Коментари - Влак блъсна кола на прелез, загина жена | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Горкия локомотив. Кой ще поеме щетите по него..

Съжалявам за жената, но какво е дирела на релсите при спуснати бариери и звуков сигнал !? Регламентът е да се чака на безопасно разстояние извън бариерите - това и децата го знаят!

е че той е железен.

как ги ОТВОЗВАТЕ тия пътници бре ?

Чисто самоубийство, ама защо не се е отровила гъската, ами по тоя дивашки начин...

Просто има много хора у нас, който са неграмотни или нямат елементарен инстинкт за самосъхранение. Ако е била повредена колата - защо не е слезнала от нея? Наистина или е искала да се самоубие или толкова неуки хора и аз не мога да повярвам че има.

влаковете много дебнели самотни коли да ги е..ат!

Преди доста години бариерите бяха дълги, дървени и заемаха цялото шосе. Сега покрай автоматизацията ли какво са 2-3 м пластмасов профил колкото да обозначат, но лесно могат да се избегнат на зиг-заг. Явно за България ще трябва да се върнат пак старите.

Ако бариерата те свари на средата, ще те питам как ще преминеш през релсите. Напред или назад?

Пишете глупости. На този прелез никога не е имало бариери. Има светлинен и звуков сигнал но видимостта и в двете посоки е много малка понеже точно там железопътната линия прави завои. Билобе тъмно жената най вероятно е решила да премине въпреки светлинния сигнал. После се е ошашавила и е загасила колата на релсите. От завоя до прелеза има 50 метра. Така че не пишете глупости. Този прелез е необезопасен и супер опасен

Престанете да пишете глупости! Прелеза е неохраняем и няма бариери, това че в жълтите медии лъжат, че има бариери е друг въпрос. По времето на инцидента валеше сняг и нямаше голяма видимост. Не знаете какво е довело до злополуката, че да си измисляте истории.Спрете да пишете глупости, че жената е искала да се самоубие, като дори не я познавате и не знаете какво точно е станало!

съболезнования:( по възможност недокосвайки ни една бариера,зер живота повеке чини нежели парче метал или дърво или пластмаса опнато напреки път ;къде е наклон надлъжен отстрани прелеза? &да го има едва ли ще способства гравитационно лека кола предвид дължина ѝ да остане на поне 2 метра от жп линия с междурелсие 1435мм ,запретено е гасене мотор или смяна скорост или спиране в прелезен район ,на 4оо м преди прелез има знак "отвесно колче с диагонални бели&черни ивици" за машиниста та да е нащрек & да изсвири&намали или спре

след инцидента от жп поддръжката може да решат да бучнат отстрани му по една табела "релсово превозно средство с не повеке от 15км\ч" +на ~километър преди нея друга имформираща за опоменатата които са обичайно при липсваща или повредена бариера,лампа червена,звукова аларма,па било и на забити в земята траверси бетонови с вапцани на тях числа,така&тежък влак да иде ще е очаквателно известен водача му да намали или спре ,живи &здрави

отВозване : от място докъдето са били доВозени с едно транспортно средство и продължаване с друго такова спиращо на всяка точка където по разписание е трябвало да спре предното,живи& здрави

лесно лесно ми ако си зад геврека на (полу)прицеп

&к'во ще ли се роди ... :) то текерлек не заковава веднага на място дори и да е наравно с пешеходец камо ли еквивалент на ~2пълни тира машина +още бут.\тегл.я вагонки отзаде

ДА Е ЖИВА И ЗДРАВА

според гугъл карта там липсва каквато и да е бариера

що сочат към небето мигащи прелезни лампи с червен филтър лампи ли ? много просто- между фасунгите и капаците зад тях оформят пространство на завет с температура подходяща да се завъдят жилещи насекоми и потомство им,та затуй с цел да не ужили някое от тях ревизиращ персонал може би капаците са били отворени или изобщо липсваши ,живи и здрави

лесно лесно помежду релсите траверсите-дюшеме разнебитено,танцува под гумите,затуй комай на сат'литен фотос "мъгляво" е там - да се се види дереджето, зер докле сменят траверси под релси& турят гумена настилка бая желязо ще търка линията а инак се води коскоджамити коридор за транспортиране

&метални има