Коментари - Верижен удар на 9 автомобила блокира Околовръстния път в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защото се копуват БМВ и после незнаят как да се кара! Немската кола не те прави шофьор!

...На околовръстното шосе -посока Младост,..... която е обратна на посока Старост. Има реални посоки Изток и Запад. Има и още една постоянна посока у БГ -Тъпанар-рогач.

Тия са изпуснали Мъглата на Струма и са si организирали реванш.

Броят на убитите в България всеки ден ги отбелязваме вече като обикновена статстика,докато за едно убито животно се вдигат всички организации за защита на животните

Мястото е уточнено - Околовръстния път в посока кв. "Младост"?

На война, като на война....

5-ма души са загинали през последните 24часа в катастрофи, на мен ми е любопитно, като си карате колите осъзнавате ли, че всеки един момент може и вие да влезете в тази статистика. Карайте умната ;)

Може да караме и русата. Важното е фаровете да светят през деня, за да няма катастрофи...

Ще кажеш, че софиянци се движат вързани като говеда на въже от по 1м...

Много селяндур налази града и така става. Прости, мьекащи, некадърни, но нахални. Ех, Жельоооо, защо махна софийското жителство, Жельооо!

А кое те прави шофИОр? кОпената книжка ли?

Това е резултата от надграждането на девиза - Аз съм прост .....!

я па тоа… тука демокрация ли е или не е? камунис сас камуниста ти мрасин...

Самоунищожението по пътищата на България продължава скоростно.Сводките за ранените и загиналите са по страшни от жертвите в Сирия и Афганистан.. Управляващите демократични правителства почти 30 години не намират адекватни решения за спиране на войната по пътищата на България. Топлата вода в другите държави е открита.Елементарно е да се приложи в България ,но няма кой.

Нее… Това е резултата от работата над комплекса аз не съм кадърен шофер...

не е от управниците, а от управляващите мпс-та. Там е проблемът. Каквито и закони да има, когато си джигит и си над закона, неизменно води до катастрофа с пострадали, в краен случай и смърт. Ние сме си виновни, не управниците.

Все по- често се виждат симптомите на неспособността на многото водачи да държат колите си на дистанция. Няма как да спреш за два метра, докато се движиш със 100 по околовръстното. Спирачният път на многото коли е малко над 40 метра и съвсем малка част коли спират под 35 метра. Болшинството спира между 35 до 45 метра. Колкото по- лоши спирачни апарати, накладки, дискове, гуми и спирачна течност толкова по- дълъг спрачен път. Няма нищо учудвао, че хора напъват колите си, а не се сещат, че им трябват накладките, които и вчера не смениха. Положението не е в старите коли, а в пълното безочие на водачите. Той ти се залепил за задния капак и натиска, а после що карашш с 80? Ами няма как да няма все повече верижни катастрофи. И то не е до камерите на КАТ, а до личното озлобление и нетърпимост към съществуването на другия човек на пътя. Пълни некадърници, които не са за шофьорси книжки карат по пътищата. длъжни са да се движат разумно, но натискат сякаш са на състезание , а се подреждат единствено на поредната опашка на поредния светофар. Дори и да се отвори цялото Околовръстно пак ще се трепят от некадърност без значение каква им е колата. Това са пълни нехайници с документи за правоуправление. Идете в който и да е сервиз и питайте който и да е майстор, какво освен поръчката за ремонт има да се прави по ходовата част на колите да видите какво е трагедия? Не си сменят накладките, дисковете, спирачната течност, карат с гуми, които спират на другата пресечка, но са им лъснати колите и ви гледат важно сякаш сте виновни, че сте на пътя. Софийското Околовръстно е с ограничение 80, но се кара със 100-140, като някои в празнични дни надървят "жилата". Защото в държавата писти не се правят, а галфоните не ходят на картинг да изпитат тръпка от скоростта. Ако имах власт щях да предвидя наказание за превишена скорост по 200- 300 часа управление на картинг срещу заплащане на място по обществена поръчка с процент за държавата и автоматична връзка с кат за отброяване на часовете наказание, поне да се научат да карат отговорно кретените, че нищо друго не може да помогне. Като се навозят до безсъзнание едва ли ще карат като идиоти.

