Коментари - Влак удари камион на жп прелез край Мездра | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е ясно защо при наличието на звукова и светлинна сигнализация на прелеза шофьорът на камиона е решил да премине. Какво ще кажете за "може би защото е идиот" ?

Пропуснали са да го проверят за алкохол.

"Не е ясно защо при наличието на звукова и светлинна сигнализация на прелеза шофьорът на камиона е решил да премине" ... ами, не е ясно ... пребройте му мозъчните клетки, сигурно са по-малко от пръстите на накадърен сругар. Очевидно звуковата и светлинна сигнализация не е възпиращ фактор. Бариерите също лесно се заобикалят. Вероятно е добре да се обмисли вариантът да се пуска лента с шипове?

... сТругар ...

българина е прост ..... какво да коментираш.. все едно самолет да сгази мотоциклетист на самолетна писта

Защото се чака по 30 мин.на прелеза, което е авсурдно

Чака се, защото ако някой тръгне да минава и загази баш на релсите, трябва да има време да се евакуира и да търчи на километър по жп линията в едната и в другата посока за да сигнализира на машиниста да спре. Ако е лек автомобил, може да успее да го избута, за което пак трябва време, но какво става ако е автобус или танк?

Няма ли радиостанции за тази работа бе? Няма ли и мобилни телефони? В кой век сме? Щял бил да търчи и да маха с ръце! Смях!

3евзек

Ти разчитай на радиостанции и телефони да спрат влака, при положение че нямаш никаква представа на кой точно прелез си закъсал. Освен ако имаш телефона на машиниста, тогава се молиш да не му е паднала батерията.

До зевзека: То е въпрос не само на телефон, но и на организация. А тя е въпрос на интелект. И не става дума за изстрелване на космически кораб. Просто интелектът на БДЖ е на ниво 19 век.

3евзек

Това е съвсем отделен въпрос. Наличието на каквато и да е организация не е оправдание за премахване на елемент, който при някакви обстоятелства би могъл да спаси живот.

Принципно не е трудно да се организира. Просто на прелеза трябва да има табелка с неговия уникален номер и тел. номер за връзка с БДЖ за аварийни случаи.

Ще се чака колкото трябва! Ще чакаш и 100 минути. Кой си ти, че да решаваш дали да преминеш при подаден сигнал за изчакване? Ти си господин Никой от Никъде - Путьо Маринкин.

Стана някаква тенденция влаковете да се движат по релсите , които преминават между две спуснати бариери .... съсипаха я тая държава. Човек вече не може спокойно да си заобиколи бариерите. Долу Тръмп и Байдън!

Хаха, това беше добро

Влак удари камион на жп прелез край Мездра - явно влакът е подгонил камиона и го е ударил !!! Съд за машиниста !!!

Скоро гледах анализ на самолетни катастрофи. За една от тях, с важна държавна особа на борда, се установява, че са взети неадекватни решения от пилотите за да закарат особата навреме. Е, закарали са я на друго място, както казват нашите попове по-добро. Филмчето завършваше с една проста и елементарна истина. Физичните закони важат независимо кой е на борда на самолета. И както имаше една шеговита табела, влакът ще мине през прелеза, независмо от това дали вие сте на него.

Не е баш така. Има поне два вида ситуации, в които влакът няма да мине. Едната е ако машинистът бъде предупреден с кръгово размахване на дреха или фенер, според фазата на денонощието. Другата не знам как да я категоризирам, обаче съм я виждал с очите си. Преди вече над 10 години прелезът до гара Захарна фабрика беше с по-стара от сегашната уредба, изглежда управлявана от кантонер, която непосредствено преди подмяната с по-модерна беше може би около седмица на изцяло ръчен режим, който се състоеше в следното - излиза кантонерът, носи последователно две парчета крайпътна черна решеткообразна мантинела със закрепен знак "Забранено влизането" и ги поставя вместо двата броя бариери. Някъде около този период си спомням гледката, която имах шанса да наблюдвам от близка висока сграда. Влак спрял на 200 метра от прелеза и дюдюка на кантонера, барем се сети да спре трафика. Добре че скоростта там е ограничена на 40 и има прилична видимост дали трафикът е спрян, или не е.

И какво прави влак на ж.п. прелез??? Там е за камиони и коли управлявани от умни, ерудирани хора... завършили 2-3 университета.

За да удари камиона, влакът със сигурност не е излизал от релсите. Значи, камионджията е за бой!

Щото е шофьор на камион, а те са безсмъртни по принцип! У нас, а и не само, отдавна важи правилото на по-големия на пътя, няма закон за движение по пътищата, той е препоръчителен!

Тревожно звънене в Пожарната. - Ало. Тук е пожарната служба. Кажете. - На улицата се бият двама. - Защо звъните при нас ? - Ами лекар от Бърза помощ и полицай от КАТ се бият. На кого да сигнализирам ?

Те и жипкаджиите си мислят , че са по-големи от трамвая ! Ама не било верно !

Пили са мездренска рикия с редбул.