Коментари - Влак помете микробус на жп прелез край Плевен, има две жертви (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Какво има да им се изяснява на причините за инцидента? Задействана сигнализация, шофьора решил да изпревари влака - двама души плащат с живота си за това и се създава неудобство и работа за стотици други. Ако е жив - в кауша!
Без да знам подробности по случая, вината е в шофьора... Стига с тези недоносени разследвания... Просто липсва държава...
Вие нормални ли сте?! Пуснали сте снимка и на шофьора размазан вътре в буса…
Нещо као физика е непонятно за ромбовете, а какво сотава да видят червена светлина през полето...АБСУРД!"Глей, са, бате, как че минем"....Вижда се и част о родата...Що нямат брадви и колове, да убият големия лош дЖелезен кон, че им утрепа хасанчетата...
На всеки прелез има знак СТОП ако не работи сигнализацията Един път и аз чаках най отпред и три коли ме заобиколиха и минаха Вече ако съм първи спирам по далечко от прелеза че не се знае
Преди години за нивите и лозята на Балабаир се отиваше по път между Военна болница и фабриката на Иван Железаров пътя излизаше на дървен мост -гредоред над Гривешката бара, и след него на стотина метра прелез без бариера, без светлинна и звукова сигнализация само пресичащи се стрелки и табела "Спри огледай се и премини ако не идва влак1" Машинистите надуваха парната свирка на около 500 метра каруците спираха и изчакваха влака ....Днес селяните от Гривица бягат от квартала/селото къщите на безценица езика "майчин" да се чудиб ли на регистрационният № СН хх-хх уу. Двама си отишли -до края на годината ще се родят поне четири (геометрична прогресия) В природата нищо не се губи
Па шемети не се научиха,да се оглеждат преди да пресекат прелез.НА НАГЛИТЕ И ПРОСТИ ШОФЬОРИ ТОВА ЗАСЛУЖАВАТ АКО БЯХ С ТАНК КАК ЩЯХ ДА ГИ ПОМИТАМ ВСИЧКИ КОИТО НАЙ-НАГЛО МИ ЗАСИЧАТ ПЪТЯ.СТРАШНО Е ЧЕ ПОВЕЧЕТО ТЪПАЦИ ВИЖДАТ,ЧЕ ИМА КОЛА НО ВЪПРЕКИТЕ ТОВА ТИ ИЗЛИЗА ОТ НЯКОЙ ЗАВОЙ НАЙ-НАГЛО ЗАЩО Е ТОЯ ШИБАН МАНТАЛИТЕТ НА ШОФИРАНЕ НЕЗНАМ Е НЕ СТЕ БЕЗСМЪРТНИ
При толкова инциденти на жп прелези, защо не се направят цели бариери, с висящи отдолу ламели, заграждащи и двете ленти, както е в цивилизования свят?! Колко диваци трябва да се затрият още?
Индийци/индианци или римляни/ромеи са се возели в тоя таралясник?
Ламарини се оправят, важното е, че хората са живи и здрави. П.П. Като казвам "хората", имам предвид тези от влака. В буса са били само някакви питеци.
Предвид все по големия брой мерцедеси, беемвета, матори, баничарки, аудита, жипки и прочее тъпаковози се налага промяна в стратегията за изграждане на пътната структупа - да се избегне възможността за среща на два дебила на едно ниво. Всички кръстовища да станат детелини и всички прелези да са на две нива и трамвайните линии в София да се вдигнат горе. Макар че надали ще се облекчи положението както показва горчивия опит с магистралата, където в най лява лента имаше катастрофа на пет автомобила един в друг не могли да се разберат кой дебил да се разкара и да даде път на другите дебили.
Аз пътувах във влака.Чу се силен трясък и наистина влака влачи доста буса.Загиналите са роми,не питайте като дойде родата търсят разправа с машиниста ,искат да хвърлят камъни по влака.Голямо висене падна,почти 5 часа сме седяли там да чакаме да ни извозят.
Получили са си го мангалите! Много са бързали! Е стигнаха навреме.... под влака! Жалко за новия локомотив!
най-вероятно не е имало видимост от храстите и дърветата. няма кой да ги реже. може би човекът с буса е решил да мине бавно и изведнъж се е задал влака
Стово въпрос за "жп прелез с редовно задействана сигнализация АПС (звук и светлина)". По-вероятно е да са решили да се "изитрат" и да минат първи въпреки сигнализацията, което е забранено, поне по ЗДвП.