Нормално е това със загиналите, вчера беше топло и състезателите са излязли да пилят гуми!

ВСЕКИ ДЕН !!! ТАМ ИМА ТРИ ТИПА ВОДАЧИ НА МПС : 1. ПРОВИНЦИАЛИСТИ И ОБИКНОВЕНИ ЛУМПЕНИ, КОИТО СЕ ДОКАЗВАТ СЪС САМОЧУВСТВИЕ В ГОЛЕМИЯ ТРАФИК . 2. БАРОВЦИ С ЛУКСОЗНИ КОЛИ, ЗА КОИТО ВАЖИ ПРАВИЛОТО МАХНИ СЕ ОТ ПЪТЯ МИ ! 3. НОРМАЛНИ ХОРА(30%) , КОИТО ГЛЕДАТ ДА СЕ ПРИБЕРАТ ЖИВИ И ЗДРАВИ ОТ БАТАЛНИЯ УЧАСТЪК. ТАЗИ СУТРИН НЯМАШЕ МЪГЛА ЗА ОПРАВДАНИЕ, НИТО ЛЕД !!! ВСЪЩНОСТ , ЗА КРЕТЕНИТЕ ПО ПЪТИЩАТА НЯМА ОПРАВДАНИЕ !!!!!

Сега на всички по един акт за не дпазване на дистанция и каране с несъобразена скорост при което е настъпило ПТП.

Е, че днес имаше къде къде по-готина катастрофа на колело-то на 4-ти км... Така и не разбрах това БМВ с Монтанската регистрация какво правеше в насрещното и изобщо как се беше озовало там. Може да си има напълно логична причина (различна от шофиране в насрещното), но все пак ми е много чудно...

Мъгла няма, дъжд няма, поледица няма, само идиотщината и безкрайното самочувствие са си на константното равнище. Ама за КАТ е много по-изгодно да клечат след забравеният още от Социализма знак 50 пред Комо, вместо да следят за летящите идиоти около Симеоновско

мдам втората кола от мелето беше тузарско мезерати..... и предполагаемия виновник за касапницата....

Всичко добре, но това последното с картинга, ако се направи те само ще се научат по-добре как да карат по-бързо, но не по-сигурно! По-добре е тези 200-300 часа да се използват за обществено полезен труд. Да поправят пътната настилка, като им се даде една лопата да бъркат асфалт и да запълват за да са полезни за обществото поради грешното им държание, а не да си карат кефа на други колички...

Ами има една организация КАТ, която е за да следи за спазването на правилата. А ма не да ми обясняват че радарът се настройвал на +20 щото имало много нарушители

след първият всички са виновни

Столичният КАТ реагира мълниеносно ..... Катастрофата стана в 8ч. а катаджиите дойдоха на мястото в 9ч. Ало журналистите на DIR.BG .... хайде проверявайте нещата като пишете в колко часа е бил подаден сигнала !!!

Не можем да очакваме друго , от поколение отгледано с чалга , сапунки ,алкохол , безразборен секс и марихуана . Това ни беше наложено от институции намиращи се извън пределите на Родината и резултатите са налице ! Изкуствено поддържаната сиромашия , липсата на ценностна система и постоянните опити за заличаването на Националната ни идентичност , ни доведоха до дъното ! Жалко , но ФАКТ !

Не е задължително. Третият може да е спрял, но четвъртият да го е събрал.

Да, защото всички тези организации съществуват само с цел да печелят пари от това... дреме им на тях за животните...

Кфо од тава? Нал набирът

може би пак е виновна държавата както при АМ Струма

'ми така е, като всички карат в насрещното :) Или е виновен фотографът :P

Чл. 20 от ЗДвП. Интересно е, че повечето шофьори не спазват и чл. 15, както и чл. 22, пък се имат за примерни.

