Преди по-малко от месец компанията взе награда от PROGRESSIVE AWARDS за "Най-добър магазин в България до 1000 кв.м." с обекта си в гр. Бургас.

Младият бранд се появява през 2018 г., когато отваря първия си обект във Варна, а към днешна дата веригата има два магазина в морската столица, по един в Бургас и София и до няколко месеца предстои експанзия и в гр. Пловдив.

снимка: Parkmart

И в трите града Parkmart развива собствен онлайн магазин и предлага доставка на продукти по домовете. Онлайн продажбите набират все по-голяма популярност, като вече отговарят за над 10% от общия оборот на компанията, помагайки й да обслужва клиенти, които са базирани далеч от нейните физически супермаркети. В тон с цялостната концепция на веригата, доставката се извършва изцяло, чрез електрически автомобили, щадящи околната среда.

Освен с бутикова атмосфера, веригата се отличава и с богат асортимент от над 15 000 артикула - изобилие от местни продукти - над 50% от общия асортимент е формиран от български стоки, а в някои категории процентът е дори 100%. Пример за такъв сегмент е фермерският щанд, където Parkmart предлага една от най-богатите селекции от над 400 артикула местни фермерски и здравословни храни.

снимка: Parkmart

Друг отличен пример е селекцията вина, която наброява над 800 артикула от елитни световни брандове, премиум български вина, достъпни единствено в ресторантите и селектирани сортове от малки български изби.

Parkmart умело съчетава първокласни български продукти с най-доброто от световните марки - както месо от проверени местни производители, така и говеждо от селектираните породи Wagyu и Black Angus от водещи доставчици в САЩ, Аржентина и Уругвай.

Секция Liquor&Tobacco предлага още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селектиран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната. Във Варна отличителен белег е и гурме зоната с щанда за деликатеси на Le Plaisir de vivre. А в новия магазин Parkmart в столичния ЦУМ може да бъде открит и щанд на веригата Cafemag, специализирана в продажбата на кафе.

снимка: Parkmart

За София от компанията планират повече от една физическа локация, за да покрият премиум районите. Към този момент вече са в процес на придобиване на още един обект, който е работещ. От следващата година започват партньорство с някои от най-добрите строителни фирми в София и Пловдив, като целта е да бъдат изградени магазини в техните нови луксозни жилищни комплекси и сгради.

снимка: Parkmart

Локацията в Пловдив е в процес на изграждане и до няколко месеца предстои откриването на супермаркета, като той ще е във формат от 3000 м2. Там от Parkmart ще разработят ритейл концепция от качествено нов тип, която в момента е тренд в някои европейски държави - разчупена комбинация между ресторант и супермаркет. Един нов поглед върху ритейл бизнеса и място, на което да ти е приятно да отидеш и да останеш, а не само да пазаруваш.

Веригата не изключва възможността да построи свой търговски център тип МОЛ, където Parkmart, като основен генератор на трафик, да е заобиколен от партньори със сходна идентичност.

снимка: Parkmart

В близкото бъдеще компанията планира да се фокусира върху развитието на онлайн магазина си и своето мобилно приложение, което предстои да осъществи пряка връзка между физическото и онлайн пазаруване на всеки клиент, включително чрез използването на изкуствен интелект. А разработваната програма за лоялност ще позволи на клиентите да получават бонуси благодарение на своите покупки.

 

* съдържаниe на Parkmart