Коментари - Влак блъсна автомобил на жп прелез край Асеновград, кантонерът бил пиян | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ChatGPT

То в ЖП-то всички са употребили алкохол... за това и тази институция умира бавно и мъчително. За съжаление покрай тях умират и хора

Докога курсовете за машинисти ще са проформа? Корумпирани дават книжки на машинисти и те след това удрят колите на хората!

Абе вие да не би от сутрин да почвате с алкохола? Такива глупости трезвен човек не може да роди...

какъв кантонер ??? ж.п. прелезите не са ли с автомтично управление и сигнализация ?..

Кантонерът употребил алкохол!? Не може да бъде.

ChatGPT

Този не е бил

Кантонер с алкохол? Никога!

Ракията не прощава... Дали ще е кантонерът, дали ще е машинистът или шофьорът на леката кола, дали ще са всички заедно, няма никакво значение.... Факт е че са изложени човешки животи на опасност... Факт е, че живеем в една държава, заобиколени от безхаберие, малоумие и безотговорност

Кантонер и прелезопазач са две различни професии! Кантонер е този , който се грижи за коловозното стопанство и обхожда определен участък от железопътната линия, прелезопазач е този , който е само на прелеза и се грижи за изправността и задействане на бариерите и осигурява безпрепятствено движение на влакове и транспортни средства , както и на пешеходци, преминаващи там .

Популация от дегенерати. Всеки ден поднася солидна порция факти, че това племе е тор. Какъв “народ”,каква “вековна история”, какви “три морета”???

къде са новините? Тва новинарски сйт ли е?

Къде влакът е блъснал колата - на коловоза или някъде по пътя ?

Те рОмляните с купени книжки, които не могат да четата, как да знаят какво се прави на ЖП прелез???

Бариерите не са били спуснати. Причини : 1. Пиян прелезопазач. 2. 30 годишното крадене от БДЖ(НКЖИ или всичко там) плюс некадърно управление. Този прелез е на много натоварения околовръстен път на Асеновград. На всеки час(сутрин и вечер на 30 мин.) минава пътническа мотриса. Прелеза е в рамките на града, близо до гарата. Въпрос към ръководството на НКЖИ : Хората дистанционно управляват от поне 50 години космически апарати, някои от които вече напуснаха слънчевата система. На вас колко години ще ви трябват, да направите този прелез с дистанционно автоматично управление, за да не разчитате на пияни прелезопазачи?!

Добре че кантонера не е бил напънал кантонерката, щото тогава можеше и влака да дерайлира.

ЖП релси трябва да се вдигнат на 5 метра над земята.

На кея.

на машиниста? Той ли трябва да се огрежда и услушва преди преминаване през прелез или да спуска бариерите. Може би смятате, че влаковете трябва да спират на прелезите?

Разбира се, че се пише "ослушва"

То и аз да съм кантонер, и аз ще пия по цял ден. Ебаси скучната работа. Но истината е, че няма нужда от кантонери. Бариерите трябва да се пускат автоматично.

Какво общо има снимката със статията? Че на нея има локомотив ли? Доколкото виждам влакът не е пътнически.

В повчето случаи те закопават на 2 метра под земята, ако не се оглеждаш и не спазваш сигнализацията.

"вероятната причина за сблъсъка е човешка грешка". Ами то, каква друга може да е грешката? Освен, ако влакът не е изскочил от релсите и подгонил колата, пък тя не е успяла да му избяга

Сигурно е карал по коловоз 9 ¾

9 от 10 твои коментара са плюнки по българите. Какво толкова сме ти направили? Много ли болеше?

А аз ако съм кантонер, ще лашкам по цел ден. От пиенето спомен нема.

Вулгарос (нерегистриран) Популация от дегенерати. Всеки ден поднася солидна порция факти, че това племе е тор. Какъв “народ”,каква “вековна история”, какви “три морета”???

Вашият въпрос е към онзи, дето се целува с една посланичка. Ама на него не му е до битовизми. Стабилност, няма как.

Вулгарос (нерегистриран) Популация от дегенерати. Всеки ден поднася солидна порция факти, че това племе е тор. Какъв “народ”,каква “вековна история”, какви “три морета”???

"Предстои проверка дали бариерата е била спусната." Не, наистина в прокуратурата с абсолютни кретени.

Ко ше лашкаш - мара с 5 те баджака?

Пиян в 7 сутринта? Тоя лауреат е за обесване!

Пиенето деградира нацията с бързи темпове. Не случайно е пълно с нерваци наоколо, при това с прогресивно намаляващи мозъчни клетки. ЕДна от основните причини за разводите, растящ брой на убийства на жени от алкохолизирани комплексари, безволевост и ниска култура. Време е да се вземат сериозни мерки, но кой, като отгоре до долу са поклонници на ракията.

За толкоз пари - толкоз! На работа съм колкото да се намирам на работа, кинтите не стигат, малко са.

Е то няма проблеми ...... Жената беше нарязала краставици и домати от вкъщи ... с лучец и сиренце.... И как тази благина да не е жулна с няколко големи домашнярици ?!?! ..... Тия да не са очаквали за 500 лева заплата да се утепам от бачкане ?!?! ................

7 сунтринта пиян....

Това сме си ние, свине пияни.ха.ха.ха

В 00:00 часовете започват да се броят отначало, но не и промилите.

буай ракиица дагоева па майната му на другото

Ти със сигурност си по рождение.

НКЖИ с този "управленец" начело все повече пропода…..Проектите не вървят, ремонтите некачествени, излишна администрация, пияни прелезопазачи, падащи скали по линията, персонал от коли и въже, и най-отгоре един "инж".с първобитно, нискоинтелигентно излъчване - арогантен и властолюбив. ТОВА Е КАПАЦИТЕТА...…….

захубих баса... аз залагах тази седмица на запален локомотив. но.... другата ще е. (а дали не се е запалил локомотива при сблъсъка? може би не всичко е загубено)

Влакът е изпреварвал неправилно, при това с несъобразена скорост, на завой, в тунел и в насрещното. Защо не?

Кога ли ще пишат за КОЛА БЛЪСНАЛА ВЛАК? Иначе е ясно, че нощната смяна се избутва с ОГРОМНО количество алкохол.

Преди 10-ина години работех в една висока сграда, от която добре се виждаше цялата околност около един софийски прелез, този на Захарна фабрика и съм виждал доста странни видове сигнализация. Тогава прелезът беше с кантон, изглежа също с ръчен режим. В един период нещо подменяха и кантонерът ръчно поставяше преносима преграда със знак "Забранено влизането" вместо бариера. А веднъж настоятелното дюдюкане на влак ме накара да погледна натам и от високото да видя потресаваща картинка. Спрял на 100-ина метра от прелеза и надува свирката, може би да подсети заспите в кантона, а трафикът си върви. Добре че ограничението за влака там е най-много 40 и поради добата видимост спирането не е голяма драма. Само не помня дали беше във времето от предния пример или не. Макар в повечето случаи да работи, сигнализацията хич не е сигурна работа, особено ръчната.

кЪмион мъ блъъъснъъъ влак мъъ пригазиии ееееааауууу мъъъъъ

море....кое требе, оно си върви...

Цял народ от "кантонери", на които политиците и международното положение са им виновни.

Докато Нинова не стане министър председател все ще е така.

Крайно време е да премахнат влаковете. И без това само бедняците ги ползват!