Коментари - Верижна катастрофа с 6 автомобила на магистрала "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

159-и км въобще не е край Стара Загора!

Най-обичам изтребителите на 4 колела, дето ми светкат изотзадзе, докато изпреварвам със 150. Колата ми рязко спира да върви.

Хайде стига с тия сигнализации! Малоумници! Оня ден ходих до Бургас, традедия е! Натиснали се карат с 140 залепени на по 3-4 метра! Ами ако просто беше разпиляно нещо на пътя и първата кола направи опит да намали, какво става тогава? - резултатът е ясен! После АПИ , КАТ и други виновни. Вярно е, че състоянието на пътищата е отвратително, но пък шофьорите са тези, които трябва да се съобразяват с условията на пътя!

Ами то това е най-смешното - всички знаят колко са ни окаяни пътищата, но карат все едно са на пистата в Монако.

Да ти отговоря: в този случай, ако първия намали, ще намали и втория и тези след него. Има такива шофьори, които могат да реагират навреме. Който не може - кара по околните пътища, или вдясно, както е по закон, и се чуди как го изпреварват. Според него е невъзможно, но се случва. Мозъкът му се взривява и той пише на форума тук за да се успокои.

Абе знаци има, па и тия дето ремонтират се виждат от далеч, ама нали Ганьо дава гас до края и гледа да се бутне в последния момент........ Стига сте обвинявали ремонтите! Ремонти винаги ще има, но ще го има и Ганьо да се бута!

Поредните малоумни ремонти. Няма предупреждение поне 500 м преди мястото, камиона с табелата спрял в средата и зад него ремонтират! миналата година така по вина на пътни ремонти се уби човек!!!

Пълно е с кавали, които нямат култура на каране и много често застават плътно до колата пред тях с идеята, че ще я уплашат и разкарат от пътя си. Това първобитно поведение дава резултати под формата на катастрофи.

Магистрала Тракия отдавна не магистрала а второразряден селски път.Опасно е да пътуваш по нея.

Наде, "нанизват се" много различни работи, но не и автомобили, движещи се по магистралата!

Типична магистрална катастрофа. Няколко автомобила, един или няколко ранени. А ако асфалтът се ядеше...

Така е, като вярват, че колкото по-малка дистанцията толкова по-голяма патката.

А не е ли вярно? Иначе как ще се справи с шест автомобила наведнъж?

Значи, малоумието да се кара със 120 с 3-4 метра дистанция дава резултат... всички катастрофи напоследък са ВЕРИЖНИ.

Напълно вярно! "Залепянето" на задната броня е невероятно рисково деяние. Още повече в завой на магистрала! Доди да увеличиш от 120-150, за да освободиш пътя на селяндура зад теб, той натиска до последно! Милиционерът който "контролира" от патрулката на пакринга за почивки до Чирпан, ако вземе да тръгне с цивилна кола до Бургас и спира подобни екземпляри, ще има много повече ефект!

Няма начин да ги спира подобните ексемпляри. Пък и нарушителят ще бъде той в случая, както сигурно си бил ти.

Ооо, има начин. В Германия си имат магистрални патрули, цивилни насъскани коли. Следят отгоре с хеликоптера и като видят такъв ненормалник колегите долу или го изпреварват или от следващата отбивка излиза друга кола и го чака да я наближи. И като видиш надписа на задния прозорец „полиция, моля следвай“ няма къде да ходиш. Следваш ги до близката бензиностанция, питат те учтиво дали знаеш за какво иде реч, проверяват те за алкохол, наркотици и неразрешени модификации по талигата, плюнчат големия молив и почват да дращят. И както каза хер офицер „Не хващаме всичките, но хващаме най-опасните“.

Гого, браво на теб! Не отговори на въпроса ми, но показа че си бил в Германия. Няма лошо, но си е самохвалство. Ако ти прави впечатлеиние - предложението, което аз обсъждам, е за спиране в България, не в Германия, не в САЩ, не на Луната. Иначе за работата на германската полиция явно съдиш от филми, няма начин подробно да ги знаеш тези работи, ако не си полицай там.

Кьорав катри не играЙЙЙ. Гледайте. Гледайте колите пред вас, гледайте поне 2-3 коли напред. Надуват музиката, зяпат, заплесват се, карат със 150 и това е резултата. Някой зяпльо с отличнои обаче спирачки като ги набие в последния момент те тва е резултата. Другите зчпльовци му го набиват отзад. ГАНЮЮЮЮВЦИИИИ. Карайте с 200 поне да не мъчите докторите да ви сглобяват. Направо в моргата. Див и варварски народ. Бою каза - ДА СЕ ВИЖДАТ РЕМОНТИ. Е - виждат се. Работи се. Краде се яко. Дано да се размине на детето.