Прав си с изключение на 1: "Ако имах власт щях да предвидя наказание за превишена скорост по 200- 300 часа управление на картинг срещу заплащане" - трябва си сериозно наказание за такива провинения - огънеш ли ламарини, бачкаш в автотенекеджийница за 200-300 часа без да получаваш пари. Причиниш ли телесна повреда (лека, средна) - от няколко месеца до няколко години като санитар в някоя болница (на минимална заплата) да изхвърляш подлоги и да чистиш л...на, и без това има търсене на такива кадри! За по-тежки провинения / престъпления - НЕИЗБЕЖНИ ЕФЕКТИВНИ ПРИСЪДИ!!!

Всъщност за това положение са виновни от КАТ, които непрекъснато наблягат на превишената скорост, а основната причина за катастрофи е несъобразената, т.е. неспазване на чл. 20 от ЗДвП.

Да,пътувах 40 мин.Така е като карат бърза и не спазват дистанция.Всички са големи шофьори и присвяткат и напират.Каква Европа-тук всички са големи майстори и е въпрос на чест при ограничение 80 км да минеш поне със 110!

Пуу, Околомръсното става само за сфи рки.

ЕМЕС Нашенците на шофирането не се научиха, затова по тези хубави пътища се избиха.

А сега деца, изчислете колко голям кретен е шофьора, дето е успял да предизвика катастрофа на прав трилентов път, без дупки и заледявания, на който практически липсват странични вклювания, кото да влияят на трафика!

ЕМЕС Колата не е за примитивници, тя е за тяхните противници.

"Няма как да спреш за два метра, докато се движиш със 100 по околовръстното. " Няма как да спре и този пред теб. Дистанцията спрямо предния автомобил се определя от няколко фактора, но скоростта не е сред тях, защото както твоят автомобил има нужда от спирачен път, така и предният. Естествено, в зависимост от скоростта е добре да следиш и обстановката далеч пред автомобила, зад който си. Друг е въпросът с видимостта, която трябва да имаш -- там вече играе спирачният път. Ако за комфортно спиране при 50 км/ч е добре да имаш поне 30 м. видимост, при 100 км/ч ти трябват 120 м. видимост. Това е и причината за верижната катастрофа на АМ "Струма", където при видимост от 20 м. дори 80 км/ч е самоубийствена скорост.

Както и идиотите, който не са спряли навреме, та катастрофата е станала верижна.

ЕМЕС Ганчо не спазва правилата и не иска да го разбере, че с висока скорост, до катастрофа ще се добере.

Всъщност проблемът не е неспазването на ограничението, а на чл. 20 от ЗДвП. При верижната катастрофа на АМ "Струма" са спазвали ограничението, пък са се размазали като ваденки. Скоростта трябва да се съобразява с обстановката, това е най-важното. Трябва да си пълен идиот при видимост от над 500 м. да удариш коли пред теб.

На околомръсното ограничението е 80км. , но няма шанс да се задържиш в лявата лента с максималната допустима скорост , веднага се намира някой майстор на геврека да те натиска , било с къси и дълги или да ти се залепи на задната броня , а колко играчи изпреварват , кой от където свари . Дистанцията е нещо недупостимо , защото някой може да се завре пред Ганьо , а това не е за прежалване , ще закъснее с 30сек. После цял ден ще е стресиран .

по нормалните държави има закон за tail gating направете си един и при вас, след това репортвайте като ви се лепи някой на гъза. при нас никой нищо подобно не прави. камери баце, навсякъде, всеки 1 километър.

Е, тва па от къф зор?

30 автомобила се сблъскаха при гъста мъгла на магистрала.КОЙ Е ВИНОВЕН? АПИ И УПРАВЛЯВАЩИТЕ.Не дадоха на дебилите очила за мъгла.Нямало знак че следва завой.Дебила кара направо независимо че следва завой.Кой е виновен? АПИ и държавата!Абе докога тая държава ще се държи така със своите ДЕБИЛИ?

Интелигентно управление на пътищата, система за мониторинг на пътната обстановка, датчици и информационни табла - десетки милиони откраднати от наши фирми.