на джипа близо 8 млрд. лв.

Пълна глупост ! Заради един час спестено време,хвърляне на вятъра толково средства.

айде и тия излязоха от ЕС :) Има ли подземен тунел, чекаме exit :) DanZit -------------- Няма начин! руската тролоферма не знае датски! А и датчаните са интелигентни хора, не са някакви бритиш прикове!

Ферибота Путгарден-Рьодби е на интервал 40 минути и е денонощен. Приблизително толкова отнема и пътуването с него. Единствения минус е, че билета в една посока за автомобил струва малко над 100 евро. Не съм убеден обаче, че таксата за тунела ще е по-малка. Поради тази причина не виждам особено голям смисъл в такава крупна инвестиция.

Абе тия как смеят да правят тунели без да се консултират с шефа, най-великият строител на магистрали, тунели, дъги и газопроводи, Уста Бойко Хъбчето? Генерал-лейтенант, Доктор на науките, заслужил майстор на спорта по футбол и тенис, доктор пандемик, народен артист и водещ герой на селските вечеринки!

По малко разходи за гориво, спестено време. По бърз транспорт за стоки, алтернатива за маршрут. ПП Представете си скоростен тунел София - Перник Или Варна-Шумен

Джи по груп - Гепи груп ли ще го строй?

теб това не те засяга, трай си! нито си дал, нито ще вземеш !

Как е положението, червени неудачници? Пак ли ще осираме форума?