Да, това със спирачките добре си го написал. Трябва да се съобразяваш с мизерията изодзад, дори и да си с добри спирачки. Пък мизерията е замаскирана от скъпи марки без подръжка. То няма откъде да се вземе подръжка на ниво добри спирачки.

Само в БГ съм виждал такава безотговорност когато се ремонтира магистрала. Слагат един знак и венага след него работят. В чужбина такова нещо няма. Има предупредителни табели, ограничение на скоростта, светещи стралки, лампи и какво ли още не. Кьорав да си ще го видиш. И сега пак няма да има виновни... има само пострадали.

защото ганьо кара в изпреварващата лента с над 120 ,не спазва дистанция и ограничения при ремонти .... и като застане някой по бавен или намали и съответно резултата е това, нямаме никаква толерантност на пътя..

А с колко да кара в изпреварващата лента на магистралата? С 90, ли? Има и такива, така че - спокойно. Особено турски тирове - като са заизпреварват и единият кара с 90 в дясната, а другият го изпреварва с 92 в лявата...

Горният е един от примерите за хора, пречещи на движението по магистралата. Предполагам, че редовно създава по 10-тина опасни ситуации на пътя, като засича движещите се в лявата лента. Даже и не разбира това, а е възмутен от тяхното поведение.

Мирослав

В този участък има ограничение на скоростта на 90 км/ч.

нямаме толерантност, нямаме. Че си прав и за други неща - прав си. Само ми кажи - ти лично изпреварваш ли на магистралата и с колко ? Че разни 20годишни с акъл на тригодишно шимпанзе карат коли, които са им каки, с 50-60км/ч над ограниченията е факт и се случва най-редовно. Тук е по-важно колата да е от трите немски марки, може да е на 25г., с ръжда и пред разпад, да нямаш пари не да я поддържаш, а гориво да ѝ сипеш, но е важно да е от горните марки, по възможност да е черна и с поне едно затъмнено стъкло. И колкото такъв тип шофьори са опасни, за мен дори по-опасни са разни лелки, заключили волана с две ръце, при възможност и с крак ще го натиснат, които "изпреварват" в лява лента с 90км/ч с малолитражката, огледалата ги ползват да си погледнат грима и дотам, най-редовно дават ляв вместо десен мигач и обратното, освен ако не включат чистачките, друг доста масов типаж с лекото качване на доходите и коли в движение за по 1000-2000 лева са водачи с ЕГН, което започва с 3 и 4, които шофират все едно са сами на пътя - нито виждат, нито чуват, гледат само напред, спират, където си искат, още мислят, че този, който влиза в кръговото по принцип е с предимство, и прочие. А иначе за спазване на дистанция действително не са чували 95% от шофьорите, но пък и много сериозен процент от тях се правят на разсеяни и най-редовно не се изтеглят от лява лента, дори и да има място, докато не забавят колата зад тях, след като са им присветнали няколко пъти и евентуално набили клаксон. Но че толерантност липсва масово - липсва.

Мирославе, възниква друг, по-важен въпрос. Сложена ли е предупредителната табела и тази с ограничението на скоростта на дастатъчно разстояние от началото на ремонта, така че водачът да може да намали от 140 на 90 и по-малко, ако се наложи?

В Германия при такива случаи на магистралите има сигнализации още от километър с пробляскващи жълти светлини във формата на триъгълници и стрелки указващи на къде да се престрояваш...

кой е див и варварски народ. Немския или българския. Когато немците били говорели на немски само с конете си, а официалния им език бил латинския у нас братята Кирил и Методий създали азбука, книги, език и т.н. Уж диваци и варвари били само фашистите. Дрън, дрън. Диваци и варвари сме ние бълфгарите. Факт.

Говори само за съмишлениците от Герб, ако обичаш.

Необезопасен и несигнализиран път.Къде е кат Апи и другите отговорници.

... на МОРЕ! Където е шефката на НАПм където са 20 от 23-мата директори он ДФЗ. Последно един друг караше патрулен катер пак там...

Щото първия знак сигнализиращ за ремонт е на 10 метра от самия ремонт, затова.

Това между Чирпан и Стара Загора е с качеството на третокласен път.

Между Чирпан и Стара Загора, в дясната лента не може да шофира с повече от 90 км в час - ФИЗИЧЕСКИ! Сложени са знаци и има камера, която да ОТЧИТА дейност /нарушителите/ Това е участък на пет години - "гордост" на бб. Плащаме винетки, плащаме си и актовете - правила по гербаджийски!

важното е, че "батко и братко" са си прибрали кинтите! а тиквата гледа да му върви рекета, а не да се оправи България!

Обективната истина е че участъка не е на Бойко а на царя и другите мангали покрай него, не че боко лапа по малко и прави по читави магистрали...но все пак

Чирпан Ст. Загора е участък на около 12-13 години. Не че преди 5 години беше по-различен.

По пътищата само ДЕБИЛИ и идиоти!!!

в коя лента е,