Коментари - Влак блъсна автобус с работници край Симеоновград (снимки+видео) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Уникално изследване върху вредата от микровълновите лъчения - GSM, WiFi, DECT, BlueTooth ...

да пишат акт на машиниста за несъобразена скорост

По-добре ще е да сложите заглавие "автобус с работници се вряза във влак", все пак влакът има определена траектория, която не е изменчива и няма как активно да причини ПТП, освен ако друго превозно средство не я наруши.

малоумно заглавие! Влак да блъсне автобус??? Оправете си заглавието и правописа, невежи Дир-човци!

Уж винаги закъсняват влаковете.

Разбирам неохраняем,но за неизползван жп прелез не бях чувал.

Остана жив само огнярът на трена. Рециклиране му е майката, екология и......пипе у тиквата!

Развигор 1. Шофьора на автобуса с медал за....тарикатлък. Иноче, в белите държави адвокатите на пътниците, особено пострадалите, ще затворят транспортната фирма, мината и града....от обещетения за пострадалите. За сведение - детройтския университет ще плати ПОЛОВИН милиард долара обещетения на спортистките....за това, че доктора ги е опипвал.

един колоездач преобръща рейс, а пък цял влак не успял????

При срещата с товарния влак резултатът е винаги един и същ! Само обясненията, оправданията и глупостта всеки път са различни!

Според мен рейса е блъснал влака, а не обратното

ИзключителноПоказателен случай ! - Този вид локомотиви са Единствените СССР у Нас. ...от 92 закупени - днес Над 75 са Скрапирани. ...и Винаги СА имали Проблеми при спиране. ...а Производителят - от 1978 - НЕ съществува.

Важното е да се подчертае,че локомотива е на СССР нищо че е произведен в Рижкия локомовостраителен завод -Латвия която тогава е съюзна рипублика на СССР! и ако не си кьорав на последната снима се вижда,че локомотивът тегли вагони!тъй се спират те 800-1000 тона!!! и за твое сведение локомотиви от серия 07-00 са с много по добри спирачни характеристики от локомотиви 06-00 и 46-00 произведени в сегашния ти съюзник в нато Румъния !и както казваше един колега машинист на Румънския сервизен техник/докато бяха гаранционни/ домнуле това не са вретена ,хурки и лъжици дето ги дялат влашките цигани-не се мъчене не ви се получава!!!

Може И да Сте Халваджия (н ? ;-), ама азЛично НЕ съм Бозаджия...просто Подчертах : --> Е Единственият СССР модел локомотиви в БДЖ ...а Имаме Много Модели --> Са Скрапирани де-факто...а НикоиДруги НЕ са ЧакДотолкова ---> Имат Генеричен Проблем със Спирането ...и НЕ е Рига, а Луганск (МестоПроизводството)

Ти луд ли си? При спиране спират всички вагони, а не само локомотива. Освен това, локомотивът е немски, а не съветски. Това е дизел-електрически BR130.

ВитиеВатничите. --> Е СССР производство, Луганск ---> спира Цялата композиция, но Се управляваСпирането От локомотива

Как може да се постави такова нелепо заглавие? Влака си се движи порелси и по разписание. Автобуса се е озовал на пътя на влака на прелез. Кой е с предимство в подобна ситуация? Разбира се влака. Водача на автобуса е длъжен да се увери, че не идва влак преди да премине през прелеза. Така, че не елака е помел автобуса, а автобуса се е нахендил на влака, защото в днешно време всеки малиумник може да вземе книжка, дори и за автобус.

"Машинистът успял да набие спирачки, но е..." Явно обаче учителите на автора на статията едно време не са успели да му набият нищо у картуната. Сельо, сельо....от кое гето идеш....

На 20 юли 1979 г. на 3 км от Симеоновград – товарен влак размазва автобус, загиват 18 души, ранени са 30. В 8,27 ч сутринта от Гълъбово приближава товарен влак, возещ 740-тонна композиция. По същото време автобус „Чавдар“ с 50 пътници навлиза в зоната на прелеза. Бариерите не са спуснати, пазачът го няма. Шофьорът на рейса не забелязва приближаващия влак, въпреки че машинистът надува сирената. Сблъсъкът е ужасен. Парният локомотив се врязва в автобуса и го влачи 50-60 метра. Резервоарът на автобуса избухва и пламъците обгръщат пътниците. 13 души изгарят в огъня, петима умират по-късно в болница

Така си мряхме едно време -заради някой заплес дето не си гледа работата но се натягаше на шефовете и го държаха.Сега пък от икономии съвсем зарязаха безопасноста.За автоматика няма пари или ще я повредят мангалите или туземни отрепки.Човешкия живот няма цена дето няма законност и правосъдие.