Стига вече с тая балканска простотия - има включена сигнализация, на която се спира! Храстите виновни, не били подрязани, що за глупост?!? Бог да ги прости… Всички трябва да се научат че на прелез се спира и се чака!
България се напълни с камикадзета с опропастен и пропаднал живот, които виждайки приближаващия си край от злоба и завист решават да повлечат към смърта и нищо неподозиращи и невинни хора
ще плаща щетите по влака, пак ли данъкоплатецът да се приеме закон че имуществото на такива престъпници трябва а бъде конфискувано, разпродавано и използвано за покриване на щетите всякакви наследствени права да бъдат игнорирани
Този четвъртък на жп прелез в Полски Тръмбеш при спуснати бариери,задействан светлинен сигнал и колона чакащи да минат,един безсмъртен с много раздрънкан опел мина през прелеза.Освен че тази кола не би трябвало да е в движение изобщо и застрашава собствения си живот,застрашава и този на всички чакащи да минат.Ето това е действителността в България:(
никой от вас не му записа номера и да се обади в КАТ, нали? Щото ви е все тая - да се трепе. Докато стоим и киризим, така ще е.
"Завръщане в бъдеще" обаче с микробус и в България, кефи.
Откъде пък разбрахте, че са били римляни?
КОГО ЛЪЖЕШ, БЕ ? АКО ПРИЕМЕМ, ЧЕ ТОВА Е "ПРЕЛЕЗ", ТО ТАКЪВ СЕ УСТРОЙВА В БЛИЗОСТ ДО НАСЕЛЕНО МЯСТО...СЛЕДОВАТЕЛНО Е ЛОГИЧНО ПОКРАЙ ПРЕЛЕЗ, ВЛАКА ДА МИНАВА С НАМАЛЕНА СКОРОСТ И "ПОВИШЕНО ВНИМАНИ" , А НЕ ДА "ФУЧИ" "СЪС 120"! ТАКА ЛИ Е ? АКО ПРИЕМ ЧЕ ТОВА "ПРЕЛЕЗ" СКООРСТТА НА ВЛАКА НЯМА КАК ДА Е МАКСИМАЛНАТА ...НЯМА ЛОГИКА! АКО ПЪК Е БИЛА 120, ТО ТОВА ЗНАЧИ, ЧЕ УЧАСТЪКА НЕ Е БИЛ "ПРЕЛЕЗ" ...СЛЕДОВАТЕЛНО - ТОВА Е ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ ПРОИЗВОЛНО МЯСТО И СЛЕДВА ДА СЕ КЛАСИФИЦИРА КАТО "САМОУБИЙСТВО ...ИЛИ ДАЖЕ АТЕНТАТ" !
НЯМА такъв влак в България, който да се движи със 120 км/ч. Казвам го, като човек пътуващ по 15 000 километра на година из България с БДЖ. То е супер когато се движат с 60 км./ч. Просто някой е решил да се направи на състезател.
А представяте ли си всеки ден, колко шофьори, преминават в нарушение през ЖП прелези? Аз лично съм бил свидетел 3 пъти, на автомобили, които при спусната бариера и светлинна и звукова сигнализации, са преминавали в нарушение. Ама така ще е след като всички са на принципа "На мен няма да ми се случи". Да преминеш на жп прелез при спусната бариера и сигнализации, значи си самоубиец. Не ни занимавайте със самоубийци!
Локумотива сигурно е бил без или с неработещ ABS.
Скороста на влаковете трябва да се ограничи до 30 км! Всичко друго е умишлено убийство!
Имам колеги от Пордим. Прости, като гъдулки. Какво може да искаш от тях, когато природата им е взела всичко? Поне да можеше за донори да се използуват, а то само кайма! Не пожелавам на никого, среща с влак на линията. Хора, спрете се, животът е само един. И човек е толкова крехък!
Човекът машинист няма никоква вина..а как умърлушено гледа. това е снимката на мъжа на вратата сигурно..горкия човек защо го снимате..хиени
Локомотива е от новите в експлоатация Сименс Смартрон. Тоя конкретно са го кръстили 'Цар Калоян' (жп-ейците имат такава традиция). Пред 'железния кон' нямаш избор - или го чакаш да премине или загиваш.
