Всяка четвърта жертва на катастрофа е при завой

Когато сбъркаме скоростта, с която влизаме в завой, автомобилът може да презавие или недозавие

Обратно в новината

Коментари - Всяка четвърта жертва на катастрофа е при завой | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

amazing! а дали всяка осма жертва не е заради ... дъжд ?! бас държа, че всяка жертва в българия е по вина на дебил. То други не останаха там

Щом 1 от 4 жертви е на завой, то 3 от 4 са на прав път. Явно завоите са много по-малко опасни и затова предлагам, като се строят нови пътища, те да са само от завои и така силно ше се намалят жертвите от катастрофи !

OmPoBeH

Това, че си се пре.бал да емигрираш с надеждата, че австралиските ла.на са по-еко и по-био, не е повод за висене по българските форуми. Време е да си лягаш вече, че и утре колко чинии те чакат за миене. И няма да са нито летящи, нито сателитни.

Всичко тръгва от техническото състояние ма автомобилите! Изпуснали амортисьори и меки пружини правят дори разрешената скорост висока при неравности или завои. Стари гуми над 5 години, често са твърди, като камък и увеличават спирачния път двойно, тройно или четворно. Не сменяна с години спирачна течност, износени накладки, разбито окачване...

Има ли статистка ляв или десен завой ?

всичко тръгва от глупака дето тръгва за изпреварва срещу завоя

Ми да забранят завоите и готово? Егати тъпото проучване, все едно да обявим гордо че всяка жертва на катастрофа е била или в автомобил или е ударена от такъв

На шофьорите все нещо им пречи и те никога не са виновни ! Пътя им пречи , велосипедисти им пречат , завоите им пречат , мотористите им пречат , пешеходците им пречат ! всичко им пречи !

Да се изправят всички завои! И без това пътищата в България водят я, до Рим, я до някой германски или скандинавски град.

Така е, ама ние издаваме свидетелства за "правоуправление"- по завоите карате на ваша отговорност :)

Дали? А този дето настъпва докато го изпреварват? А и повечето катастрофи са от навлизане в насрещната лента.

трепем се главно от липса на мозък...... от еснафщина и от страха че някой друг кара пред нас и ще стигне 10 сек по рано....

Бъркаш :) Всички имат мозък , но малко имаме акъл ;)

Според статистиката на КАТ за миналата година близо 50% от жертвите са в ПТП поради несъобразена скорост в рамките на ограничението. Под 1% са жертвите в ПТП поради превишена скорост. Ерго, с вдигане на глобите за превишена скорост нищо в статистиката няма да се промени.

Да добавим премълчавания факт, че пътищата ни са много тесни, което е постоянен риск за пътуващите в двете посоки. Вторачването в превишената скорост няма да оправи положението. Необходими са по-широки пътища и градски улици. Всичик ленти трябав да са свободни. Велоалеите трябва да са отделно от пътищата и градските артерии.

Всеки стар град има проблем с тесните улици и няма как да станат широки ! Или се научаваш да караш в тесни улици или ставаш пешеходец !

Доколкото съм чувал в Германия ако "сечеш" завой може и да те глобят. Тук в БГ това е традиция да се кара по този тъп начин. Като пример мога да дам Подбалканския път. Там има няколко спускания и изкачвания със завои и почти винаги има някой олигофрен, който "сече" за по-лесно.

или обратно на нивата... подбалканския път например си бая стар град..

90% от изпълненото платно в завои в България не отговаря на необходимите характеристики. Завоите нито са с необходимият вътрешен вираж за предписаните скорости, нито са в качеството на настилка, която трябва да имат, а пък да не говорим, че от 10 години не се оправят мантинелите по по голяма част от тези завои. Е кво очаквате- Видов ден дойде и мина..... и стига лъгахте. Няма качествено обучение на новите шофьори и няма качествени пътища!!! Дори и ново построените магистралки от ББ и Лилето са ужасни точно след година!!! Пропаднали участъци, нарушена настилка, нарушени ограждения, нарушени прегради за птици......ЩОТО Е ПОЛЗВАН ЕВТИНИЯ МАТЕРИАЛ!!!!!! АПИ, БОЙКО и ЛИЛЕТО са ОТГОВОРНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мали колко много пишам собственици на СУМПС :D

От написаното в статията става ясно, че факторите като остарелите начини на строене на пътища от към пътна безопастност, старите пътища предназначени за много по- малък трафик и с безброй конфликтни точки, недомислените пешеходни пътеки( на дву и трилентовитите главни булеварди) и т. н., явно те не са фактор. Хора всички сме виновни, но като караш по недомислени пътища, възможностите за грешки се увеличават. Но това явно не е фактор!!!!!