2023-06-03 21:09:14 Удар със 120 км/час (нерегистриран) В този участък бърз влак 2613 се е движел със 120,3 км/час в момента на удара. Композицията е спряла на 450м от прелеза. ----------- Я ИЗЧИСЛИ ЗА КОЛКО ВРЕМЕ СЕ ВЗИМА ПЪТЯ СОФИЯ- ВАРНА, КАТО ИЗВАДИШ ВРЕМЕТО ЗА СПИРКИТЕ ?! ЩЕ ПОЛУЧИШ СКОРОСТ ОКОЛО 70 КМ/Ч ! КОГО ЛЪЖЕШ БЕ!
Влак няма как да удари микробус. Какво, излязал от релсите и тръгнал да го гони по пътя ли? Микробус се е врязал във влак.
В този участък бърз влак 2613 се е движел със 120,3 км/час в момента на удара. Композицията е спряла на 450м от прелеза.
КОГО ЛЪЖЕШ ! НАШИТЕ ВЛАКОВЕ НЕ ВДИГАТ ПОВЕЧЕ 70 -80 КМ/Ч...НЯМАМЕ РЕЛСИ ЗА 120 КМ/Ч , ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ВЛАКОВЕ ! ВТОРО - ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО БИ СТАНАЛО АКО ВЛАК СЪС 120 КМ/Ч УДАРИ ТОВА , КАКВО БИ ОСТАНАЛО ОТ НЕГО И ДАЛИ ИЗОБЩО ЩЕШЕ НЕЩО ДЕ Е ОСТАНАЛО И ТО ДА СЕ НАМИРА НА РЕЛСИТЕ ?
Между гарите Мездра и Роман и Плевен и Горна Оряховица бързите влакове са оторизирани до 130 км/час. Имахме два удара със 127км/час на спирка Брусен и гара Лесичери. При тази ситуация максималното което може да се направи и да се спре до 500м преди автомобилът да се разпадне напълно.
2023-06-03 20:56:41 BG (нерегистриран) Пич, и ти май не си на "ти" с физиката. Прелезът е останал далеч назад. Тая баничарка е влачена поне 200 метра! ----------- ДАЖЕ И НА 200 МЕТРА ?!? Я ИЗЧИСЛИ ДАЛИ ДАЖЕ И НА 200 ЩЕ ГО ВЛАЧИ..ИЛИ ЩЕ СПРЕ НЯКЪДЕ НАЙ-МНОГО НА 100-ИЯТ МЕТЪР ... АКО ГО "ВЛАЧИ" ПЪРВО САМИЯТ МИКРОБУС БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ ПРЕОБЪРНАТ, А НЕ "БУТАН" ...А ТУК ТОЙ Е БУТАН , ТЕ. СКОРОСТА НА ВЛАКА НЕ Е БИЛА ЧАК ТОЛКОВА ВИСОКА ! ПРИ МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ НА ВЛАКА, ТОЙ БИ ТРЯБВАЛО ПЪРВО "ДА ИЗХВЪРЛИ" МИКРОБУСА ИЗОБЩО ОТ РЕЛСИТЕ, А НЕ ДА ГО ВЛАЧИ, А САМИЯТ ВЛАК БИ ТРЯБВАЛО ДА ДЕРАЙЛИРА... ТОВА Е "САМОУБИЙСТВЕН ОПИТ ЗА АТЕНТАТ" НА ВЛАКА
Човек, не се излагай, това е цял влак, стотици тонове маса, засилени със 100 км/4. Отпред локомотива е по-здрав от танк, даже се учудвам, че има някакви ламарини във форма на кола останали. Ударът е страшен, но не мога да разбера какво са се опитвали да направят двете жертви?????
Тоя влак тежи хиляди тонове, има по половин километър спирачен път, как точно, уважаеми редактори, очаквате да спре на тариката шофьор, който е решил да изхитрува и да спести 2-3 минути чакане на прелеза?
Минавал съм от там.Прелеза е много зле Няма бариера , Има само едни мръсни лампи които светят слабо
Влак помете микробус на жп прелез край Плевен, има две жертви (снимки)
Движението на влаковете по направление София - Варна е преустановено, организира се превоз на пътниците от засегнатите влакове с автобуси
Обратно в новината